I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sista timmarna innan döden

Övrigt - Vardagsfilosofi

2009-09-13 22:15

Sista timmarna innan döden

Vet inte om en sån här tråd finns redan men bara att ta bort den isf...

Om ni fick reda på att ni bara hade några timmar kvar att leva, vad skulle ni då göra sista timmarna i livet?

Jag hade nog först och främst spöat upp den personen som jag hatar mest. Sen hade jag försökt få ett ligg med den snyggaste bruden jag känner. Sist men inte minst skulle jag skriva ett brev och tacka alla jag känt.

Vad skulle ni göra?

Moderator

2009-09-13 23:15
Om vi ska vara realistiska så skulle dom flesta vara så chockade över situationen (förutsätt att man är ung och frisk) så att man inte skulle göra så mycket dom första minuterna, panik skulle nog många få, men att ringa o säga några fina ord till välförtjänta vänner o familj är ju ett vettigt altenativ.
//TW

2009-09-14 00:01
Jag hade nog fått en chock och hjärtinfarkt så jag dog på direkten istället.
Vila i frid Daniel ! 091030

2009-09-14 01:14
tagit mitt liv
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...

2009-09-14 01:18
tagit mitt liv
Varför?

Jag hade nog spenderat dagen med morsan syrran och min kära bror:)
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-09-14 01:24
p-m

Jag hade nog spenderat dagen med morsan syrran och min kära bror:)

My brother died that way!!1
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...

2009-09-14 11:00
slå dem man hatar som någon tidigare nämde, sen ringa eller träffa vänner/familj

2009-09-14 12:29
Jag hade försökt göra så mycket som möjligt utav det jag ångrar att jag aldrig gjorde.

2009-09-14 20:57
Kyrkan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-15 10:53
ingenting...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-15 11:15
hade nog spenderat den mesta tiden med att grata i telefon, kanske blir jag sa destruktiv och forbannad att jag leker anarki tills jag torskar och dor i ensam i cellen.
fuck det jag vill inte veta nar jag dor.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Groupie

2009-09-15 14:20
Antingen spränger jag mig själv inne på ICA och hoppas på uppståndelse eller går till kyrkan och hoppas på återuppståndelse!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-09-15 17:55
jag hade hoppat bungy jump först, sen fallskärm och allt galet jag kan komma på. sista adrenalinet lixom. . sen hade jag skrivit en låt som var ett avskedsbrev och spelat in den. efter detta självklart umgåtts med familj och vänner. men det är en hemsk tanke, hoppas jag aldrig får nåt sånt besked. dock vill jag påpeka som flera har gjort att man skulle drabbas av chock och panik och bli handlingsförlamad.
Zittla - The Fatal

2009-09-15 19:13
Ta avsked av nära och kära, ta syra.

2009-09-15 21:02
Jag hade nog fått en chock och hjärtinfarkt så jag dog på direkten istället.

- Haha word! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-09-16 01:12
nån anna som hade gjort helt galna/flippade saker, som de som jag nämnde?
Zittla - The Fatal

2009-09-16 14:48
undrar om man far lika mkt adrenalinkick nar det kvittar om man dor eller inte.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-09-17 21:32
Jag hade lättflygigt till ett ställe där det är en annan tidszon och känat några extra timmar ;) sen göra allt som jag vill göra!

2009-09-18 00:17
ja fan om man lever i ett flygplan som ständigt färdas över tidszonerna går ju allt på noll typ!
Moderator

2009-09-19 22:05
Jag skulle förmodligen, göra det jag gör nu, sitta ensam och spendera min tid på Whoa's trevliga forum (y) jag har inget liv, Whoa är mitt liv<3
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2009-09-21 06:30
Hade satt mig på en buss o bajsat på mig bara för att se vem som vågat sitta närmast. Samt se folks reaktioner såklart.

2009-09-21 07:29
Först spela in en låt som man skickar ÖVERALLT och får den ashypad (är man död är man hypad, det KAN funka). Sen har jag alltid velat hoppa fallskärm utan fallskärm.

2009-09-23 00:22
inte så skönt som de låter, de blåser såinihelvette

2009-09-23 01:13
typ nån form av självmordsbombning mot polisen eller regeringen
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-09-23 03:00
knalla ner på puben å hinka bira som en tok tills jag faller död ner emot bardisken.
mama said knock you out

2009-09-23 12:37
jag hade nog mördat folk lekt typ scary movie. Eller så hade jag typ rökt på eller supit sönder mig.

2009-09-23 12:40
Finns ändå ingen jag älskar speciellt mycket ändå. Varför ska man bry sig så mycket om folk när man ändå inte har gjort det under hela sitt liv känns värdelöst o bry sig när man dör. Det e ju när man lever som man ska bry sig inte när man dör då e det för sent

2009-09-23 16:02
Där fick du mig på ett spår. Köpa typ 5 eller 10 gram (beroende på hur höga förväntningar man har på sig själv) av något ruskigt jävla bra röka, och röka allt själv. Inte för att man dör, men för att se hur väck man kan bli.

2009-09-25 23:45
Först hade jag väll hängt me folk o sånt
Sen hade jag nog rånat systemet på sprit.
o blivit full.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-09-27 21:43
det är ju ett skämt att ingen sagt att de skulle testat heroin. jag hade väl snackat med vänner o familj, sett till att få ett bra ligg o sen när sista timman börjar närma sig skjutit en sil med heroin o njutit utav jungfru resan ut i det oändliga.

2009-09-28 07:44
råna en bank och kissa på pengarna
Stand By Me och Titanic är världens bästa filmer :D världens bästa musikintro är http://www.youtube.com/watch?v=Z7O0-fWQEas&feature=channel_page (verserna är också skitbra)

2009-09-28 19:06
jag tror att jag hade "levt på hoppet". att man inte kommer dö, allt kommer bli bra osv.

