[Artikel] Hackare skapar epileptiska anfall
Länk Ett forum för epileptiker blev hackat och blinkande bilder och mönster lades in i trådar och liknande. Tydligen ska folk ha fått anfall av det. Taskigt gjort men det känns lite komiskt på nåt sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
roligt men lite taskigt kanske
Awaiting Beheadment and Mutilation
Skivsamlare
2008-03-31 20:47
Och ett gäng forskare har "hackat sig" in via folks pacemakers från dattan. Nya generationenes lönnmördare.
Yes! In Concert — For the love of music
"Serial" killer
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
äckliga små horungar!
No cake for the impurity!
Hahaha, "hackade". Att regga sig på ett forum & posta några roliga bilder kan vem som helst göra. Om man nu ska lipa över något borde det vara det faktum att de inte har några mods som ser över & godkänner bilder innan de postas så att sådant här inte inträffar (menar då inte på forum överlag utan i detta specifika fallet).
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Lustigt för övrigt att laptopen på bilden visar en bild i "Visningsprogram för bilder och fax".
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
HAHAHHAHAHHA
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Hur kan man inte tycka att detta är skitkul? "Circumstantial evidence suggests the attack was the work of members of Anonymous, an informal collective of griefers best known for their recent war on the Church of Scientology. The first flurry of posts on the epilepsy forum referenced the site EBaumsWorld, which is much hated by Anonymous. And forum members claim they found a message board thread -- since deleted -- planning the attack at 7chan.org, a group stronghold."
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
pimpslap F22 hur kan du se det på den lilla bilden ? kan väl lika gärna vara en full-screen pop-up ?
Niceness!
Asexuell_hundvalp: Eller så sitter jag inne med knowledge som du inte har.
The incident, possibly the first computer attack to inflict physical harm on the victims, began Saturday, March 22, when attackers used a script to post hundreds of messages embedded with flashing animated gifs. The attackers turned to a more effective tactic on Sunday, injecting JavaScript into some posts that redirected users' browsers to a page with a more complex image designed to trigger seizures in both photosensitive and pattern-sensitive epileptics.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
När jag läste detta på flashback börja jag garva som fan. En lite "rolig" grej, men så jävla elakt. En polare fick epanfall hos en vän när vi festa. Jag fick sån jävla skrattnojja och kunde inte sluta skratta. Kändes taskigt, men vad gör man när man inte kan hjälpa det? :P
sluta jiddra, börja trolla!
"Circumstantial evidence suggests the attack was the work of members of Anonymous, an informal collective of griefers best known for their recent war on the Church of Scientology. The first flurry of posts on the epilepsy forum referenced the site EBaumsWorld, which is much hated by Anonymous. And forum members claim they found a message board thread -- since deleted -- planning the attack at 7chan.org, a group stronghold." Det är inte Anonymous som gjort detta, möjligt att det är nån som utgett sig för att vara Anon, men det är knappast den riktiga "organisationen". 7chan är heller inte ett "stronghold" för Anonymous. Riktigt skabbigt gjort iaf. Epileptiska anfall kan va riktigt farliga i vissa fall.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hahaha, sjukt kul :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i lol'd
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Hysteriskt roligt, right on!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
ni som tycker att det här är roligt måste ju vara dumma i huvudet
Seriöst. Tycker ni att det är roligt på riktigt? Ni tycker det är lika skojjigt med oprovocerat våld på gatan eller? Går ni förbi och skrattar när ni ser en misshandel också? Fyfan, skjutas borde ni.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Gogaku P22 Hur kan du vara så säker på att det inte är anons som har gjort det?
Jag tycker det är kul eftersom jag inte vet någonting om epilepsi. Om någon skulle göra så min panikångest gick igång då skulle jag vara sur.
-
"Går ni förbi och skrattar när ni ser en misshandel också?" Det beror på om misshandeln är kul, eller hur? Det här var kul, jag skrattar. Om misshandeln inte är kul, så skrattar jag inte. Get it?
Dieallot X20 Jag skrattar åt ditt patetiska sätt att se på saker. Eller blir snarare äcklad.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
MadMonk F18 Eftersom Anon inte sysslar med att göra livet surt för folk. Det är inte vad dom står för eller vad dom nånsin har gjort tidigare.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Nu vet jag inte mycket om epilepsi men jag vet iallafall att dödsfall sker i samband med anfall så det känns rätt allvarligt.
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
LOOOL
jag har alltid rätt.
shit, det står ju kanske typ femton gånger i den där texten...
Mer onpoint som hackare går det inte att bli!
Follow the dao, right about....NOW!
är man inte lite konstig om man tycker att folk ska skjutas samtdiigt som man hatar att folk misshandlas?
hahaha!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
andiii, han menade kanske i benet eller något där det inte gör ont?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
var kan man bli skjuten utan att det gör ont?? Håret? Tröjärmen?
jag har alltid rätt.