I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] Här bränns svenska flaggan

Övrigt - Webbsidor

2007-09-03 21:09
Västvärlden är de "intoleranta jävlarna" va?

2007-09-03 21:32
Pete_Rock

om du tror att det är svaret på frågan så vet jag inte vem som somnade då och vaknade upp nu.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2007-09-03 21:45
farbrorbla P25

Därför att vårat land existerar medans muhashmod är en påhittad sagofigur som enbart har bidragit till våld och bakåtsträvande.
Inte fan stenar folk sina fruar efter att ha läst emil i lönneberga.

guns don't kill people, people kill people...
I be around, just out of sight

2007-09-03 22:20
BigIssue P22
Guns dont kill people, rappers do :)

Guns dont kill people, allah do
Shooo bree
Hangaround

2007-09-03 22:44
Kan dom inte bränna något annat än flaggor. Det är så jävla tråkigt. Ge mig något som brinner mycket och länge. Det får gärna explodera efter ett tag med. Fyfan, hitta på något nytt.

2007-09-04 07:06
De skulle iof kunna bränna sina skägg men då skulle det lukta förjävligt :(
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2007-09-04 07:29
farbrorbla

Nej, efter Emil-läsning hissar man upp lillasystrar i flaggstänger istället, rätt praktiskt dock om man har råkat bränna sin flagga tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-05 00:58
Oj oj oj vad luktar hat i denna tråden. Om man plussar ihop all hat i denna tråden så blir det lika mycket hat som de 300 extremisterna  visade :P

2007-09-05 01:20
tryckfrihet är viktigt. Men att använda tryckfriheten för att säga: "haha jag har rätt att göra narr av vad ni tror på era jävla stenåldersmuslimer. I vårat land kan jag öppet visa att jag inte tycker ni eller eran religion är värda ett skit." Klart folk lackar.
Det finns ju liksom ingen anledning. Jag tror ju inte att de som gjorde bilderna alltid drömt om att få teckna Muhammad (<--stavning?). Att en av bilderna föreställde honom med en bomb i turbanen och därmed ¨beskriva hela islam som någon slags självmordsbombarklubb, är ju bara korkat och jävligt.  

Annars ser jag alla religioner som ett hot mot.. allt, när de går till överdrift. Jag har heller inte sagt att flaggbränning är någon nyttig syssla för vuxna män.

2007-09-05 01:35
dom får jätte gärna komma och döda Reinfeldt...

så farsan slutar svara i telefon Reinfeldt!!!
innan så va de ju Persson
?

2007-09-05 10:15
Subdominant_ P19

håller med dig....
I be around, just out of sight

2007-09-05 15:39
haha jag har rätt att göra narr av vad ni tror på era jävla stenåldersmuslimer. I vårat land kan jag öppet visa att jag inte tycker eran religion är värd ett skit.

Hahaha vi har tryckfrihet det har inte dom. Stackars jävlar haha
Shooo bree

2007-09-05 16:03
Precis, tryckfrihet är alltså detsamma som rätten att uttrycka sin åsikt. Dock begränsas den av lagen om "Hets mot folkgrupp" antar jag(som aldrig har läst juridik). Föresten..
Borde inte tidningsredaktören få utstå kritik som publicerat bilden?
Borde inte folk i mellanöstern bry sig om de dagligen stigande dödsoffren istället för en bild som publicerats i en tidning i norrland? Skärpning för helvete, stolthet är en fin sak men fan vad det går till överdrift ibland.

Jag tycker vi ska ut på stan och bränna Bulgariska flaggor eftersom en svensk blev mördad i Bulgarien i somras, det betyder ju att alla bulgariska medborgare är idioter som borde dö i något heligt krig, eller hur?
http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-09-05 16:29
Kom ihåg, det är de idiot extremisterna som protesterade, inte alla muslimer.

2007-09-05 18:50
Dirty_D P26
Vet ej om muslimer räknas som folkgrupp.
Då borde alla baktalanden om scientologerna falla under samma kategori om det är religiös tillhörighet som gör en till folkgrupp.
Shooo bree

2007-09-05 19:04
vilka muslimer? det finns typ 1 miljard muslimer, 100 pers står på ett torg o bränner en flagga o folk kallar alla muslimer stenålders o shit.

damm, bränn flaggan. bränn en till, vem fan bryr sig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-05 19:18
Ja, vafan det är ju deras pengar som går upp i rök. Om inte den lokala imamen har broderat den iof men då borde ju han bli lite ledsen.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.