Din poäng: 224
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
Din poäng: 237
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Lyricist
2007-02-22 13:53
Din poäng: 180 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
jag vill ha aceton lavenemang jul
Toastare
2007-02-22 14:12
Din poäng: 154 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Jag skyller allt på Emma!
vet att de va ett manlighetstest, men va tvungen o göra de. o jag fick 42. så jag va tack o lov inte så manlig.
Din poäng: 184 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Din poäng: 122 Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man.
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
202
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Din poäng: 115
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
Din poäng: 31 Du är en pojke som börjar mogna. Du har dock en bra bit till att gå innan du blir en hedervärd man. Haha, jaja det var kanske bra :P
21, bra resultat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Din poäng: 118 Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man.
TAPETKLISTER
Toastare
2007-02-22 17:48
ha jag är mer manlig än flera killar här.. synd bara att testet är så stereotypiskt så man blir manlig för man gillar öl... å kanske har lite hårigt bröst ;)
Jag skyller allt på Emma!
Din poäng: 182 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man.
156 nog för att ja inte gillar fotboll..
Din poäng: 212 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
There aint no party like my nannys tea-party !
Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock 146
- " du pullade alltså henne efter att du hade varit ute och spytt på handen?" - " Ja, fan vilken äcklig brud asså!"
Minns inte om det stod 191 eller 119. Ööö...
238
grab your dick and dubbel click
Din poäng: 82 Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'. Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppe
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Din poäng: 175 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Och jag är 15 år, vänta ni bara fuckers! ;D
You already know, den e on lean!
Din poäng: 220 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
"A thorough reading and understanding of the Bible is the surest path to atheism." - Donald Morgan
188big whoop wanna fight about it?
Din poäng: 225 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
203 poäng Tycker ändå att jag svarade väldigt "omanligt" på det mesta
Shooo bree
198 trodde jag fan inte jag var... gillar inte sport eller träning :S
http://felidae-music.com
Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Vafan då, jag har ju hår på bröstet!
Din poäng: 151 o ja e bara 13 haha :)
Din poäng: 239 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Jag är för helvete flicka. Eller? Osäkerhet...
My heart lives in my vagina.
72 :( o jag e kille
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Din poäng: 15 Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig. Trots att manligheten under få, korta, och inte viljeutlösta tillfällen lyser igenom så är du inte manlig.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
Din poäng: 172 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?
Din poäng: -120 Du är troligen inte en man utan en kvinna, varför tog du testet? Du är inte manlig alls, snarare kvinnlig.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
242... fan va mycket sissys det finns på whoa
70 fick jag. antar att det är positivt ;)
Wisdom is wonder
Skivsamlare
2007-02-23 09:09
214 o de var inte precis som jag fuska :(
http://www.soundcloud.com/adamkross
154
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. 126 poäng!
Jag fick 82 poäng, lite man är man iallafall ;D
Toodels!
Din poäng: 119
fullfjädrad när jag kickat en gås..
http://www.freewebs.com/mustasch/
147 är nöjd med det...
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
163 - yea
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Din poäng: 216 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. ok...inte ens jag visste att jag va så manlig... heheh lite sjukt
Ja'da!