Fan va man blir trött på musiken efter ett tag... men jävligt skoj spel ändå, kom till typ 32 :D
24 ? :O
http://www.herrbitter.blogg.se/
ahha
http://www.herrbitter.blogg.se/
Vad är det med bryggan på nån fråga på 40, där man inte får klicka på rosa?
<br>
vafan ska jag göra för att komma förbi ankan!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
AFRO
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
jo jag såg det efter jag klicka på länken, men det finns inget logiskt överhuvudtaget med dessa frågor
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Bakelse1 P4 _Rookie F21 ankan - klicka på afro
rosa brygga - högerklicka och gå på rutan
hjälp mej med 56 prickarna blå, röd....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
24 !??!
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
klicka bokstaven V i LIVES!
på 24 `??
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
jag kommer över 50 iaf :) ska kolla 24 så kan jag spoila snart.
Jag pallar inte ha ett citat här.
spoiler till 24. Tryck på v:et i "Lives" nere i vänstra hörnet
vadå correct order??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha
kom till 45... orkar inte lira mera nu... men det var fan kul!
Ice-L Bara för att du är kass. SPOILER Qid Är det den med städerna? I så fall "Arsefacey".
Walking the street of dreams
56?
på 56 finns det en liten osynlig knapp längst upp i högra hörnet... leta lite så hittar du den
men var ska jag klicka på ankan?
asså läs tråden så hittar ni de flesta svaren... 0IS: det står i tråden redan.
fan va störigt. det går trycka blå - röd - blå utan att man dör på 56. tack
56 spoiler som dom skrev tidigare "blue red blue yellow"
Kommer typ till 70 fett kul :)
Hur fan gör man på armageddonleveln då? Tror det är lvl 65.
hejhej
aanthony den är riktigt lätt, tänk bara lite. Själv är jag fast på 81, gah.. jävla spel
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
aanthony P19 De är level 66 men jag förstår inte den.
painted: spoiler Man trycker på utropstecknet, så löjligt enkelt så man blir förbannad. Jag vill fan klara skiten
hejhej
Jag såg de nyss :) Kommer till 77
Hur gör man 81?
83
Gaaaahh! sitter fast på 8an!
413
svaret eller vad man ska säga på nummer 8a ligger strax under E:et... typ mellan E och S... kanske 1 cm under.
hur klarar man av kometerna som går på tid? lvl 61 tror jag.. :/
66:an Man trycker på "!"
Fastnat på 59.charge ur lazer Sen är det en tickande bomb och en gubbe som kan öppna käften.. Hur gör man ?!
Råbinm klicka på gubbens käft as fort så kmr lasern att laddas...
Hur gör man på 72:an? När det är helt svart
Aldrig mer....
You already know, den e on lean!
kommer inte förbi 11 :(
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Apjävel, Lite under numret finns en sak man kan klicka på, då tänds ljuset..
Jag hatar dedär spelt nu :/ baaaajss
108:an är cool
nån som kan 87?
!SPOILER SOM FAN! 1. Four2. No, but a tin can3. K.O4. "The answer"5. Dra musen utanför spelrutan6. Shallots7. An elephant8. Sätt musen mellan "S" och "E" och dra musen sakta neråt9. "That one" i högra hörnet10. Munnen11. N12. Pricken över i13. F'taang14. Torch15. Skriv "Horse"16. H17. Klicka på frågans nummer, uppe i vänstra hörnet18. "Stop... Hammer time" klicka på hammaren19. Blue, orange, green, green, yellow (Boggy)20. Seal!21. Rutan uppe i vänstra hörnet22. +1 skip23. Bran24. "V" i "Lives"25. Shoe Polish26. Arsefacey27. Go To 2828. Abundance29. Egg Mayonnaise30. Ja, det kan ni väl lista ut själva31. Woof. Woof. Woof.32. Babycham and human faeces33. 734. Håll musen utanför spelrutan ända tills dom 3 elefanterna har gått in i hålet35. Vänta i 5 sekunder så att minan byts ut till en glad gubbe som du klickar på36. A walk37. Of course not38. Mary Rose39. Cylindrical Adventures40. Högerklicka och använd rutan som en bro41. Afro42. Den andra på sista raden43. Tom Cruise44. Sätt ihop pusslet så ser du45. Kors, sol, flagga, döskalle och pekfingret46. Omgf u kills sonikku u bastud47. Klicka på den röda pricken48. Snaaaake!49. Splapp-me-do50. O.K.51. Klicka på tills en har dött52. Nummer 3 från vänster53. ...But pa might not 54. No, about 20cm off the ground55. A games console for wholemale biscuits56. Blå, röd, blå, gul57. Ehrm... One?58. Shepherd's pie59. Klicka på gubben fort som fan ända tills han har skjutit sin lasser60. Var ärlig.61. Tummen upp62. Mossan63. Tasteless white filth64. Egg > 2865. Klicka på "largest"66. Klicka på "!" efter "world"67. A big hairy arsonist68. Dra musen fram och tillbaka över kattens rygg69. Lol, 6970. Using its anus71. Klicka på det gröna72. Sätt musen i vänstra hörnet av tvåan och dra sakta neråt73. Uppe i högra hörnet74. No one knows that75. Håll musen under nummret på frågan och var redo att klicka på "escape", och då menar jag inte den på tangentbordet.76. "Sugar, honey, honey. You are my candy girl" 77. Question 7778. Four79. Klicka på "U" i "What do yoU mean?"80. Filthy romanians Gah, nu orkar jag inte längre^^
OMFG. kom till 75, på egen hand :). Förutom att jag hade sett ca 50 frågor hos Mattheew. Jag kom ihå några därifrån. Men seriöst 75:an. Think fast = WTF?!?!?!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso