I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jag kör standup för första gången!

Övrigt - Webbsidor

Producent

2008-11-23 19:45
det var jäkligt bra framfört asså.. gillar den typen av humor du kör med!
ser vi dig på stockholm live snart då? :)

2008-11-23 19:51
Det tvivlar jag på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-24 01:30
Fick mig inte att skratta alls men är väl inte mina humor riktigt , tyckte det var lite hmm "billiga" skämt självklara skämt på något sätt men fortsätt gärna=)
feel tha beaaat maaan

2008-11-24 01:40
haha d va rätt kul ibland faktiskt, du kanske får knulla om du satsar på denna grej :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-24 16:14
päronpung: Varför skulle jag vilja det?

2008-11-24 17:30
För att det är skönt och för att det är så barn blir till

2008-11-24 18:25
Att sätta barn till världen vore ytterst korkat av mig. Och beröring är som sagt aningen obehagligt.

2008-11-24 19:00
Jag tror mig minnas att fleppo har nämnt att han är asexuell i nån stengammal tråd. Om det nu är så det ligger till så är det ju självklart inte i hans intresse att få ligga.
Det måste för övrigt vara sjukligt mycket jobbigare att vara asexuell än att vara nykterist, och då menar jag inte när det gäller avhållsamshet eller nåt utan mer att man får ta mycket skit och svara på många frågor från folk som inte förstår.

Ontopic: Roligt material och skönt delivery. Mycket bra.
En av mina favoritstandups, louis ck, kör en hel del self-depricating comedy :) gillas!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Moderator

2008-11-24 19:12
göteborg då ? ;P

2008-11-24 19:34
Ja, det var roligt, bra gjort! Om du jobbar riktigt hårt och ligger i som fan kanske du blir lika rolig som björn gustavsson...

Björn Gustavsson är ingen bra "stand-uppare", han är mer en gullig, ursvensk pajas.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2008-11-24 21:17
Tycker inte heller du var så rolig, skrattade inte en gång faktiskt.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-11-24 21:38
Och ändå kallas du Lollarn. Sicken ironi.
Då får jag allt jobba hårdare.

2008-11-24 23:20
Lollarn = ?
Det var inte min sorts humor bara, som du ser finns det många andra som uppskattar den.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-11-24 23:34
Lollarn:
Ditt namn för tankarna till LOL, förkortning för laugh out loud, vilket jag fann lite ironiskt.
Ja, jag klagar inte. Man kan ju omöjligt tillfredsställa alla.
Rappare

2008-11-25 15:07
Man kan ju omöjligt tillfredsställa alla.

hahah där satt den :D speciellt om man har standup materialet i åtanke :)
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-11-26 16:01
brukar tycka stand-up e tråkigt, men gilla faktiskt den här! så de e jävla positivt.
Rappare

2008-11-26 20:26
Fleppo2 P21

bara för att du inte haft sex betyder det inte att du INTE kan knulla.

SpoilerBuy a whore man
JONIS REST IN POWER

2009-10-31 23:59
säg något som vincent INTE kan.

Rappa
Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!
Toastare

2009-11-01 00:53
och med det uppar du en nästan ett år gammal tråd.
Jag skyller allt på Emma!

2009-11-01 00:57
Hahaha riktigt bra för att vara första gången!! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-11-01 19:29
BountyBoo

Jag snubblade över tråden. Förlåt.

Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!
Rappare

2009-11-02 03:10
Hur går det för duden nu? :o
 ööööööööööööööh

2009-11-04 00:44
Måste säga att jag i ärlighetens namn verkligen avskyr Fleppo. Tycker han är så genomnördig att jag bara spyr på blotta tanken av honom. Rappa kan han verkligen inte heller göra och minns förut när han alltid höll på att tjata om nån "mollusk" i alla trådar som påstods vara han bästa kompis och något slags musikaliskt övermänskligt väsen. Jag hatar verkligen honom...

Men det här var bra, smart komik och jag gillade det.

2009-11-04 10:06
Ja, hur gåre för mollusk? Hehe, Sen vill alla ha paraplu-beefen nu näre börjar vli riktigt mörkt o man behöver skratta

2009-11-05 01:03
PrinsMio&hiccory:
Hur det gick för Emil "Mollusk" Johansson? Han slängde bort artistnamnet och är nu ena halvan av The Giant's Dream. Så ni kan ju lyssna själva och avgöra om han är ett geni eller inte. Det är förstås subjektivt, men själv finner jag TGD extremt inspirerande.

2009-11-09 11:24
Hahaha, jätterolig! Jag håller inte med om det där med timing
och sånt som ngn annan tog upp, jag tycker att det gör de
flesta komiker till stela publikfriare. Ditt verkade ärligt, och var
väldigt roligt!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2009-11-09 17:09
Jag går en hel del på rookiekvällar på diveverse stand-up hak.. Jag har definitivt sett sämre akter bland folk som ställer sig på scenen första gången. Det stora problemet är att saker som man själv tycker roligt inte alltid funkar lika bra hos publiken osv..
Jag tycker att du gjorde det bra, även om Det finns en hel del som kunde förbättras. Men du har rätt tänk, och hyfsade spaningar..

vet inte om du fortsatte med detta efter denna tråden postades, men med övning skulle du säkert kunna bli riktigt bra!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Groupie

2009-11-09 17:45
Lite extra självförtroende och tryck i dina punchs vore ju inte fel.

Bra för att vara första gången iaf..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!