42an är ju en riktig psykosare.. fett jävla dryg bana
MeckGyver
klart ettan nu, typ världens bästa spel :D
SKU - SKU - SKULASON!
fan jag vill ha en 3a... finns det ingen bloons 3?
"life's a garden, dig it."
Äh, får fan ta och köra på igen.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
varför kan man spränga vissa isbitar men inte andra?
Jag fiser THC !
vikla spel jag får när man missar första pilen o måste skjuta slut på alla...
Jag fiser THC !
Rest - Det finns en "Reset level"-knapp. Förövrigt är jag stolt över att kunna sålla mig mig till den lilla skara av medlemmar som klarat Bllons, får testa 2:an nu...
Fan vad billig level 43 på more bloons är, gör ju liksom rätt men det kvittar typ, mkt är ren tur bara..
Hehe, jävla bana asså, fått 44 av 45 typ 30 ggr nu..
Nån som vet ngt fusk eller? Bumerangen kan bara nå 44 ballonger max, kommer inte förbi level 43.. :(
hehe såklart det ska finnas en reset level knapp o såklart ska jag missa den
Jag fiser THC !
Före pilen Innan bumerangen Asså, vad gör jag för fel? Har jag missat ngt eller? :)
Jag är hemma och är sjuk så onlinespel är a och o just nu!
yeeeeeeeeeeeees äntligen klarat skiten, fan va jag fastna
Jag fiser THC !
Sett
det här typ 100 gr nu, någon, plz?
Rest, menar du ettan?
fan 27an fastnar jag på :S, ska man göra nåt med isballongerna eller?
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
ja ettan, jag fastnade hårt... men klarade det till sist... fett skönt
Jag fiser THC !
GAIA på din bild ser det ut som småe ansiktien/aliens i dom röda ballongerna... ! eller e jag trött o får hallicar
Jag fiser THC !
pappa_påse Kasta första pilen rakt upp och lite till höger med max styrka så den slår alla lightsaberballonger (öhh va?) samtidigt. Sen finns det bara isballonger kvar. Den andra pilen kaster du rakt fram och tar alla is som är vertikala. Sista rakt upp och pyttelite till höger + max styrka för att ta resten av de lodräta isballongerna.
har klart båda bloons och more bloons stolt ^^
Linköping - Där idéer blir verklighet
27.an går inte att klara.
GAIA P25 så ser bana 27 inte ut för mig...
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
GAIA P25 Du gör rätt. du får väl bara prova med att ta i lite mer/mindre och vinklar lite upp/ner.
^ Smart sagt.
GAIA P25 dra boomerangen över hela skiten så den tar ballongerna på vägen tillbaka ?
SKU - SKU - SKULASON!
hjälp på 33an på 1an hur ska man göra
DUNK P20 PIL 1 , skjuter du över båda dom högra ballongerna och sen så att den träffar så många ballonger som möjligt helst utan att fräffa frysballongen eller den som skjuter pilar åt alla håll (då den kommer träffa frysballongen) Som du ser så fick jag 18 ballonger på bara första pilen.
PIL 2 , försök skjuta den på "samma sätt" fast du tar ett ballonger på häger sida, sen över, och ett par till på vänster sida. Min sabbade jag typ men fick iaf några, allt som behövs.
Sen kommer du bara behöva ta ett par ballonger till och den sista pilen är det bara att mosa in där nere till höger :)
Wow, hur orkar jag :S
^ Smart sagt.
löste det ändå :) klarade ettan nu dax för 2an
kom till 42 sen pallade jag inte mer ^^.. ska käka makaroner istället
jag har alltid rätt.
Back-in-town ' "gräv" upp dig till den rosa ballongen uppe till vänster, när du ska skjuta sönder den se till att den pilen du skjuter med tar sönder boxen ovanför den, så blir det en fet kedjereaktion :P 46:an på första kommer jag inte ihåg hur jag gjorde på :(
^ Smart sagt.
maran, poker Asså jag klarade den men fuck vad kass bana, handlade liksom bara om tur inte skicklighet, gjorde exakt samma sak typ 200 ggr och bra en gng fick jag 45, de andra 44 typ, haha..pappa_påse Sorry, du kanske syftade på ettan, då ska du frysa ALLA isballonger med första pilen och använda de frysta ballongerna som väg för andra pilen som ska studsa sig fram till ballongerna i hålet. //Pz
jäättteroliga spel.. klarat båda.. nån som vet om det finns fler?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
back 1'a pilen, skjut första stenballongen och tredje från vänster.
2'a pilen, skjut första bombballongen.
BILD Sen så faller sig nog resten naturligt..
har fått 88/89 3ggr nu på 28, fett tråkigt.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Behöver hjälp på 36an på more bloons skuta bort väggen är inga problem men sen lyckas jag aldrig pricka skutballongen hur gör man blir galen..
haha glöm det klarade det precis
kan inte sluta spela.. ^^,
Berre, Småkåt som en pedofil..
FAN jag är fast på level 47 på more bloons kan man få en hint :P
SÅdär ja nu har man klarat båda finns ingen 3a :P
visst var 47an på moore cp?
hehe more sa jag..
ja fanns ingen logik riktigt i den kändes det som.
haha GAIA; på nr 43 började jag med att skjuta över alla klossarna och ta bumerangen i samma pil, det gick ju inte. Kollade på dina skärmdumpar men råkade skjuta sönder den nedre bruna klossen, den under hålet. Kastade iväg bumerangen i ren irritation och fick 47. Nu sitter jag fast på 46 istället...
äntligen klarat heal 2an haha fan va tid de tog asså=)
hur ska jag göra på 35an på uppföljaren? help plz
fixade det nu ;)
hehe kul att jag typ försökt 5 gånger på förta grejen o inte ens klarat den:D haha
jag fattar verkligen inte hur man ska klara level 15..:/ gaash
38an är juh omöjlig :S
kikk ass
Helvete, har man inte cancer nu så lär man ju få det förr eller senare pga av det här skitspelet :) Bloons - lvl 46 More Bloons - lvl 46 Är helt fast :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.