[Test] ett litet test.
många av er har säkert gjort det och det är säkert jättegammalt, men det är ändå rätt ball.test (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-11-16 17:58:29)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag har gjort det förut men likförbannat åker man dit varje gång om man inte försöker tänka efter på svaret.. Svaret...Spoiler sitter ju i sedan barndomen. Hammare är oftast det man först förknippar med verktyg och röd är den starkaste färgen som sätter sig på hjärnan.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Spoiler Tänkte faktiskt på skruvmejsel, och gul. Skulle vara kul att få lite info om hur det där "fungerar".
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Spoiler Jag tänkte på en sån där som rörmokare använder, som är lite som ett skruvstäd fast portabelt, för vi har en rostig, blå sådan på landet någonstans, men det stod att man skulle tänka fort så jag fick panik och tänkte på en hammare istället, för det var liksom också nära på något sätt för vi har också hammare på landet, även om vi har fler yxor än hammare, så jag borde kanske tänkt yxa? Hursomhelst så tvek-tänkte jag en BLÅ hammare. Jag är alltså onormal, och kan inflika att jag aldrig gjort detta test
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Spoiler Blev en blå hammare för min del.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Redaktionen
2008-11-14 07:03
för mig hände det exakt samma som "the bos" springsten
namaste
Spoiler Även här blå hammare Jag har faktiskt gjort det där testet på typ 10-15 personer och alla har svarat det jag svarade. Jag vet inte vad det beror på...
Redaktionen
2008-11-14 08:43
Haha, Hammare röd dirr!
B
Jag har också gjort det förut och körde på pin kiv gul skruvmejse, men det instinktiva var en blå hammare.
HMOR
haha, skruvförsänkare tänkte jag på men det är bara för att jag använde en sådan på jobb idag... Färgen grön...
HELSINGBORGS IF!
jag tänkte också på en Spoiler blå hammare ! direkt
www.RekFoto.se
Spoiler Röd hammare, direkt
jag tänkte själv också Spoiler blå hammare men jag har läst nånstans att de vanligaste svaren är Spoiler röd hammare och blå skruvmejsel, även om röd hammare är det som är allra vanligast. men det som Qvanton skrev låter inte helt dumt alltså.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
men hammaren verkar poppa upp för de flesta iallafall.. ganska coolt ändå.
jao men vad menas med att jag har en onormal hjärna?
Blood on my dick or shit on my knife
nej men ärligt, någon?
Blood on my dick or shit on my knife
Spoiler skiftnyckel..röd
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Spoiler Blev en röd skiftnyckel för mig.. Im fucked up
Todilo DET ÄR DU OCH JAG!!! YEAAAAAAH!
shit va sjuukt
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
Vikktorius P21 Ja asså du e ju jävligt fd up om du fick färgen först..... ;)
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
De som tänker på ett grönt skruvstäd sägs också vara homo? Någon som tänkte på just det?
Opus är tvivelsutan sjukast på whoa och dessutom stolt över det. I verkliga livet är han nästan som alla andra, bortsett från att han är smart som fan. På internet gömmer han sig bakom hemliga identiteter för att ostraffat kunna göra det som han gillar allra mest: att driva folk till vansinne.
Spoiler gul hammare blev d för mig, wiho!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orange hammare?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
lila hammare
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Förstörde för mig själv och läste en spoiler, så det ända jag kunde tänka på var röd och hammare..;(
röd såg här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blå hammare.
Hasta La Victoria Siempre!
blev först ingenting .. sen blev det en blå sko xD för jag fick panik och ville inte tänka på en röd hammare för min kompis drog detta testet på en annan kompis igår .. de som inte tänker på något rött verkar tänka blått??
Get Random!
Det blir ju mycket oftare blå hammare än röd
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
gul bultsax
Awaiting Beheadment and Mutilation
Jag tänkte på en såg och färgen röd. Vad kan det betyda, hm hm hm.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Spoiler Blå hammare. Konstigt att de flesta på Whoa verkar ha en 'onormal' hjärna. Underbart :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Mephisto. Det upptäckte jag för många år sedan..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
grön skruvmejsel, jag är annorlunda what up
Just because i stand over you don't mean you understand me
jag tänkte grön hammare haha
Dum jag var som läste i tråden direkt innan jag gjorde testet... Så hammare blev det (vet ej om det var av en slump eller för att jag läste det i tråden) men den var lime grön, och inte röd.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Qvanton: Mjo, men nu finns det bevis.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Ni hade fått samma resultat utan att läsa mattedelen.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
MadMonk: Nej. Mattetalen programmerar in svaret i vår hjärna. Utan mattetalen hade det aldrig funkat.
Nej. Mattetalen programmerar in svaret i vår hjärna. Utan mattetalen hade det aldrig funkat. haha, exakt min tanke
mephisto Akta dig för att använda sarkasm, 90% av whoa förstår inte.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
fan va sjukt lite äcklig får en att tänka på mind contro!!! l att vissa siffror kan få en att tänka på verktyg undermedveten!!! Sjuk tänk på hur många företag som känner till denna teknik
jag tänkte faktist på grå hammare. Hade aldrig gjort testet förr
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
MadMonk: Jag vet att du förstår. Och det är roligare när någon inte förstår ens sarkasm, så det är en WinWin.
blå skruvmejsel. och vad? Lam grej.
STHLM GROOVE COLLECTIVE