HAHAHAHAHAH make it like zidane va bäst! Vilken gangsta menar du?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
hahaha han med yxan va ju nästan lite läskig bäst ja håller mig borta från 042 haha =)
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Den videon låg ju uppe på Whoa här ett tag. I audio-forumet tror jag
Gröna å vita hjärtan som glöder
Tycker låten och videon är helt okej, annars faktiskt. Kanske lite överdrivet och fjantigt. men ändå :)
det äör nog särkast :)
???
haha kontra du har ju fan nada smak isf :P
???
Ooooh shit va jag skäms över att det finns såna människor. Är de seriösa eller är det ett pinsamt skämt?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Tänkte just fråga var ifrån de kom...Vad representerar 042? Typ motsvarighet till Sthlm's Fittja eller? Hur som helst jordklotets töntar men kanske inte så gamla? Det borde vara åldersgräns på rapgrupper!!! "Ey brushan jag säger till dig, tjaffsar någon med dig, tjaffsar de me mig!!!" Hahahaha
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
goodfellas : Helsingborg, inspelat precis vid mig .. hehe
http://www.innuce.nu
Låten sög ju, men videon var faktiskt ganska bra^^ haha.. Hoppas de inte var helt seriösa...
<3
555-Pusher F23: haha ja ellerhur.. eller så vart han bara seg
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
muhahaha. hihi.
prefix for death.
hahaha ! 0-0-0-0-0-0-0-0 042 UNIIIIIT!
BAHA!
asså en människa med minsta vett kan ju inte pstå att det här är acceptabelt på nåt sätt det är fan så IG det kan bli
???
Mohaha ;D
Haha ruskigt pinsamt. Kan någon svara på om de är bra på att rappa eller bara läskigt dåliga, har nämligen inget ljud. Coolt att varva mammas bil järnet och filma ;)
Signatur får rum här
helvete va dåligt!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
fan. jag önskar jag var så kiool :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha vafan det är ju nått fel med killen i hatten.... hahaha kan ju inte låta bli att skratta! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi snackar rösta 5a!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
gammal som gatan fasst sköjj ändå
"bruda bala dansa, jak buah halsa" hehe old timer denna
Dem hänger väl här på whoa. synd om grabbarna, dem vill vara lite coola.
Häftigt att skriva "G-Unit" på vägen. :)
nej visst var inte detta så bra. men bra video. bättre än de flesta.
Hangaround
2006-07-13 04:54
Kontra P17 haha du skämtade om "ganska okej" va? Annars, varje gång jag ser dom där jävla idioterna vill jag hoppa in med mina cheapmondays och ge dem en lavett och skrika "JAG ÄR MER GÄNGSTA ÄN ER FITTA ".
haha sikken skam dessa lirarna är för HBG
SKU - SKU - SKULASON!
LOLOLOLOLOL HAHAHAHAHAHAHHAHA :D 042 UNIT
Sövermanland
"alla mina brödrar" Hahaha :D
Essen sie mein scheisse!?
hahahaha så jävla dåligt!
sämsta låten asså HAHAAHA garvar fett mkt åt denna
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Redaktionen
2006-07-13 18:42
haha fyy fan...dom första var kassa men dom 2 sista delarna var sämsta hahaha
Haters gon' hate...
ajajaj... undrar hur dom kommer att se på det där om 5 år...
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
Haha söta dom är. Han som är först ut der dessutom het ut, Yeah
My heart lives in my vagina.
Hangaround
2006-07-13 23:12
Het? Folk kan se ut som Johnny Depp, men efter att ha gjort bort sig sådär kan ingen vara het.
Hahaha fan vilka nördar!
Ja, nu lever jag tills jag blir minst 110 iaf. Tack grabbar! (om ni ser detta.)
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
varför är det bara skåningar som gör sånt här ?:)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
ne jag tror att gowiththeflow har rätt. skulle någon här möta dem skulle de nog hellre lägga benen på ryggen istället för att säga sanningen. riktigt skön video förövrigt.. killen i början som nämnde att han hade åkt radiobil EN gång i sitt liv.. det var väl i dagis när polisen kom för att berätta vad dom är till för och låta barnen få sitta i bilen och lyssna när sirenerna är på i en halv sekund.
no way, är 042 back in bizz eller är det den gamla hederliga videon med yxan och han som knullar snabbt för han e snabbast? orkar inte kolla, är för trött
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
ne jag tror att gowiththeflow har rätt. skulle någon här möta dem skulle de nog hellre lägga benen på ryggen istället för att säga sanningen. riktigt skön video förövrigt.. killen i början som nämnde att han hade åkt radiobil EN gång i sitt liv.. det var väl i dagis när polisen kom för att berätta vad dom är till för och låta barnen få sitta i bilen och lyssna när sirenerna är på i en halv sekund. - Norone P17 Men är du seriös? Vem faan skulle vara rädd för de där myggorna? Dessutom har det inte något med saken att göra...De fortfarande lika dåliga o patetiska, vare sig man man säger det rakt upp i deras ansikte eller inte. Såklart det är lättare att dissa någon anonymt bakom en dataskärm, finns liksom ingen anledning att gå fram till dem o säga hur usla de är, det är bara att gå för långt o vara taskig.
lyssna på han som kmr efter svennen !! hahaha viken röst!! hahahahahaha
Producent
2006-07-19 11:18
vilka nördar
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
reppar 424!! Han snubben med yxan haha;), Helt Okej låt, värdelösa rim o så men men, videon var halv cool, blev bara jävligt pinsamt då dom var så små, 16-17?? Dags att växa upp o komma ut i den stora världen
2 PJÄSER
Redaktionen
2006-07-19 12:51
Haha, det skönaste är: Tagsen på själva videon. wannabe rap Snubben med yxan. "Min dröm är att ha en Bää ämm väää" Att dom röker cigg som om det vore värsta thuged-out knarkspliff. Att dom har filmat snuten när dom bara är påväg in i garaget, inget annat. Toy042tagsen i bakgrunden när dom "rappar". Klassiker!
namaste
gowiththeflow F19 Ska vi betta eller?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
oj oj oj, om det läggs värre saker på audio så borde dom ta bort forumet. related videon - darin... tyckte det stämde rätt bra, men ska man vara helt ärlig är det ju bara tragiskt att det finns sånna människor, att hans dröm är å ha en bämvä, och lite innan sa han att han hade miljoner. haha, skulle kunna skriva en uppsats om alla saker som bara var FEL i detta. ge en krona till uppbyggnaden av "hoodsen" och ge sen en till större fängelser!
hahaha,,, this made my day :D
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik