I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksbekymmer (Behöver råd)

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-03-09 07:17

Kärleksbekymmer (Behöver råd)

Ja är så här att för en dag sen var mitt liv helt perfekt, Jag snackade med en tjej som jag tyckte väldigt mycket om över på msn och sms, vet vem hon är och hon bor nära mej och går på samma skola så var hur sugen som helst på att träffa henne IRL, (hon verkade också för den delen tycka om mej) MEN!

Vad händer den kvällen när man tycker att allt är perfekt, jo man går in och läser hennes blogg där det står typ;

"Fan, asså förlåt mig. Men jag vet inte vad jag vill. Eller jo på ett sätt vet jag.
Jag vill att det ska säga "klick". Förlåt men jag vet inte om det kommer säga klick..
Men men. förlåt . Jag saknar honom faktiskt. :'(
Jag vill inte sakna han, but I do...
Aja , tiden läker sina sår. Men man går ju och hoppas att han ska ha ändrat sin uppfattning.
"Att det kommer att funka." Men såhär kan jag inte hålla på och tänka eller kan jag ?
"

Så det där att hon inte vet vad hon vill syftar ju naturligtvis på mej, men det jobbiga är att hon skriver att hon vill att det ska säga "klick".

Jaja hur som helst kanske jag blir för upprörd men det värsta är att dagen innan skickade hon asfina sms till där hon skrev att Jag var för underbar och att hon tyckte jag var än av dom bättre personerna så varför ändrar hon sej helt plötsligt? Visst hon har nyligen gjort slut med en men för det! Om hon inte riktigt vet vad hon vill så ska hon inte skicka sms där det står att man är bland den bästa personen hon träffat m.m

Så vad tycker ni Whoa?
vad ska jag göra? Ska jag avakta, ge henne lite tid å bestämma sej eller bara dissa henne totalt? Orkar inte vänta på "klicket".  Ruskigt less nu . .

/Fronh

Live Hard, Die Young

2007-03-09 12:10
Eller så pratar du med henne ... och ber henne att förklara vad hon menar. Det är ingen idé att börja planera vad du ska göra, förrän du hört från henne vad det är hon menar och vem hon riktar det hon skriver till.

är du redan säker på att det är till dig
och inte orkar vänta på "klicket" så är det lika bra att skita i tjejen.
För om det klickar, så klickar det från början. Det är inte sådant som händer sedan
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2007-03-09 12:16
....du, jag läste på din blogg<--början och sen e bollen helt å hållet hennes.

Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2007-03-09 12:33
Hon verkar lite drama...
Som JXP sa, klicket kan man inte framkalla om det inte finns där från början.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-03-09 12:38
Enligt mig så har ni både lämnar startgroparna fastän loppet går imorgon. Om ni inte börjat dejta IRL så tycker jag hennes sms i nuläget är obefogade lixom din oro över att det inte kommer dra igång.

JAG rekommenderar att ni börjar dejta och BANG så kanske hon får känslor för dig och då är det där ett minne blott.

MEN det är klart hon kan sitta och vara skeptisk bakom datorn en onsdagkväll efter midnatt. Då är det ju som verkligen slut mellan henne och hennes förra och den tanken kanske käns lite obehaglig.

LIKTVÄL så är det här ridån går upp för dig och du måste bara lägga fram den bästa föreställningen hitills och om du är nog bra kommer publiken komma tillbak för att se din show en gång till.

KÖR HÅRT!

facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-03-09 12:43
jag tycker det låter som att hon pratar om ett ex som hon fortfarande har känslor för?

2007-03-09 15:30

Måste först å främst säga tack till er som skrivit!

JXP
Ja, jag är helt säker på att det är mej hon menar med det där för att kvällen innan hon skrev det där var hon hur trevlig som helst över på msn sen nästa kväll var hon liksom hur tråkig som helst så då fattade jag att det var något. Då var det bara å kolla på hennes blogg.
Precis, så tänker jag å, om hon nu menar att det inte har "klickat" för henne när jag inte ens har pratat med henne IRL så känns det ju inte alls så bra :/

Blweria P3
Aa det är också en jävligt bra idé att skriva till henne! Skulle vara roligt å se vad hon svarar men jag vet inte riktigt, är osäker som fan. Just nu ska jag bara vänta tills hon skriver för jag tänker då inte skriva nått till henne. Eller borde jag?

Rainmaker
Mm dejta pang på känns inte så lägligt nu eftersom hon är helt yr och inte vet vad hon vill så det känns inte helt bra.

Aa det där du sa att då är det verkligen slut mellan henne och hennes pojkvän stämmer jäkligt bra. Jag tror att hon sitter och hoppas på att få honom tillbaka därför vågar hon inte gå fullt ut.
Men endå, kvällen innan som sagt var det HON som ville nått med mej kändes det som och sen nästa kväll, PAFF borta

nils P21
Jupp det gör hon också men frågan är: hur länge ska jag vänta på att det ska gå över? jag tänker då inte vänta länge

Ronjakanske F77
Mm tycker jag med :(
Vart jääävligt lessen när jag såg det hon skrivit men jaja.

Live Hard, Die Young

2007-03-09 16:46

Kärlek e SKIT!!!

2007-03-09 17:11
Är det skit så är det inte kärlek.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-09 20:16
mer råd! snälla! =)
Live Hard, Die Young

2007-03-09 21:28
kanske inte säger klick över msn & sms, träffa varandra istället och umgås, det är nog lite lättare och avgöra det då :)

2007-03-09 22:48
Hur som helst kan ja säga att det går ganska mycket sämre, är nog ganska kört nu hehe, nån intresserad som vill se vad hon har skrivit i sin blogg nu? =>
Live Hard, Die Young

2007-03-09 22:48
skriv länken .P

2007-03-10 15:19
Men hallå, hur vet du att dendär texten i hennes blogg handlar om dig.
Jag fick känslan av att det handlar om en anna kille.

2007-03-10 16:45
mantis 

haller med, det kanns om det handlar om hennes ex eller natt
Shuu

2007-03-10 18:37
Jag vill se vad hon skrev i bloggen!
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!

2007-03-10 19:31
Haha okej kan säga nu att det inte är kört, pratade med varandra igår natt och nu är allt bra igen iaf : )
Men skulle inte förvåna mej om det händer nått igen :(

Live Hard, Die Young

2007-03-10 20:48
Var det dig hon menade eller? Har det klickat nu?

2007-03-11 00:02
lägg upp länken

2007-03-11 19:39

http://www.youtube.com/watch?v=r1lw0ZBGMsE

som balsam för själen för crybabies.

the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED