[Spel] Impossible Quiz
Impossible Quiz Alla frågor går att lösa logiskt och/eller med reaktionsförmåga...
Wtf, kmr inte längre än till "out of order" frågan.. De blir fel varje gång..
Ahh! Fattar nu! :D Smart fråga!
heh har kommit till nån låda med massa färger hur svår som helst..
hur fasn kan man undvika att nudda blått? :o
- men nog om dig nu.
aha.. :p
- men nog om dig nu.
jag kom till fråga 42, nu ger jag upp peace gonatt
?
Kom också till 42
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Har spelat till 72 men nu måste jag dra, ska fortsätta senare. 42 är ju inte svår alls bara man tänker, "it's 42".
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
15, vafan?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
trial and error i sin renaste form.
haha, way to easy.. förstår inte hur jag fastnade på den
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
OIS Hur många LiVes har du? Bah så dålig fantasi jag har...
Klarar inte 61 tror jag det var. Kommer massa kometer och så går det på tid =(
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
asså wtf, hur klarar man 15?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Back-in-town 110 :) Satt och lirade det där en gång med två bakfulla polaren, vi kommer en bit över 60 har jag för mig. Riktigt enerverande med den där jävla musiken när man kör om för femtioelfte gången :P
Walking the street of dreams
15 va fan!?!?! säkert nåt idiotikst
Ja'da!
hehe kom på den nu, såklart väldigt lätt!
Ja'da!
Skivsamlare
2007-05-09 19:05
30, pallar inte mer
fair enough..
berätta 15 :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
vafan e det här? irrationella jevla dumskit.
15 så skriv Horse
facebook.com/idiomatisk - fan page
42??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
color in the correct order.. nr 19... the fuck hur logisk är den?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
HAHA jag fattade den nu!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
deal or no deal... är det deal då för att spelet ska deala nästa fråga?
wtf... varför skulle det vara seal...?
Fan detta är första gången som jag har varit bäst i en tråd på Whoa. 84 har jag kommit till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
click the vinlesiv
aaah click the V i lives
Ice-L kan du beräta hur man klarar 42?
okaj, jag kom till den där jävla ankan sen vart det game over!
Gav upp på 58, orkade fan inte längre. Men helt klart ett roligt tidsfördriv.
"There's an apple in the pussy mouth..."
mattheew *Spoiler* Det finns 50 stycken "42:or". Du ska klicka på 42 i nummerordningen.
Och vad Naizo än säger så är han inte bättre för han kör fusk.
e po 40 nu, hehe riktigt roligt, undrar hur jag ska klara denna
Ja'da!
va tvungen att skippa 40, helt om;jligt
Ja'da!
40 var smart hehe
Vafan.. Charge your laser?
Aldrig mer....
aha.. klarade det.
Aldrig mer....
Vad fan är 62:an.. Har testat alla.
Aldrig mer....
Va fan är det där med klockan fråga 18?
Kom förbi den.. Fan va jobbiga frågor alltså
"It´th thimple. Click the moth" Its simple. Click the moth/Mos? Det är fingerborgen. Klicka på Skadeinsekten? Det är enkelt. Klicka på Skadeinsekten? Helvete, har hållt på med den här aslänge nu.. Help a niggah out, please..
Aldrig mer....
Its simple. Click the moss. Förfan!
Aldrig mer....
Jag har fastnat på 56 jag. Ingen funkar ju fan
You already know, den e on lean!
Jag får problem på 56. Jag trycker på blå så funkar den, så tänkte jag på "boggy" men orange funkar ju fan inte att klicka på, då blir det BLAOW.
You already know, den e on lean!
52 är bullshit
jag menar 56