[Spel] uTu - för er som gillar att tänka
www.utu.yoyo.pl jag är på lvl 8 nu... Spoila inte i tråden, ge bara hints.. ;) Pis Aot!
ääh tror jag har för dåligt tålamod för sånt här. kommer bara till tvåan
...looking more like 5 cent
cosby F18 keep on fighting ;) Hint: -13 är väldigt viktigt.. och det svar du får kan man säga passar ganska bra på whoa ;)
va? vad fan ska man göra. de e ju bara en bild
SUCK SHAFT
vart fan skriver man sitt lösen, om man skriver ett lösen?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
http://www.utu.yoyo.pl/ .html så gör ni när ni tror ni hittat rätt lösen för nästa lvl..
aha, tack
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Hint: använd er av källkoden för att komma vidare.. ;)
jag fattar absolut ingenting av detta spel, jag fattar vad man ska göra men hittar fan ingenting, hjälp mej SNÄLLA
"Lev livet, ingen har ändå överlevt det"
OPEN
kommer fortfarande inte längre än till tvåan..... alltså jag har ju inte suttit med det sen jag skrev sist :P men ändå... frustrerande
Gah, 2an wtf.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Sånna här blir man bara irriterade av ju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hint lvl 2: RZVARZ -13 bildar ett namn på en känd och banbrytande artist... --------------------- om ni inte klarar den så kanske det är lika bra att ni ger upp... för det blir fan inte lättare... :) Peace...
YEAAAAAAAAAAAAAAH! jag är på trean, med hjälp av min lillasyster oboy .. men asså, den ser ut att kunna ta ett tag
det funkar inte för mig, ser bara en bild o har en muspekare o de händer inget när man klickar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha nu kom vi från level 3 direkt till 9 efter lite vilda gissningar, så rino jag ligger före dej! höhö AEAP P23 det ska inte hända nått när man klickar ;)
ok om de inte ska hända nåt.. ska man bara stirra på bilden ? ehm.. jaha ? pardon my stupidity
haha, vafan :S tvåan var ju lite cp, gissade och kom till trean :P
För att det är ute med forumsignaturer.
Alltså.. ni har ju massa ledtrådar.. så här går det om man tänker inom ramarna... tänk utanför ramarna.. Hint lvl 3: Googla Titeln på sidan och tänk sedan på färgerna... Peace! :)
cosby F18 vi löste det.. ;) hehe
vafan? 2an? jag klarade den, men jag fattade ingenting...
"life's a garden, dig it."
Jag är på lvl 11 nu ;) det finns till lvl 40.. :P
drunx P19 - googla på det som står och you shall find!
hmmm.. man ska inte googla på lvl2 kolla min hint en bit upp..
jag tände lampan ovanför mitt huvud genom att google iaf :s
drunx P19 men du kanske är söt istället
jag är på fyran :) asåå det är ju segt, man sitter o tänker läääng e och blir skitirriterad men sen kommer man på det och jag kan inte sluta rino is the maaaaster
jag e på lvl12 nu... det e cp svår.. :/
hahaha :D
fattar inte varför alla kommer till nian direkt? :)
drunx nej.. det ska dom inte.. :) men många är väldigt svåra att se.. ;) good luck..
Fastnat på 4:an :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Ah löste sig :)
lvl16 nu börjar det bli klurigt.. :P
Kan någon hjälpa mig med level 7?
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
semantix P17 denna är så sjuksvår.. och jag hajjar den inte heller... så om du vill så kan jag spoila den i en PM för dig... säg bara till...
Det skulle verkligen uppskattas. Har suttit i några timmar nu och börjar snart gråta.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Jo 7an var inte lätt.
Han gick tydligen offline innan han hann skicka... Om nån annan skulle orka spoila skulle jag bli glad.
nån som kan ge tips om 4an??
Ändroo P18 - Allt du behöver är ledtråden/ledtrådarna som finns på sidan. Om du inte förstår dem kan google hjälpa :).
Marra85 haha fan vad det blir att nöta på jobbet i dag... I got no clue på 16... Zan_pedro P20 -13 har väldigt stor betydelse och bokstäverna ska bilda ett artist namn... du måste bara lista ut hur du ska använda -13 ;)
Prs P27 jo om du tar alla Bokstäver och backar 13 steg i alfabetet... ;) färgerna är bara förvirrande...
alltså.. 4an.. har aldrig i mitt liv kunnat se en sån grej... help!
Meningen att man ska fatta nåt av trean? Eller är jag bara dum i huvudet?
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
ville_du_nåt PPG är en förkortning för ngt. Googla på det. Tänk på färgerna på bilden. Se om du kan hitta dom ngnstans i din sökning.. Det är barnsligt enkelt :)
_ai P20 Hoho wordplay! :)
you know! Ordlekar e fett som smör ;)