I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är ensam!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-09-23 17:47
greggan

sant iofs..men det kan ju samtidigt vara oerhört otrevligt om det är nån stackars fuling med självmord i sinne osv..
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2005-09-24 00:35
"Den rätta" har inte dykt upp än helt enkelt...
Du märker direkt när du träffar henne =)
...så vänta du, ingen idé att stressa sig in i ett förhållande med någon som man kanske inte ens vill ha ett förhållande med.
Som dröm var den vacker att få

2005-09-24 02:18
Asdöd

Men du, jag håller iofs med att en sann vän aldrig sviker förstås, men man inte kan räkna med att ha samma vänner hela livet, man flyttar, folk skaffar familj i olika takter, men bildar olika intressen... jag har haft massor med vänner som kommit in och ut ur mitt liv, som någon nämde tidigare... är du social och utåtriktad träffar man alltid någon att umgås med, om det så är grannar, kollegor eller skolkamrater. Tror det här att man till varje pris måste behålla sina barndomsvänner, att man är rädd att förlora dem är ganska skandinaviskt... Det är här vi är ensamma. I länder där alla har stora familjer, har man alltid varandra... man behöver inte känna sig ensam som man gör här.
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin

2005-09-24 02:20
katt12

en av mina allra bästa vänner blev tillsammans med en tjej som han har varit smygkär i över 2 år nu och det är hans första förhållande... han var liksom du lite orolig innan när alla andra haft flera förhållanden men inte han, men det kommer. Förr eller senare hittar man det man letar efter...
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin

2005-09-24 15:45
har du försökt?
eller ligger problemet i att du inte kan bli seriöst kär?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-24 16:21
skärp er nu allihopa!jag ahr inte ahft en flickvän på ett bra tag är assjuk hemma med feber å va fan jag e hur glad som helst!Lär er att uppskatta livet.Livet kan vara underbatr även fast man e ensam.Att bara finnas är ju verkligen lyx som fan! Tänk va lyx det är att bara kunna gå ut träffa nya människor å skratta å allt möjligt!Ryck upp er!
"Lev som om det vore din sista dag"

2005-09-24 17:01
va fan vad alla är typ lite nedstämda tycker jag. Det kanske bara är jag som är ultaglad hela tiden.Men igentligen ett liv har man kanske bara(man vet ju aldrig om vi får nån chans till efter detta liv)å då ere jue fan bäst att man utnyttjar det å lever lyckligt. Jag menar tänk er när ni är jääääätte gammla å typ tänker tillbaks..va fan var jag ledsen över att jag inte hade nån pojkvän/flickvän å satt hemma å beklagade över mig själv?när jag i stället borde gått ut på stan å livets kärlek.Lr gjort något annat. jag skulle nog iaf se tillbaka på mitt liv om jag dog imorrn å tycka att det var lyckligt trots min ringa 17 åriga ålder=)MORE HAPPINESS TO THE PEOPLE!!!;)
"Lev som om det vore din sista dag"

2005-09-25 10:13
kärlek ä skit.... hur bra än har det så tar hon snart o river ut hela ditt hjärta o lämnar dig för gott... kärlek ä piss
krydda med lite finess....

2005-09-26 04:46
folk har ju olika problem... tror aldrig jag riktigt varit orolig för inte inte träffa någon, men det blir man väl inte ifall man har haft flera förhållanden som bytt av varandra med jämna mellanrum.... Vad jag oraor mig mer för är framtiden över huvudtaget... vet jag verkligen vad jag vill. Kommer jag att vara där jag tror jag vill vara om fem år. osv...

Jag är rädd för att jag kommer att ångra mitt liv på det stora hela... att jag kommer göra fel när det gäller de "stora valen" så jag tror att det ligger lite i människans natur att alltid ha något som man inte riktigt tycker stämmer...

2005-09-26 06:09
Katt12 : Jag har hittat den stora kärleken, jag har varit tillsammans med honom och jag blev dumpad av honom...
kommer saknar min baby tills jag dör...
har inget att se fram emot längre, för har redan hittat DET och likväl förlorat DET... för man är dum liksom...

Endel av mina polare har barn, gifta and so on...
haha. press så förstår hur du känner...

hatar denna men för dig är den kanske sann:
"Better to have loved and lost, than never ever loved at all"

You'll find it...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-26 10:42
mycket hormoner på whoa, testa att lämna datorn några timmar så fixar det sig tror jag

2005-09-27 05:10
känns som alal ska bevissa att deras depprition är värst thats re-goddamn-dicilous
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2006-07-11 18:44
LOL va tacksam att du inte ens är 20 och i det läget.

jag är snart 24 och slut som artist. När man va under 20 så hade man ju fortfarande hoppet kvar.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-07-11 20:21
asdöd vart bor du?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.

2006-07-11 20:21
"Tror ni det är många som lever hela sina liv utan att vara tillsammans med någon som man verkligen älskar?"
->
den frågan går ju att tolka på två sätt. men ja, jag tror det finns folk som lever hela sina liv som singlar utan någon man verkligen älskar. och ja, jag tror det finns folk som lever sina liv tillsammans med någon de inte älskar...

appropå ditt problem i övrigt. du är inte ensam. det finns gott om folk som inte funnit något seriöst i bra högre ålder än den du har. jag är själv snart i gubbålder och tillhör delvis samma kategori. har inte funnit någon att bilda ett seriöst förhållande med. jag har haft nåt enstaka förhållande tidigare, som varat över en längre period, men så här i efterhand har jag väl kommit på att vissa aspekter kanske inte var särskilt seriösa.

jag tänker inte agera hypocrite, men visst vill jag hoppas att de som önskar sig får det de önskar sig, inom rimlig mån. helt klart.

only:
i ditt fall kommer det komma...