Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Redaktionen
2008-11-10 17:24
Jag måste få säga detta: Filmen är nog den mest skrämmande film jag sett på länge! Sanningen är skrämmande! Filmen är perfekt gjord, som om han är från 2070. Det med kriget tror jag kommer ske om vi skär ner på försvaret som vi gör. Tankeverksamheten är i en sällan skådad nivå.
Eller vänta nu, det är den inte alls.
namaste
såg typ halva sen dog den. men från det jag sätt så är det rätt skumt att de finns folk (som de ja läste på nordisk i tråden) som påriktigt tycker att denna film speglar hur det kommer att vara/hur det är. Det är givetvis löjeväckande slutsatser baserade på, vad jag anser vara okunskap, men att de ens finns en efterfrågan på sånna här videor är kränkande å jag blir fan tokig. Men bortser jag från det så är det ju sjukt kul att det finns folk som tror på detta och kallar det för en realistisk framtidsbild. //yde - fan såg ja det här för?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Medelåldern måste väl vara runt 15 och personerna måste väl komma från nån insnöad håla, dom kallar sig rasister men njuter av pizzan mamma köper hem från pizzerian deras systers pojkvän från turkiet äger.. Trångsynta människor...
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
jag vill röstar för att alla spammar deras tråd till max ja hatar låssasrassar!
Det är bara att älska.
Det roligaste, förutom okunskapen, var att "nedräkningsklockan" i slutet tickade framåt inte ner..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Dom som tycker det har ar en realistisk framtidsbild kan ju inte riktigt leva i verkligheten och jag tycker fan synd om dom.... Ga runt och oroa sig for san har skit. Sanslost...
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
En väldigt bra film, men det kommer inte se ut sådär 2070. År 2070 råder det trygghet och harmoni på gatorna, barn springer runt och skrattandes leker. Kvinnor går själva hem på kvällarna fulla av glädje och tomma av rädsla. Våra ungdomar roar sig på stan sena kvällar och fruktar aldrig att de ska bli påhoppade och rånade. Vi har också säkrat vår plats i vår lilla värld, helhjärtat har vi satsat på Försvaret och vi klassas numer som en stormakt. På gatorna leker svenska, fria barn. Svenska ungdomar arbetar och studerar i vårt svenska Sverige För vi tog makten, vi gav aldrig upp och lät inte fienden erövra vårt land! - Idealisten
det kanske inte slutar just sådär, men nått liknande iaf
Awaiting Beheadment and Mutilation
ImagoMortis: w00t?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent
2008-11-10 20:45
Hahahaha. Det måste vara så jävla skönt att se allt så svartvitt alltså haha. Invandrarna tar över sverige. Vadå "invandrarna"? Muppar alltså, det är fan sorgligt.
om 60 år kommer norrbotten kämpa med sina omoderna vapen från 1900-talet samtidigt som invandrare kör med lightsaber
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Haha, har aldrig sett på maken vilka jävla dumheter dom sprider. Att läsa det där forumet är stor humor det med. Hur fan kan dom få det till att Svenskarna kommer vara en minoritet om 42 år? Inavlade hillbillys hela bunten!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
haha för helvete
SKU - SKU - SKULASON!
Examensarbete för nittonde året i rad på särskolan?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Jag gillar speciellt att man, i en film som handlar om Sverige och där man riktar sig till svenskar, i inledningen presenterar filmmusiken med ordet Music. Vad fan? Musik heter det väl på ren svenska?! Skärpning!
Invandrarna tar över sverige. Vadå "invandrarna"? Muppar alltså, det är fan sorgligt. Mupparna tar över Sverige långt senare. Länge leve Kermit.
Känns lite som att den här snubben applicerar sina skitåsikter på filmen idiocracy.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
MEN DRIVER DEM ELLER!HAHAHAHA DET MÅSTE VARA ETT SKÄMT! DETTA KAN FAN INTE VARA ALLVAR HAHAHAHHAHAHAHA! SNÄLLA NYP MIG! SHIT!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Haha. Droppade "Inshallah, om gud vill" i youtube-kommentarerna. Får se hur hårt de nappar :)
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Kommentarer som inte behagar filmskaparen tas tydligen bort :P
Redaktionen
2008-11-12 13:24
Haaaaaaahahhaha orka förknippa invandringen med terror sådär! hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad mena dom med att den "ser proffsig ut" ?
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Sjukt rolig. Hela tiden. På nått plan är det väl lite synd om dom.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Haha Sverige hade legat risigt till om dom ska värna om landet är så jävla dåliga på språket som dom är i den där tråden på nordisk.nu.. Och hur fan skulle den svenska populationen minska om invandrare får många barn?? Muppar hela bunten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Deras ologik är beyond unreasonable. Allting hittas på eller överdrivs till kosmiska propotioner, underhållning som sagt. Påminner om tiden innan Luther då alla svalde allt som sas utan en närmare eftertanke.