[Video] Jag kör standup för första gången!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tkr de va jävligt bra för första gåmngen , försök bara få någon punsh i skämten , så man verkligen hör o förstår , att där e skämtet , b-big upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha sweet.. mycket bra för att vara första gången :)
haha aa, det var rätt kul, talang.. håller med ovanstående, riktigt grymt för att vara första gången.. fortsätt
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
HAHA Det var riktigt bra tycker jag, speciellt för att det var första gången! Fortsätt så :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2008-11-19 18:29
Gillart! Har du fler akter än oskuldsgrejen? För fortsätter du såhär kommer du inte kunna köra den länge till.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Ja, det var roligt, bra gjort! Om du jobbar riktigt hårt och ligger i som fan kanske du blir lika rolig som björn gustavsson...
---___---___---___---___
Har du fler akter än oskuldsgrejen? För fortsätter du såhär kommer du inte kunna köra den länge till. Haha, bra sagt! :)
Riktigt bra for att vara forsta gangen
fleppo , props!
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
KaptenKrok: Jag har lite små idéer jag jobbar på, och det kommer nog mer med tiden. Men varför skulle jag inte kunna fortsätta med detta?
Fleppo2 P21 Tror nog att det var menat som en komplimang, smidigt inlindrat i ett skämt :) Tjejer dras till humor ---> du har humor ---> resten är väl ganska själklart. Rätta mig om jag har fel Kapten.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Ja, resten är ganska självklart. Någon gör närmanden på mig, jag flyr.
Moderator
2008-11-19 20:23
Jag behöver inte rätta dig FarmorBerit. Och Fleppo behöver inte fly någonstans, jag gör nämligen inga närmanden (är är lite sårad över att du tror det).
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Ingen pekade på dig, krok.
Väl gjort! Men du...Varför är du oskuld, du är ju fan snart 22 år?
Moderator
2008-11-19 20:34
För att han inte har haft samlag med någon. Stupid.
KaptenKrok Hahaha! Kom du på den själv? Shit, du borde bli komiker!
Moderator
2008-11-19 20:45
Nä jag snodde den rakt av. Jag vill inte bli komiker, då får man ligga för mycket.
Fleppo2, du verkar vara lite dålig på att förstå skämt för att vara komiker.
PAO!
Helt okey!!.. tajjjjjmingen och sånt kan vara lite off, men det är ju sånt som kommer med tiden och jag hade då inte kunnat göra det bättre själv! KEEP EM COMIN!
Trrism: Det kan verka så om man inte förstår varför jag säger vad jag säger.
kollade på klippet nu, jävligt kul faktiskt!
PAO!
Väldigt bra tycker jag. Och det kan ju bara bli bättre. Ser fram emot att se dig på större scener!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
ah jag gillade det helt klart:) riktigt bra för att vara första gången och fleppo vart är klippet inspelat?
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Skivsamlare
2008-11-20 11:32
Awesome to the max. eller iaf roligt, fortsätt!
det var ju skit grym ju:P gör flera:P fan du måste göra flera..
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
dreggelpaj: Det är inspelat på Å-Krogen i Gävle. hampish_: Jag kommer definitivt göra flera. Det står på schemat.
Nej, det här gillade jag inte. Drog lite på munnen i slutet, mer blev det inte du. Men folk här verkar ju gilla dig så keep it up.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag tyckte du va skojj att titta på, tummen upp som benjamin!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Moderator
2008-11-21 17:21
fleppo fan va du e kreativ haha lika goda saker varje gång bra!
Hahaha kul, särskilt med den pågående häxjakten på alla som är över 15 och inte haft analsex...
Grymt gjort, verkligen..! Bra delivery, bra timing och väldigt väl ihopsatt att du pratar om olika saker kring ett centralt tema. Jag gillade det mesta, men är det något du kan utveckla mer i den här biten så är det hur du skaffar en flickvän. Det blev lite rörigt, och det gick aldrig få ihop riktigt varför du kunde plocka upp en på Claes Ohlsson. Hursomhelst, tummen upp från omen...!