Man brukar säga att cancerpatienter "gör" så. Lever på hoppet.

2009-09-28 19:12
Rökt en feeet och supit som om det inte fanns någon morgon dag!

2009-09-29 12:41
Rökt en feeet och supit som om det inte fanns någon morgon dag!

Word.

Fast jag skulle gjort en grej till bara. Men det blir min hemlis. Ho ho.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2009-09-29 12:44
Dragit till gymmet och hårdtränat, så jag kan spöa min farsa när vi träffas i helvettet.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-09-30 11:43
jag skulle försöka ha så kul som möjligt !=) och sen skulle jag skriva brev till dom jag älskar <3

2009-10-01 03:46
jag skulle knullat en snygg brud,gullat lite med alla nära o kära sen skrivit massa texter och ritat massa teckningar o spelar in massa musik sen försöka hypa upp dem genom att göra något sjukt(typ knulla greta garbo) så det kommer stå om en i tidningen/tv efteråt så kommer ens verk uppmärksammas när man dött(om dem inte suger då:( ) sen skulle jag ta E o jonk o bara lagt mig i sängen med lite skön musik eller kanske dragit ut i naturen om det var soligt..Fan det skulle ju bli min fetaste dag någonsin!!!:D
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-10-02 22:20
Haha det där med ligga/sex har jag fan med tänkt på, dock att jag är i ett flygplan och vi håller på att störta och jag frågar nån brud om jag kan få ta henne bakifrån en SISTA gång, heheee.

sista timmarna?

gå ut och klottra på alla bilar jag ser, så alla kommer ihåg idioten, och så lär dom tycka att det va bra att jag dog oxå!

riktigt bra upplevelse
Hästen_Hugo

2009-10-03 10:59
Tagit flyget till stockholm, tagit bussen till rosenbad,åkt tillbaka för jag glömde min ak47, åkt till rosenbad igen,PANGAT HS, PRECIS SOM I CS.

LÖOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOl

"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv.
"- RenegadeHard

2009-10-03 10:59
eller rosengård kanske :P
"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv.
"- RenegadeHard

2009-10-07 22:56
Själv hade jag nog blivit cp chockad.. Ringt alla mina närmsta och bästa vänner/släktingar.. Försökt att berätta för dom... (Vilket hade varit svårt)
haft en otroligt fin middag.
Åkt till kyrkan eller den mest fridfulla platsen man kan hitta, och väntat in min tid.
--

ELLER

Så hade jag gjort allt det jag nämnt Förutom "åkt till kyrkan eller....."

utan, jag hade spelat in ett tal och tack till alla mina närmsta och käraste och gett dom det.
Tagit bild med dom.
--

Skulle det dock visa sig att jag INTE dör som doktorn eller vem som nu sa det..

Så hade jag iaf varit överlycklig OCH vetat vilka som kom och inte kom för och vara med mig en sista gång och vetat då vem som är en RIKTIG vän och inte :)..

2011-01-18 18:44
Skrivit brev till alla min kära tagit en sista kall öl.

Sen bara vara lycklig, allt ordnar sig.

2011-01-19 11:13
hade det inte varit för att jag inte vill utsätta honom för det så hade jag nog mest bara velat ligga näranära min pojkvän med hans arm om mig, nu är jag inte fullt så ond, så jag vet fan inte.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-01-19 17:10
Skriva farväl på brev till nära & kära... Krama om nära & kära... Sminka mig och sätta på mig något betydelsefullt som jag vill ha med mig i graven.

2011-01-19 17:11
Hade förresten sett till så någon anhörig fick mina katter också...

2011-01-19 19:11
mest troligt; ingenting.. varit chockad, sörjt.. blivit sjukt insnöad i mina tankar.. försökt säga adjö till nära och kära..

om man fick som man ville.. så skulle jag knarkat en massa, ligga med megan fox eller någon annan snygg jävla brud samtidigt som jag går på ecstasy.. hoppat fallskärm när jag är på meth.. efter allt det så skulle jag sagt adjö till nära och kära =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-01-20 13:23
gosat ner mig i min partners famn, satt på ett par filmer och väntat på att dö.

2011-01-20 14:57
Kickat ett backjump på Stockholms tuben! och pratat med de som man behöver prata med.
Producent

2011-01-22 06:48
1. Fixa Jack Daniels, minst 4 flaskor
2. Åka med bilen nära en sjö, maxat volym från 70 talet
3. Börja dricka
4. Skriva ned en farväl brev tills jag längre inte kan hålla pennan
http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2011-01-24 20:56
Ringer till CSN och skrattar åt att dom kan skriva ner sina fordringar med ett par hundra lök...
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR

2011-01-26 01:21
Ringer till CSN och skrattar åt att dom kan skriva ner sina fordringar med ett par hundra lök...

hahahhahaha.......

----------------------------------------
Först hade jag nog bara fallit ihop i sorg, efter ett tag kommit på här kan jag inte ligga dom sista timmarna. Hade jag åkt till kyrkan pratat med prästen, kanske tagit en bön. ( Ej troende, men vad fan man får ju hoppas lite ;-). Sen hade jag nog hämtat något shyst brass och kola. Sedan hade jag suttit på pizzan och dragit 20-25 cm linor så hjärtat håller på studsa ur. Och suttit med en flaska tequila och shotat och berättat för dom lokala hjältarna vilka jävla loosers dom är. Sen när man vet det är snart dags för avfärd hade jag dragit ett SMS till Mamma om hur mycket hon betytt för mig.

Dra åt helvete