fan va fet:D proops till han
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker därimot att den ena polisen är jävligt snabb upp ur vattnet!
..!.._{-,..,-}_..!..
underbart. nån som vet om han kom undan?
Tycker att han som skriker yes osv i slutet låter som ett mongo. det var det enda som var skoj
fett! hoppas han kom undan
Idag är jag farlig
Hoppas de fick tag på honom och slog in tänderna på honom.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Ingen förtjänar fan att bli iknuffad av någon full jävla idiot. Ge honom en månads fängelse för våld mot tjänsteman o se hur kul han tycker det är då. Stryk ska han fan ha.
http://www.slagskottfilm.com/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oh no you got me. ooouuuiiii.
http://www.slagskottfilm.com/
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA UNBELIEVABLE !!!!!!!!! BLAND DET BÄSTRA JAG NÅNSIN SETT HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA
hahah yeeees! detta e för alla ggr dom haffat, jiddrat och skjutit folk. allt blir tillbaka pejjat med en knuff i vattnet
haha klockrent!
ser ut som ordningsvakter elr nå?
Sjukt gammal video för övrigt...
den är väl inte ens poliser för det första? ordningsvaker eller nå jävla pappor som blivit anlitade som dörrvakter? Vilken idiot som puttar i, hoppas han får smaka på batongen hatar sånna där människor som inte kan behärska sig när dom är fulla
MR-J P19 , word. ALLA snutar är faktiskt inte dumma i huvudet.
MR-J: de har ju några lustiga hjälmar som den som stannar kvar i vattnet plockar upp. Aldrig sett en fasan på stan med hjälm..
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Hm dom kanske är snutar vad vet jag, men ingen förtvänar att puttas ner sådär jag blir bara så störd när jag ser detta! Det finns INGET jag hatar mer än fulla idioter som inte kan kontrollera sig och vill spela tuffa, jag sitter här och ber till gud att snubben på klippet fick spotta tänder senare på kvällen
Så ingen förtjänar att bli lite blöt, men alla som puttar i folk i vatten förtjänar att få tänderna inslagna?
Man vet faktiskt inte heller vad som har hänt innan. "Poliserna" kan mycket väl ha varit ett par kukar som retat upp en eller annan grabb för mycket.
MR-J.. hahahaha in your face little bitch
tycker den va rolig..ingen kom till skada liksom..rolig grej va fan
DET SER UT SOM DEN ENA POLISEN SLÅR NER KILLEN I SLUTET OBSERVERA NOGA! SORRY FÖR CAPSLOCK......... I HAVE A PROBLEM
Nej, han hoppar över staketet. Och fan så mycket ilska det finns på whoa.
aina_spanar X0 Förlåt men har du något problem av något slag? citerar dig
"HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA UNBELIEVABLE !!!!!!!!! BLAND DET BÄSTRA JAG NÅNSIN SETT HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA" Ok, visst liiiiite skoj men du verkar placera dethär fasansfullt högt, alla får helt klart tycka vad dom vill men cmon. så kul var det inte
" MR-J.. hahahaha in your face little bitch" Jag vet inte, men det kändes lite onödigt kanske?
Såg ut som en bortskämd borgarunge. Hoppas han fick köpa nya tänder efter denna händelse.
Shooo bree
det är ju objektivt jättekul, det måste ni ju förstå.
HMOR
Man kan ju inte ta allt så seriöst ;D
..!.._{-,..,-}_..!..
skankywhore, ingen förtjänar att bli oprovocerat blöt, och ingen förtjänar att bli oprovocerat av med tänderna. Men den här killen... ;)
! jag har väl rätt många problem och polisen är ganska omfattande exempel.. därför blir jag jävligt glad när jag ser sånt här.. det är ju lite mer harmlöst än om nån hade knäppt huvet av snuten, men det hade också varit underhållande.. är ditt liv problemfritt? du är onödig
Propps till kilen!
http://www.herrbitter.blogg.se/
aina_spanar Har inte polisen lika mycket problem med dig då? Känns rätt smart att hata på en yrkeskår
Killen schteker och vill att ingen ska fucka hans mode
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
aina, du har inte tänkt på att det är någonting du gör som är det egentliga problemet? Eller är stora stygga polismakten ute efter dig? It's a conspiracy! :)
Likgiltig till filmen men däremot blir jag mörkrädd av att läsa kommentarerna i tråden, det är nästan Youtube-klass på dem.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
farbrorbla P25 ja annat hade det varit om han sett ut som en ung arbetare. då hade det här varit ett uttryck för proletariatets förtvivlan...
Det finns INGET jag hatar mer än fulla idioter som inte kan kontrollera sig och vill spela tuffa, jag sitter här och ber till gud att snubben på klippet fick spotta tänder senare på kvällenkul att folk har vett att besinna sig. att knuffa ner någon i vatten är alltså något som bör leda till att man får tänderna utslagna och/eller en månad i fängelse?
Tänder för lite vatten? Absurdt.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Absolut inte, men erfarenheterna jag har är alltid negativa. Exempelvis; En gång blev jag knuffad accidentaly, och av misstag ramlade in i en polis utanför krogen, han blev vansinnig och hotade med fyllecell. Jag dricker inte, i mycket erfarenhet är det inte ovanligt att poliser och/eller dörrvakter missbrukar sin auktoritet, kliché men sant. Jag är en Lugn, Lugn, Lugn individ.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Hade det varit en liten unge på 4 år som knuffat i poliserna hade det kanske varit roligt. Nu är det bara så jävla omoget. Hoppas han fick några slag med batongen över käften.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
vadå full
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Subdominant: Mja, smart och smart. Det är svårt att inte hata en yrkeskår som har orsakat så mycket smärta för mig och många nära, och jag är inte för att generalisera i övrigt, men är det nånstans man kan generalisera att det är majoriteten fittor som har mindervärdeskomplex som är anställda i denna yrkeskår... Och om jag orsakar mer problem för polisen än vad dom gör för mig? Det hoppas jag väl inte, då jag helst inte finns under deras radar. Muhjatmil_Ahmed: Jo, jag har tänkt på det, dock inte sagt att jag kommer förändra mitt beteende ett dugg. Jo, det kanske är mina handlingar som direkt är det egentliga problemet, men det hindrar mig inte från att skratta mig till tårar när jag ser en sådan här video, och jag skulle skratta mig till döds om jag såg Skånegatan jämnas med marken.. Och ja, stora stygga polismakten är efter mig. Konspiration? Nej. Verklighet? Ja.
haha det är ju hysteriskt kul, käftsmällar hit och käftsmällar dit, vafan tror ni polisen fick traumatiska minnen efter vattenmötet?? Omoget-nej. Grov fylla-ja. Kul-si!
HMOR
visst, hade jag stått där och råkat se det hade nog även mina mungipor ryckt en hel del också. men det går liksom inte att undgå att majoriteten av de som faktist inte bara tycker att det ser kul ut, utan även att det är rätt själva har problem med polisen. polisen är där för oss, inte mot oss, så länge du inte är dum själv förståss :) jag tycker det är kul, men inte rätt :D
mest en kul grej...? (känns barre bus)
precis, kul men inte rätt.
HMOR
Tycker ändå det hela är rätt kul!
Som Cluny säger kul men inte rätt ;D
..!.._{-,..,-}_..!..
Aina. Jag vet ju inte vad polisen gjort dig. Men det är väl inte direkt så att du sitter hemma och ser på film och käkar popcorn en fredagskväll (vilket du brukar göra på Fredagar, eftersom du är en laglydig och lugn person) när de stormar in och skadeskjuter dig, för att sedan släpa ut dig i polisbilen?
jag är inte för att generalisera i övrigt, men är det nånstans man kan generalisera att det är majoriteten fittor som har mindervärdeskomplex som är anställda i denna yrkeskår Vissa människor med auktoritet kommer alltid att mibssruka den. Men majoriteten? Hörru..
Okej, ursäkta.. Majoriteten av de poliser i YTTRE TJÄNST.. Krimmare och annat pack kanske inte är lika fascistiskt lagda. Så sent som igår grep dom mig utanför min port bara för att kolla igenom mina fickor, men jag hade ingenting på mig, men ändå utan grund tog dom ner mig till stationen för att lämna urinprov, men det hade inte ens gått 6 veckor sen senast dom klippte mig så hur fan ska den rökan ha gått ur pisset?? Dom kollade inte ens ögonen eller något innan dom tog mig till urinprov....FUCK THE SYSTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!