Jag har väntat på denna dag enda sedan jag hörde "Bockarna Bruse"! Har alltid tyckt att du skulle passa bra som komiker och jag hade rätt! Riktigt bra gjort! Dehär vill jag se mer av:)
www.myspace.com/avmmusic
Det var riktigt grymt faktiskt! Har inte läst hela tråden... men fick du ligga efter det där? ;)
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Gillades inte alls.
No you!
Jag tyckte den var ganska rolig, det var bra för en första gång du. : )
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Omen22: Syftet med Clas Ohlson-grejen var att gestalta meningslösheten i "du borde skaffa flickvän" (som om det är nåt man bara springer ner till Clas Ohlson och "skaffar"). Ska försöka göra det tydligare i framtiden. psyjunta: Nope. Och hade det erbjudits hade jag tackat nej. Läskigt ju. -ToaD-: Ja, det hade ju varit nåt. Om man befann sig i Stockholmstrakterna. Vilket man tyvärr inte gör.
Vart var dehär föresten?
www.myspace.com/avmmusic
skitfett! verkligen... inte bara för att vara första gången
Ja.. Du valde ju ett väldigt enkelt och "safe" ämne egentligen. Dels så slappnar människor av eftersom du bara driver med dig själv och visar att du inte tar dig själv på så stort allvar (eller något allvar alls egentligen). Folk öppnar sig för vad du har att säga. Dels finns det två primära grejer som inom standup som får folk att garva enligt mig. Det ena är Seinfeld-varianten att säga grejer som alla har tänkt på, mer eller mindre. Det andra är att säga grejer som får människor att tänka "Nej, men så kan man väl inte stå och säga?". Du blandar båda två med oskuldsköret. Jag skulle vilja se dig på ett lite svårare ämne, eller en blandning.
AvM: Å-Krogen i Gävle. 6-12-5-23: Har en del idéer, men det tycks bäst att börja med att utgå ifrån sig själv innan man ger sig på saker utanför. Jag hade mer på ämnet, förresten, men tidsbegränsningen tvingade mig att skala bort en del.
Hahaha, första gången? bull. du var rätt skön :P skulle vilja se mer olika grejer från dig
bla.
Tyckte inte att något var roligt. Tipsen du fått kommer inte hjälpa, snarare tvärtom. (T.ex. Claes Ohlsson-grejen fattade jag och troligtvis de flesta andra. Att förtydliga det gör det bara segt och tråkigt.) Anledningen till att jag inte gillade är väl att det inte var min grej helt enkelt. Och anledningen till att jag berättar är väl för att du fått så mycket beröm att du måste få känna lite skit :) Så att när du bombar första gången så kommer det inte kännas lika hårt :) Eftersom flera (om inte många) verkar tycka om dig - kör på och lycka till!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
alla män är svin och jag är nasse
Producent
2008-11-23 13:29
jagtycker det var kul som fan bra för att vara första gången kör vidare, mer vill jag se
:)
Det var nice! Det verkar ha varit en rätt uppskattande publik också, vilket gör det lite roligare. Jag gillar särkilt liknelserna där med "om men är svin är jag nasse" det kändes lite poesi.. kan nog va fett å blanda.
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
Producent
2008-11-23 16:15
HAHA! jag skrattade när du väl hade börjat komma igång. högt till och med. tycker också du ska fortsätta! och som andra har sagt. det är grymt gjort! inte riktigt proffsigt ännu, men du har god chans verkar det som!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-11-23 16:18
BTW! detta är en av mina favvisar. förlåt om jag går lite offtopic. men han är typ BÄST!
pt 1
pt2
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
säg något som vincent INTE kan.
JONIS REST IN POWER
Producent
2008-11-23 18:46
kanonkul, kommer du till närheten av min stad någon gång så kommer jag lätt och tittar. för att vara första gången så är det i princip felfritt imo.
Fakal: Sex.