I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Poliser blir nedknuffade i vattnet

Övrigt - Webbsidor

2008-04-03 12:15
aina_spanar

Om du tidigare är igenkänd hos polisen så ser jag iget fel i att dom stoppade dig för en rutin koll. Så länge man inte själv gjort nått fel så hoppar inte polisen på dig med batong och tårgas men det gör där emot smågangstrar som rånmisshandlar folk för att veckopengen inte räcker till. Denna video hadde varit roligare om det var 2 wannabe "ThuGz" som blev ner knuffade istället.. Väx up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 14:13
Aaa okej, dom kan stanna mig för rutinkontroll, men jag hade inget olagligt på mig och jag var inte ens påverkad(av cannabis) men dom tog mig ändå till pissprov för att jag VAR TYDLIGT PÅVERKAD AV NARKOTIKA..

Tro fan att jag är positiv på provet? Jävla fittor.. Det är fan trakasserier.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 15:12
men så du var alltså påverkad av narkotika?
HMOR

2008-04-03 18:04
Om ni älskar poliser så mycket kan ni ju gifta er med en?

2008-04-03 19:56
Jag skulle inte ha nått emot om min fru var polis om det var det du skulle få fram? Snälla väx up och inse att poliser är människor precis som ni och högst troligt även mycket bättre människor än er själva.

2008-04-03 21:04
Jag är en vuxen människa med jobb och familj så du kan spara "väx upp"-snacket.
Alla har sina värderingar.
Du gillar poliser och jag hatar snutar. Sånt är livet.
Dock borde jag inte ha gjort mig lustig över ert polisgullande eftersom det är allas fulla rätt att  mysa med poliser om man vill. Ursäkta för det...

2008-04-03 22:42

Riktig paryhöjjare iallafall!

Men lika glad är jag för det!

2008-04-03 22:43
jag gillar päron