I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel]Jätte synd om en familj....

Övrigt - Webbsidor

2008-11-18 11:16

[Artikel]Jätte synd om en familj....

"Jag blir MINST SAGT uprörd, hur kan sådana här spel få FINNAS? när ska detta få ett stop?" Länk till http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3794446.ab

Nä skämt o sido, är det bara jag som får lust att åka hem till den familjen, packa in dom i plast o bara ge dom en sån fet jävla lavett så dom flyger ut i rymden nån jävla stans och stannar där?

kolla på bilden vafan, alla ser skit ledsna ut och pappan håller om sin son för att visa vilken god farsa han är....alla fattar väll för fan att man inte kan sitta o spela 24 timmar i sträck o dricka billig energidryck ala netto och trycka i sig en massa billys....det är väll för fan inget man sitter o gnäller om till i aftonbladet, och att det är aftonbladet som har artiklen förvånar förmodligen ingen för fem jävla öre...

tror f.ö att farsan styr familjen med järnhand, piskrapp och folköl!

BAHA!

2008-11-18 11:36
hahah that's some funny shit.
*snaark*

2008-11-18 11:38
tycker farsan mer ser ut att styra med järnhand, piskrapp och vodka explorer. När jag var liten var jag rädd för vuxna med sån mustasch som han har. Trodde av någon anledning alltid att dom skulle svära åt mig.
PAO!

2008-11-18 11:45
Trrism; haha samma här XD. De ser ut som rednecks (elakt sagt, men jag tyckte det) och därför skulle de per automatik slå sina barn och hata mig
*snaark*

2008-11-18 11:49
haha sjukt trodde jag var ensam om det, jag var rädd för att min pappa skulle skaffa musche också.
PAO!
Moderator

2008-11-18 12:05
fan jag älskar sånna tyck synd om mig i aftonbladet bilder. tror jag ska göra ett kollage på sånt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-11-18 12:36
9 aftonbladetpoäng av 10 möjliga.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2008-11-18 12:51
aftonbladet har såna sjuka tyck synd om mig-reportage, Läste om en snubbe som skulle operera sig någonstans runt "könet" så hade dom smörjt in hans röv och balls med nått brandfarligt, sen hade han släppt sig, och på nått sätt hade fisen antänt och så hade hans pung blivit "svedd" och nu hade han och hans fru problem med sexlivet. det fanns bild och allt(inte på pungen, utan på snubben och hans brud)

Jag tyckte dock synd om honom, mest för att han var dum i huvudet.
PAO!

2008-11-18 13:10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-18 14:54
det sjukaste är ju att läsa alla kommentarer man blir fan mörkrädd för folk....

Jag hoppas ni inser vart den här, och alla andra diskussioner om hur datorspel påverkar oss, leder till - vi måste göra mmorpg:s olagligt, i synnerhet WoW. De är en fara för folkhälsan och vårt land är djupt insyltat i den här misären och fler faller offer för denna farsot. Den lilla uns av god aktivitet (socialt umgänge, problemlösande etc.) som återfinns i cyberrymdens spelande kan inte väga upp för all skada den gör. Alla brilljanta ungdomar med lovande talang som helt och hållet nochalerar sin skolgång för att försöka var någon dem inte är i en värld som inte ens existerar. Absurt. Jag har alltid ansett att idrott är den absolut bästa vägen till ett sunt leverne och som dessutom skapar samförstånd och förståelse över gränserna. Där återfinns kamratskap och det finns en tävlingsanda som får individen att växa. Eller varför inte litteratur? Hur många unga idag läser egentligen mer än det de tvingas till i sin undervisning? - om de nu ens läser ut de böckerna. Näe! Bort med WoW och allt fans moster vad det heter och ersätt det med några riktiga myshistorier av Dostojevskij eller Joseph Conrad och lär ungarna veta hut. I den här typen av debatter säger man ofta "titta hur dem gör i andra länder, så kan Sverige också göra/bli" - varför inte låta Sverige vara en ledstjärna och ta bort den här styggelsen som våldgästar sig på vår oskyldiga ungdoms hjärnor. Nu har jag sagt min ståndpunkt - ert drag!
tut!

2008-11-18 15:13
bra skrivit! nu kanske ungjävlarna sitter o läser Dostojevskij dygnet runt o dricker energidryck istället
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2008-11-18 16:12
ImagoMortis; Jag spelar datorspel en stor del av min fritid, när jag inte umgås med mina polare, och jag läser Dostojevskij haha.
*snaark*

2008-11-18 16:35
Det första och enda jag reagerade på var morsans hals. vad i helvete förssigår där?

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-11-18 16:41
Folkhälsan? Haha..fuck you, moralkärringar! Jag har aldrig i mitt liv spelat World of Warcraft, hur kommer det sig om nu WoW är en epidemi och ett hot mot folkhälsan?

Pinsam artikel. Men det är såklart så man gör när man inte har någon annan än sig själv att skylla problemet på.
•pave paradise•

2008-11-18 16:42
Asså, man gör det där frivilligt... att det skriver det i en tidning är fjantigt, att folk änns bryr sig. Jag spelar det och jag siter inte tills jag deckar.

2008-11-18 17:27
men shit, klart han får kramper AKA Epelepsi av att spela dator spel så länge.. larvigt dock synd om honom men pinsam artikel..

2008-11-20 16:24
Schwartzman, 15, från Skultuna i Västmanland fick ett epilepsianfall efter att ha spelat World of Warcraft en hel natt.

Protip: Sitt inte uppe i 24 timmar och spela ett datorspel om du har diagnostiserats med EPILEPSI.

Also, bilden påminner om en bild från aftonbladet efter tsunamin när någon tant sitter och vill att svenska staten ska ersätta alla hennes grejer som förstördes i tsunamin.
Länk till
http://forbannat.blogspot.com/2005/11/tsunamioffren-kan-suga-min-dase.html
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...

2008-11-20 17:09
Äh vilken jävla färsking, när internet var barnet satt polarna å ircade i 2 dygn med knappt en pisspaus.. nördarna e bra klena i dagsläget..
mama said knock you out

2008-11-21 15:46
bonnabränna vid november ....