I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

psykiskt våldtagen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-05-26 15:34
kanske ska tillägga att jag formulerade mitt förrförra inlägg lite dåligt. hade bråttom :)

2004-05-26 16:21
men bläää...vad vill du? tycker du att du åstadkommer nåt genom att debattera det här? oavsett hur jag nu har formulerat mig så förändrar det inte det faktum att människor inte uppför sig ordentligt när dom skriver på internet. folk visar inte respekt, därför bör man inte vänta sig att bli bemött med respekt heller. jag önskar att alla människor vore trevliga men jag kan ju inte förvänta mig att dom är det bara för det. verkar naivt, tycker inte du det?

tråden handlar om nåt helt annant än respekt. sen anser jag inte att det här egentligen leder nånstans så du behöver itne genomlida fler argument från min sida...

2004-05-26 18:59
Palla
undertiden

2004-05-26 19:48
Whoa är ett otrevligt jävla ställe(precis som resten av världen) och det passar mig perfekt.

Bästa jag hört på länge.
California, knows how to party!

2004-05-26 21:26
ibland inser jag hur mycket jag tycker om snorty. och vanligt hyfs, för den delen.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-05-26 23:11
albin - tack!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-05-28 17:29
ta bort denna jävla topic

2004-05-29 12:33

Royale T.M.S P22: garanterat!....alldeles för tidigt!

katt F15: "Packa på dig droger o shit?"nog fan är du själv som snortar el tuggar piller...eller dom kanske gör de åt dig?

Alla människor är kräk på ett eller annat sätt...folk har olika åsikter o de lär ju inte gå o ändra..

De spelar ingen roll om du vänder din rygg till, världen är ett helvete ändå o va de innan du ens blev påtänkt...

2004-05-30 00:25
_ganja_

Bara för att någon försöker pracka på mig droger betyder inte det att jag tar emot och är glad.
Jag tycker inte att det framgick att jag med glädje "snortade eller knaprade piller"? Verkligen inte! JAG håller inte på med sånt shit. Det enda jag sa var att de försökte få mig till det.

Åsneshit, Snorty, AsetAnna mf

Tack för stödet

2004-05-30 00:43
Men vad hände då?

2004-05-30 01:24
men fan kan du berätta?

2004-05-30 22:19
AsetAnna F18: jo jag "drack" när jag va 15, men jag kom inte hem med en traumatisk verklighets chock efter en lördag kväll. Anledningen till att jag skrev som jag gjorde va att jag inte vill uppmuntra 15 åriga flickor att dricka alkohol, är det så konstigt??

katt_ F15: det kan finnas 300 olika sidor av en hädelse men det är inte direkt nått som är relevant när det inte utgår vad du vill ha en förklaring till/analyserat/svar på eller vad fan det nu är du är ute efter, så jag ger upp i detta..

snorty F20: ja, klart du hade falsk legg, så otroligt dum jag är som inte drog den slutsatsen att dem flesta flickorna i för stora kläder på east n west som duktigt nickade med till varje hit som spelades faktiskt inte hade åldern inne. sorry, stor miss av mig.

2004-05-31 22:47
men allvarligt!...
nu har jag läst igenom den här tråden. och jag fattar inte hur folk orka skriva så jävla duma komentarer.

Visst jag håller med många om att Hon kunnde iaf ha skrivit va fan det handla..

Sen va det nån som skrev att man är dum när man är midre.. eller hur det nu va..

jag jag håller faktis med.. man lär sig utav sina misstag. så är det..

nån admin kan ju ta bort den här och sen kan tjejen som skapa tråden göra en ny.. där och förklara va som hände..
™™™™™

2004-06-01 10:55
Stackars lilla stjärtflicka.. Knark är gott!
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2004-06-01 16:35
starang P21

du prickar verkligen inte in ett enda rätt. jag nickar inte med till hiphop - det är inte riktigt min musik. och stora kläder har jag bara om jag är sjuk.
jag har varit på east'n'west kanske sammanlagt 6 gånger, och det enda jag är ledsen för är att jag missade perioden när de spelade oi-punk och skins hängde där.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-06-01 19:13
-electro-rock-

Ja, klart att jag skryter. Vem vill INTE ha gjort/varit allt det där?
Det är ju verkligen något att stoltsera med!
Jag fattar inte hur somliga människor tänker.
För mig så framstår du som grymt patetiskt. Du lägger alltså ner energi på att skriva skitlöjliga saker om något och någon du faktiskt inte vet ett skit om (förutom det lilla jag skrivit). Har du inget bättre för dig än att sitta och tänka ut hur du på "fyndigast" sätt ska försöka trycka ner mig? Så jävla ynkligt!
Jag kan ju ta och berätta att jag tar åt mig olika mycket av vem och vad någon skriver. DINA inlägg har inte haft någon större betydelse, tyvärr. Jag hade lagt mer vikt i dom om du skrivit på ett mer moget sätt men allt pekar på att du själv är fjortis och tillbringar all vaken tid vid lunarstorm och company..
Va? Dömer jag dig nu?

2004-06-01 22:10
ja har då aldrig sagt att du ska ta emot o va glad...ja säger bara att du aldrig ska skylla på nån annan bara för att du har pundarångest...jaha okejj dom försökte?!umgås inte me sånt folk då...

2004-06-02 00:31
Jag e pepp på att åka och rädda! Har ingen en pick-up som vi kan låna? vore sjukt festligt.

För övrigt, är det inte något lite töntigt att böla över sina fjortispolare på ett internet forum? jo... jag tror det.. Och katten.. även om du nu är världens mognaste 15-åring och ska förtidspensionera dig imorrn... helvete.... varför posta på whoa?! Här hänger bara dryga as som jag.

2004-06-02 00:32
Riktigt sjuk tråd...

För det första till tjejen som startade tråden:

Vart vill du komma? Om det har hänt dig något är det hemskt, men är det inte onödigt att starta en tråd utan att berätta vad som har hänt?

Jag förstår inte varför folk är elaka mot henne, jag förstår heller inte varför folk sympatiserar henne. Hon har ju provocerat till sig en diskussion och dratt sig undan.

Jaja, jag vill inte vara elak eller något, men det här var jävligt onödigt. Om du vill ha bra respons från mig nästa gång får du skriva vad som har hänt, och inte tolkningar eller något dolt budskat. Skriv i klartext.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-02 00:57
Helt sant Stain

2004-06-02 02:24
titta här.. nån måste ju steppa upp och spela hjälte.. nu tar jag på mig rollen... vi ska räda dig katten. Kolla in Köp & Sälj forumet :)

2004-06-02 02:36
katt_ F15

låter bara som en vanlig fjortis fylla...värt o sitta här o gnälla över d elle??...alla gör bort sej lr råkar ut för tråkigheter på fyllan ibland....
en död moderat är en bra moderat

2004-06-02 20:08
jag trodde ärligt talat inte att det skulle bli så stor uyppståndelse kring min tråd. Det var egentligen inte det som var mitt syfte. Jag hade inget syfte över huvudtaget, jag ville bara skriva av mig. Visst, jag kunde gjort det var som helst men just då var whoa snabbast tillgängligt. Ni behöver ju inte bry er, ni behöver inte lägga energi på att svra om ni tycker det är töntigt.
JA, det är en onödig tråd. Men just DÅ var den kanske nödvändig för mig. Allt måste inte ha en fet poäng.
Det hade inte gjort mig något om ingen svarat, för vad skulle ni svara på? Jag hade ingen fråga, det hela hade inget "syfte". Och jag inser att det antagligen var lite dumt att skriva ner mina tankar just då i en tråd, och någon administratör får gärna ta bort hela alltet, men det spelar egentligen ingen roll.