I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Nån som kan knulla mig mentalt"

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2009-09-04 12:22

"Nån som kan knulla mig mentalt"



Många killkompisar som jag har pratat med om fenomenet "drömkvinnan", nämner alla samma sak.. "jag vill ha en intelligent tjej..det finns ett uttryck för det: someone who can challenge with my brain.." (minns inte om citatet var exakt så..men ni förstår nog)
eller "jag vill ha en tjej som kan knulla mig mentalt"

Men det här med att ha en intelligent tjej..är inte det ganska självklart? vem fan vill ha en tjej som är helt tappad? jag menar..det finns väl hur många snygga och vackra tjejer som helst som dessutom har en hjärna..? så hur kan det då vara så svårt för dessa killar att träffa en tjej som challengar dem..eller knullar dem mentalt? de som uttrycker sig så är nämligen nästan alltid killar som ALDRIG träffar nån tjej som duger..som säger att detta är vad dem letar efter..

Och vad är det dom är ute efter egentligen? en tjej som går att diskutera med? (går inte det med alla tjejer?), någon tjej som dom blir oerhört imponerade av, av någon anledning? eller vad menar killar som säger såhär egentligen?


Vore kul om nån kille som känner igen sig i detta kan besvara frågan/ge sin synpunkt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.