Refused Ok visst jag håller med dig om det. Klippena säger inte sådär jättemycket. Det var du som drog upp om att lära sig staterna, från första början, så det är inte jag som gör dne jämförelsen. Alla länder dom nämner i klippet är ju mer omtalade i USA än Sverige, så hur mycket tror du dom hade kunnat besvara om Sverige? Och ja jag vet att Sverige är ett litet land med ett fjuttigt antal invånare. Enbart Cali har 50 mille tror jag att det var... Hursom helst när jag presenterade mig till folk att jag var från Sverige så kunde det gå nån minut o sen frågade folk hur "Schweiz" var som land i övrigt, när jag påpekade att det var Sverige jag bodde i, så frågade vissa om det inte var samma land. Vad det var för skillnad på länderna? Alltså det här e människor som pluggade i samma högksola som mig. Högskola alltså. Men återigen så säger jag att det här gäller inte alla amerikaner, och att jag inte generaliserar dom. Men dom som inte är så jätte "brighta" därborta är ovanligt dumma alltså, så dumma människor e svårt o hitta i Sverige. Eller övriga länder för övrigt. För dom är väldigt patriotiska och inskränkta i sin egna värld därborta precis som om det inte fanns något utanför... De smartare männikskorna jag träffade därborta sa själva med egna ord att det verkligen fanns gott om osmarta människor där borta. När det kom till o ha kunskap om Historik, geografi eller enbart vad som händer idag utanför Usa som var det många som inte hade en aning.
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie