I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är ensam!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-09-15 19:46

Jag är ensam!

Jag är snart 20 år och har aldrig varit i ett seriöst förhållande. De flesta av mina närmsta vänner är i stadiga förhållande just nu och jag knenr mig lite ensam. Vet inte riktigt hur jag ska hitta en soft tjej som kan passa mig.

Även om det kanske låter ltie drastiskt så har jag börjat reflektera över om jag någonsin kommer hitat någon. Tror ni det är många som lever hela sina liv utan att vara tillsammans med någon som man verkligen älskar?

det låter verkligen som ett bullenbrev och jag vet itne vad jag hoppas på at få ut av detta men lite reflektioner kanske..

Graffare

2005-09-15 20:07
soderstrom: Frågan är ju.... *suck*....

Groupie

2005-09-15 20:09
hmmm känner typ samma sak, dock är jag bara 18 år, men jag börjar fan ge upp hoppet på den där skiten

2005-09-15 20:19
jag är 18, har aldrig haft en tjej....mår du bättre nu?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2005-09-15 20:38
Asså vilka jävla svar.
En 16-åring som säger: det kommer,det kommer

Hur vet du det?
Det finns folk som har haft det som Katt12.Och dom har det
så tills dom är 30-40.

Thunder:
Polare finns ALDRIG kvar..Dom försvinner alltid till slut.
Om man har tur har man kvar 1.Om man har tur.

2005-09-15 20:38
katt12 vart bor du då?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-09-15 20:40
langa upp en bild och årsinkomst så ska vi se vad vi kan göra åt den saken.

2005-09-15 20:43
Nej jag är.
Har inte träffat min morsa på 1 år.
Farsan är borta.
Bruden och jag bröt igår.
JAg bor i en ny stad och har inga vänner.

2005-09-15 21:32
Asdöd

"Polare finns ALDRIG kvar..Dom försvinner alltid till slut.
Om man har tur har man kvar 1.Om man har tur."

Bara för det har hänt dig behöver det inte hända Alla.

Hålla ut och hålla ut, vad skall du göra? finns ju inte så mycket du kan göra mer än att kanske gå ut lite oftare, försöka lära känna mer nytt folk, ja, du vet ju hur det funderar.. Är du blyg av dig? Det handlar ju mycket om det sociala osv också ju, hur du är och allt.. Så berätta lite nu för bullen hur du är va :)
http://www.homage.nu/

2005-09-15 21:47
Se lite positivt på saken vettja. Pojk/flickvän behöver inte betyda allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-15 21:48
Maniack P18

Nej,så behöver det inte vara.
Men när man är 12-18 så tror mn att man har kvar dom vänenrna
man har för alltid.Det blir sällan så.Dom vänner man har kvar
träffar man senare i livet.
JAg har seriöst älskat mina vänner,vi har delat allt.
Vi har spenderat ÅR ihop.Vi har gråtit,skrattat och slagits med varandra.
Vi var vänner,men är inte det längre.Även om jag trodde att det
skulle vara så.

Men det är inget du behöver tänka på nu.
Det kommer och du inser sen.

2005-09-15 21:54
Se lite positivt på saken vettja. Pojk/f ..

Ne men när många av vännerna väljer att tillbringa sin tid med just pojk och flickvänner så blir man endå ensam til slut, så är det i 99% av fallen.

2005-09-15 21:54
och varför gjorde jag en länk av citatet? jaja gonatt...

2005-09-15 23:48
katt12 , jag är 18 och har aldrig haft ett förhållande seriöst! visst ja har vart me dkillar och hållt på, och nästan vart ihop, men aldrig vart ihop med dem! det har iofs berott mycket på mig, men.. ah fan gliiiid sålänge och vänta tills det känns rätt. och det viktigaste: sluta leta!

2005-09-15 23:50
Asdöd

haha, nu gör du ju det IGEN, pratar om det precis som att det händer ALLA bara för att det har hänt dig.. ta inte ut något i förskott kompis, se istället till att skaffa nya istället för att sitta där och inte ha några och berätta för alla andra att dem kommer förlora sina bara för dem är yngre..

2005-09-16 00:00
har hängt med många av mina polare sen ja var 5-6 år..
soundcloud.com/brormusk/sets

2005-09-16 00:32
jag har inte heller haft ett seriöst förhållande. o jag e också 20 år.. jag vill inte heller ha något seriöst förhållande.. hur mycket mina vänner än har seriösa förhållanden så vill inte jag ha det..
Det kommer väl om det kommer.. kanske träffar jag någon bra tjej.. kanske inte.. Men huvudsaken tycker jag är att man måste kunna leva ensam bara med sig själv.. man kan inte hela tiden sträva efter att hitta någon tjej.. det kan ju inte va bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-16 01:08
Alltså. Det kommer väl någon gång. Skitsamma om det är om 3 år eller om 1 månad. Låt det komma när det kommer..

Och, det där med vännerna. Bullshit. Min äldsta vän har jag haft i 17 år, vi är fortfarande bästa kompisar och kommer nog alltid vara det. Har kompisar sen 11 år tillbaks också som är mina bästa och närmaste vänner. Jag skulle aldrig i livet byta ut dom eller göra något som riskerar våran vänskap. Aldrig.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2005-09-16 06:24
Trodde lika dant själv, jag kommer aldrig hitta någon någonsin och polarna fick onenightstands, seriösa erlationer och hela paketet.

Det gick så långt att morsan började tro jag var gay och kom med antydningar som "jag skulle tycka det var helt okej om något av mina barn var homo" för att jag skulle komma ut.

Till sist träffade jag dock en suverän tjej som var mer än väl värd all väntan. Så snart folk började höra om giftesmål så började folk stöta på mig och flyktigt bekanta tjejkompisar avslöjade att de länge var förälskade i mig m.m.

Fan, det kunde de ha sagt några år tidigare när jag var väääldigt singel och var på jakt. Håll ut, om jag hittade någon så kan alla hitta någon.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Graffare

2005-09-16 08:47
jag har inte heller haft ett seriöst förhållande men har fått sex sen dagen jag fyllde 12
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2005-09-16 10:23
man ska sluta leta...så kommer det.....kanske...

2005-09-16 12:58
Nej,det finns folk som har sina vänner livet ut.
Men det händer inte många.Men det händer.

2005-09-16 14:29
Hehe, love will tear us apart.

Karleken ar verkligen svar du. Men den kommer tidsnog, sluta hetsa over det bara. jag har polare som ar 23 till 26 som aldrig har haft ett forhallande. Det ar inte helt onormalt. Det ar inte alltid latt att hitta nan att alska. men forr eller senare sa hander det alla. om man inte dor innan forstas. men det ska du itne gora.

Hall ut broder, och till dess, anvand handerna och lev livet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2005-09-16 17:59
Eller hur *..emelie..*

2005-09-16 18:41
Okej, nu är jag bara 16. Men det är inte alls roligt.

MrKrikon gjorde mig glad iaf =)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-09-16 19:14
jag vet hur det känns... suck. tur man är 18 och inte 38, då hade det liksom varit even worse.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se
Graffare

2005-09-16 20:16
jag har inte heller haft något sånt seriöst tjaffs. men det där med vännern kan stämma i vissa fall..beror helt och hållet på vad man skaffar sig för intressen senare i livet. vissa jag känner kommer alltid att vara kvar. i promise
They called me Mr. Glass

2005-09-16 22:01
Thunder:

Nej,det är mer att jag har mer krav på polare.
Jag kunde åka hem till Sverige för att träffa dom efter
att jag saknat arslet av mig.
Men dom kan inte ens komma upp till sthlm när vi inte setts
på ett år.
En polare är polare,han finns där vad det än gäller,vadsomhelst.

2005-09-18 02:24
katt12

Var ute mycket bara, det kommer när du minst förväntar dig det :D Tänker du på det blir du bara spänd och elefant smidig..
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2005-09-18 15:06
Rolfi P20 : Det är så sant som det är sagt, då man väl har ett "seriöst" förhöllande så träffar man massa nytt folk, ingen aning varför det är så...

2005-09-18 17:26
varför vill man ha ett kärlekslöst förhållande.. förstår inte de.
om man bara tycker om den personen man är med så måste man väl säga de och inte spela nåt spel. hatar sånt!!!!
kul att de körs

2005-09-18 17:31
Min moster är 50 år och har aldrig haft ett seriöst förhållande.Det har komit chanser,hon e jätevacker o så ,men hon är jääävligt petig och har dåligt självförtroende.

Tänk inte på det.Lev livet,skratta,ha kul och så kommer det plötsligt någon.

2005-09-18 20:34
Maniack
"eller hur!" som i "mmm eller hur du. bullshit!" eller "eller hur" som att du håller med?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2005-09-19 00:19
säkert inte
Don't Give Props To The Devil

2005-09-19 03:09
inte ensam men inget stadigt förhållade har jag haft..

kanske för jag inte e seriös, kanske för jag inte vill binda mig, kanske för att jag hatar å lägga mitt allt i andra männsikors händer.. eller så njuter jag av att vara ensam bara, livet e långt för dom flesta så det e bara låtar livet leva ..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-09-19 23:36
MrKrikon gjorde mig glad iaf =)

Bra att man kan muntra upp någon, att höra att man förr eller senare hittar någon hjälper ju ofta väldigt lite för stunden men oftast stämmer det och vid 16 års ålder tror jag snarare att man ska va ute och ha kul snarare en att oroa sig över att inte ha ett jätteseriöst förhållande (detta sagt utan att föringa någons känslor med att säga, "ja ja du är ju bara tonåring").
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2005-09-20 21:56
Spoom: Bra att du planerat det. Jag ska vinna 5 miljoner när jag fyller 23.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-09-20 22:35
har inte heller haft sådär riktiga förhållanden, men det gör mig inte så mycket! va värst för några år sedan men nu trivs jag med singel livet och man kan leka mer hehe
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2005-09-21 00:03
Vänner sviker, pojkvänen är en idiot som snackar med brudar på nätet....har ingen...kul liv! :(
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2005-09-21 01:09
Bättre att vara ensam och leta än att vara tex olyckligt kär, det anser jag. Letar du eller är on the market, då kan det spontant dyka upp något, men är man olyckligt förälskad då sjunker man liksom ihop och missar nya intressanta möjligheter, de där spontana uppdykningarna.

så var glad åt det iaf...
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2005-09-21 12:05
shit mannen du e 20 bara och e oroad haha... själv e man 24 om 2mån typ... fortfarande inte haft SERIÖST förhållande... bara massa jävla vel i mina ögon som varat ett kort tag... kanske för att det inte riktigt e min grej... tycker om att va "fri" och inte ha nån tjatande på mig om va jag "får" göra och inte... kommer väl inte bli nån förändring i det hela tills man träffar nån likasinnad antagligen... I don't know... men det e ju inte alltid det enklaste.
min förra flickvän va riktigt waaaaaaaaaay off... helt olika... och det gick ju som det gick också. men jag trivs bra med att va singel trots att man ibland kanske hade velat ha nån där... men lägg märke till IBLAND. sen har jag nog inte direkt mycket tid över för att ha nån gyal ändå... spend way too much time with my dawgs and my hobbys! ...or whatever, haha!
my point is... man har ändå hela livet på sig att träffa nån... varför stressa fram något?

2005-09-21 12:14
Sannish F22
o varför är han fortfarande din pojkvän?

2005-09-21 13:34
conzeKwence P23

EXAKT!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2005-09-21 13:41
Bli fotbollsintresserad...
jag är seriös
-=Lek med livet så leker livet=-

2005-09-21 14:25
katt12

ta det lungt, jag har vart singel i typ 5 år eller nått tror jag..
då efter mitt längsta förhållande på tre månader..
inget man dör av ska du se
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2005-09-21 15:27
wham: för att jag är en idiot
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2005-09-21 16:15
Spoom: Jaså, du tänker så. Träffa första tjejen, gifta sig, skaffa barn och leva lyckligt.

2005-09-21 17:46
Spoom

inget är omöjligt som gunde brukar vräka ur sig..
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2005-09-21 17:49
Spoom

vad gör du om du blir jättekär i en tjej och hon blir kär i dig nu då?

"nejtack, jag ska vänta tills jag blir stor" , eller vadå?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-09-23 16:32
KATT12:En del lever tyvärr hela sina liv utan att träffa rätt tjej eller knappt nån för den delen. Tragiskt men sant. Det jobbigaste i detta e att det ALLTID e vi killar som måste flirta,jaga,uppvakta,söka och försöka ta kontakt då alla brudar ,typ alla, e så blyga o tafatta att dom aldrig rör en fena för att hitta nån kille själv fast en del e minst lika ensamma.
Bästa du kan göra e att söka o flirta som fan för det e vår lott att göra det som killar...Suck...om man hittar nån man tycker någolunda om kan det kanske räcker...
More than words...that´s what we do!!

2005-09-23 17:18
jag älskar att slänga in aspekten fulhet i sånna här diskussioner!!
vadå? jag dyster?