[spel] Skjut ballongerna!
Skjut ballongerna! Roligt o berondeframkallande.. klarade hela nyss :)
på 28:e banan börjar de blir lite tråkigt...
i get more pussy then panty!
kom till 38 sen orkade jag inte
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
28 var fett jobbig
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Hur gör man på 28:e banan?
ha ha, fastnar alla där? hur många banor är det?
i get more pussy then panty!
störrande spel fan kommer ingen vart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha min brosha har fan Varvat Ettan, och är på slutet på Tvåan ;P
Don't!
bana 42 på första spelet är ju cpsvår :( hållt på kanske en halvtimme med den nu hehehehh
"life's a garden, dig it."
äsch.. ger mig på lvl 45 nu :/
28:an på första rä lite gayig
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
game completed! Congratulations. Thanks for playing Bloons! Jag varvade första liret :D:D
MEN JÄVLA SÄR FÅTT 34/35 HUR MÅNGA GGR SOM HELST PÅ BANA 23 NU!
satan vad jag ska egga 2an nu
hehe det är skönt det här spelet, jag har klarat det..
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Grr, sitter fast på 32! Antar att det har med min bristfälliga precision att göra... Tips, någon?!?
pres är det den där du ska ha 43 ballonger? isf börja uppe, rad för rad, du kan lämna nån.. sen längst ner, sen sist siktar du typ på is ballongerna, eller mittemellan dom och dom vanliga...
Mmm, det är den... 42 har jag fått!!!
YES! Slog till med 47 på den, bara för att, hehe!
fastnade på 42, den kändes verkligen omöjlig. tröttnade som fan.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Level 32 sen fick det fan vara nog, gick fan inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN för 28! 1 timme nu :D klara precis :D rätt så lätt sen när man kommer in i det :D fick 88 tre gånger i rad sen 89!
baah har fastnat på 47, det är ju omöjligt!
Nån som har nåra tips på 42an?
Jink - börja skjuta mot dom 2 ballongerna där man får 3 pilar, så borde du träffa båda dom plus en frys ballong där, sen använder du 3-pilarna för att skjuta dom övre ballongerna. nästa skott saftar du in i mitten och träffar nån frys-ballong högt uppe, sen skjuter du bara på dom du kommer åt där nere... funkade för mig :D
Klarade ... kom på en egen teknik :D
GAME COMPLETED! CONGRATULATIONS THANKS FOR PLAYING BLOONS ______ YAY :D
^ Smart sagt.
ahhhhhhhhhhhhhhhh! äntligen :D! klar :D
Ja vars... Har hållit på med den (46 alltså) ett bra tag nu.
Jag har inte klarat 46, fick 23 träffar nyss. Jag skjuter bara rätt upp så pilarna faller vertikalt, sen hoppas jag på turen!
Hmm, jag kom på hur man gör, :) 1'a - sned vinkel och ett snabbt lätt tryck på musen, inte hålla inne alls, man tar 11 ballonger i en pil om man gör rätt. 2'a - Håll kvar vinkeln och håll inne lite, lite längre och du tar 12 ballonger i nästa (de som är på höger sida av korset). 3'e - Skjut på valfria ballonger för att få de sista två.
Underbart tack för uppföljaren. Har varvat annars 1:an flera gånger på jobbet och satt mest och försökte få 100% på alla banor. Martinus är en ängel!
Yes! Där klarade jag äntligen den, dax för tvåan, ;)
lycka till på lvl 47 på 2an :P satan svåraste nånsin!
Game Completed! Thanks for playing More Bloons! fufan vad jag är bra... lvl 47 på more bloons var iaf svårast på både bloons 1 och 2
Så jävla fucking irriterande, är på level 22 på more bloons, tvåan, nu men den jävla pacman vägrar att äta mer än en rad i taget, vad ska man göra? :S
GAIA - skjut först på 3-pilarna och sen över på den första bruna klossen... sen ska du skjuta med 3-i-taget-pilarna, då ska minst en pil igenom hålet du sköt upp och en pil ska träffa pacman som du ska svälja i dig resten med!
kom på att det blir lite enklare om du skjuter på den 2a bruna klossen ist men vilket som går :) och sikta högt och ta i med 3-pilarna när du ska träffa både hålet och pacman.. jo....
Plockade upp skiten igen och klarade det! Jobbigt värre!
Bevis! =)
Balhoo Nja, eller så skjuter man på 3-pilar ner på pacman som sen får äta upp den bruna väggen och lite ballonger för att sen ta resterande med de tre pilarna? :)
GAIA - haha jo det gick också, jag hade bara krånglat till det lite extra ;)
Hoho, det här. Två stycken på min skola battlade om detta spel. Vem som kom längst osv. Har klarat det förut, blir lätt på dom sista levlarna. ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
GAME COMPLETED! CONGRATULATIONS THANKS FOR PLAYING BLOONS --------------------------------------------- GAME COMPLETED! CONGRATULATIONS THANKS FOR PLAYING MORE BLOONS! HELL YEAH, klarat båda :D Fyfaaan va svåra dom 2 näst sista va på more bloons :P
^ Smart sagt.
kom till 28an....fick 88 st 2 gånger i rad å X antal över 80-85... nu ligger skalpellen ruskigt nära tillhands.... jag stängde av
tut!
kom typ till 10:ans orka inte spela skit spelet
Shoo