I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sista timmarna innan döden

Övrigt - Vardagsfilosofi

2009-09-13 22:15

Sista timmarna innan döden

Vet inte om en sån här tråd finns redan men bara att ta bort den isf...

Om ni fick reda på att ni bara hade några timmar kvar att leva, vad skulle ni då göra sista timmarna i livet?

Jag hade nog först och främst spöat upp den personen som jag hatar mest. Sen hade jag försökt få ett ligg med den snyggaste bruden jag känner. Sist men inte minst skulle jag skriva ett brev och tacka alla jag känt.

Vad skulle ni göra?

2011-01-18 18:44
Skrivit brev till alla min kära tagit en sista kall öl.

Sen bara vara lycklig, allt ordnar sig.

2011-01-19 11:13
hade det inte varit för att jag inte vill utsätta honom för det så hade jag nog mest bara velat ligga näranära min pojkvän med hans arm om mig, nu är jag inte fullt så ond, så jag vet fan inte.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-01-19 17:10
Skriva farväl på brev till nära & kära... Krama om nära & kära... Sminka mig och sätta på mig något betydelsefullt som jag vill ha med mig i graven.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-19 17:11
Hade förresten sett till så någon anhörig fick mina katter också...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-19 19:11
mest troligt; ingenting.. varit chockad, sörjt.. blivit sjukt insnöad i mina tankar.. försökt säga adjö till nära och kära..

om man fick som man ville.. så skulle jag knarkat en massa, ligga med megan fox eller någon annan snygg jävla brud samtidigt som jag går på ecstasy.. hoppat fallskärm när jag är på meth.. efter allt det så skulle jag sagt adjö till nära och kära =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-01-20 13:23
gosat ner mig i min partners famn, satt på ett par filmer och väntat på att dö.

2011-01-20 14:57
Kickat ett backjump på Stockholms tuben! och pratat med de som man behöver prata med.
Producent

2011-01-22 06:48
1. Fixa Jack Daniels, minst 4 flaskor
2. Åka med bilen nära en sjö, maxat volym från 70 talet
3. Börja dricka
4. Skriva ned en farväl brev tills jag längre inte kan hålla pennan
http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2011-01-24 20:56
Ringer till CSN och skrattar åt att dom kan skriva ner sina fordringar med ett par hundra lök...
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR

2011-01-26 01:21
Ringer till CSN och skrattar åt att dom kan skriva ner sina fordringar med ett par hundra lök...

hahahhahaha.......

----------------------------------------
Först hade jag nog bara fallit ihop i sorg, efter ett tag kommit på här kan jag inte ligga dom sista timmarna. Hade jag åkt till kyrkan pratat med prästen, kanske tagit en bön. ( Ej troende, men vad fan man får ju hoppas lite ;-). Sen hade jag nog hämtat något shyst brass och kola. Sedan hade jag suttit på pizzan och dragit 20-25 cm linor så hjärtat håller på studsa ur. Och suttit med en flaska tequila och shotat och berättat för dom lokala hjältarna vilka jävla loosers dom är. Sen när man vet det är snart dags för avfärd hade jag dragit ett SMS till Mamma om hur mycket hon betytt för mig.

Dra åt helvete
Rappare

2011-01-30 16:58
Jag är nog inne på Philips spår. Först givetvis ta några tårfyllda farväl av alla mina vänner och familj, knulla nån snygg brud och avsluta med en sil heroin. Hjältedöd.

2011-01-31 23:30
Göra allt olagligt man kan. Testat på en jävla massa. Göra allt jag någonsin viljat och göra (och hinner)

2011-02-01 14:15
Kramas!!

2011-04-12 00:14
Jag skulle ha tagit alla mina pengar från fonder och slösa upp varenda krona. Köpa allt som jag inte knnat köpa förr . käka fetaste godaste maten jag kunna drömma om , moonat på stan, kissat på en polisbil, knullat nån snygging, tattuerat nått sjjukt galet.. lämna lite pengar till länder som behöver de..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-04-14 17:06
Knullat någon snygg brud

Vad tror ni att brudar kommer ligga med er bara för ätt ni har några timmar kvar ätt leva?
Skulle inte tro det!

Jag skulle inte vara med nära och kära då jag tror ätt man bara hade gråtit.
Jag skulle skriva brev, göra en låt, rånat en bank och gått ut o raggat på brudar som om jag hade några timmar kvar ätt leva!
Highfive anyone, anyone?