I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

psykiskt våldtagen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-05-23 20:51

psykiskt våldtagen

Det kändes som en psykisk jävla våldtäkt i fredags.
Men så går det när man hamnar i fel sällskap.
Så går det när man blir lite väl packad.
Så går det när man tappar lite av kontrollen.
Så går det när man umgås med fel människor.
Så går det när dom försöker pracka på en droger och shit.
Så går det när människor visar vara sig kräk.
Så går det när dom gör saker med en som man inte vill.
Så går det när det går som det går.
Så går det när världen visar sig vara ett jävla helvete såfort man vänder ryggen till.

Om jag visste hur förnedrad och sårad jag skulle känna mig så hade jag aldrig träffat er.

2004-05-23 20:53
Välkommen in i puberteten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-23 20:58

Anmäl?

2004-05-23 21:45
Jag vet precis lika lite som båda ni två om vad som hänt. Så innan ni bestämmer det så kanske ni borde ta och fråga. Eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-23 22:19
Ljudas word
Don't Give Props To The Devil

2004-05-23 23:41
Ljudas gjorde iallafall min kväll!

Tack! ;D

2004-05-23 23:45
enda tillfället de går att få något som helst medlidande på whoa är om någon har dött.
då skriver alla

R.I.P

*harkeljagvetintevadjagskaskrivaharkel*

i annat fall är det lika bra att försöka reda ut bekymren för sig själv. öh, det är det nog egentligen när nån dött också men men

2004-05-23 23:52
Whoa är ett otrevligt jävla ställe(precis som resten av världen) och det passar mig perfekt.
-=Lek med livet så leker livet=-

2004-05-24 01:02
Ljudas har så rätt. Pubertal ångest.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2004-05-24 01:13
du har nog rätt yatzy.. eller så har katt_ F15 för första gången i sitt liv drabbats av det som vi vanliga dödliga vanligtvis kallar bakfylleångest.

2004-05-24 01:24
/\ poäng..

2004-05-24 08:17
hahaha

vederbörande har antagligen ångest för den här topicen nu

2004-05-24 09:41
men kan hon skriva vadfan det är som har hänt då? nu satte jag o läste all skit i onödan.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2004-05-24 12:44
har_du_hasch

Som lärarna säger när man pluggat på fel sidor till ett prov
Ingen kunskap är onödig.

2004-05-24 15:45
john08 P19

och precis som när lärarna säger det så är de bullshit

2004-05-24 15:57
fan vad osmakliga många är. usch för ljudas med flera.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-05-24 16:33
katt_ F15

om du inte talar om vad som hänt så är den här tråden rätt poänglös.

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-05-24 17:30
dom kunde ta bort den här..nu

2004-05-24 17:44
fan... ni är ju inte kloka... är det något som är pubertalt så är det ju fan att dissa en femtonårig tjej som säger sig blivit våldtagen.
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."

2004-05-24 17:56
Haha har hon sagt sig blivit våldtagen då?

"Så går det när dom gör saker med en som man inte vill."

Kan lika gärna ha varit att de tog bilder på henne som hon tyckte var pinsamma dagen efter, tex hånglandes med en kille.

2004-05-24 17:59
Det kändes som en psykisk jävla våldtäkt i fredags.

hmm....

2004-05-24 18:24
1: Jag fattar inte hur ni kan snacka om "jävla fjortis" innan ni vet något om vad som verkligen hänt.

2: Jag skrev inte för att få medlidande, men heller inte för att bli ännu mer nedtryckt än vad jag nyss blivit.

3: Om det hade stått "19" istället för "15" efter mitt katt_ så hade förmodligen ALLA inlägg sett annorlunda ut, vilket gör mig enormt frustrerad. Ni kan inte bara se en siffra och genom den ta allt förgivet.

2004-05-24 18:26
katt_ F15

men varför skrev du det här inlägget om du inte ens tänker tala om vad som hände?

2004-05-24 18:38
Det var det som föll mig in. Och HUR gärna vill jag berätta vad som verkligen hänt när alla dömer mig från början?

2004-05-24 18:41
katt_ F15

om du från början gjort klart vad det är som hänt, så hade folk inte börjat spekulera.

2004-05-24 18:48
Folk får spekulera, inte mig imot. Men man behöver inte döma ut en människa totalt efter efter att ha läst en rad, eller två om henne..

2004-05-24 18:49
Det är fan sant det där med åldern.
När jag började hänga på Whoa var jag 14-15 år (det var svenskunderjord då) Då fick jag jämt passa min tunga. Nu några år senare kan jag skriva vilken skit som helst och får ändå sällan höra några taskiga kommentarer.

2004-05-24 18:54
katt_ F15

håller med, men står fast vid att denna tråd är helt poänglös om du inte talar om vad som hänt.

2004-05-24 19:33
åldersdiskriminering like whoa... shame on you guys, shame on you!
Men det kanske vore något att skriva vad som hänt. så att tråden inte bara står och hänger där utan sammanhang.

2004-05-24 20:08
Ljudas sa ju bara va d lät som efter d lilla man fick höra

2004-05-24 20:49
Vi dömmer inte dig utan vad som står....

2004-05-24 21:13
Men ge er det är whoa...

2004-05-24 21:27
jag tycker iofs inte att man ska begära att bli behandlad med respekt när man skriver om sina problem på ett internetforum...respekt och internet har inget med varandra att göra och kan man inte hantera det, tough luck.

2004-05-24 22:44
Så går det när man blir lite väl packad.
jag har varit helt dyngrak och spytt ner hela east and west, när det fanns. jag överlevde, det kommer du också göra.

Så går det när man tappar lite av kontrollen.
nu vet du, nu gör du inte om det.

Så går det när man umgås med fel människor.
nu vet du att de är fel. nästa gång de hör av sig så rycker du bara på axlarna, för du är bättre än dem.

Så går det när dom försöker pracka på en droger och shit.
skit i dem. alla som försöker få dig att göra saker mot din vilja är idioter, strunta i dem.

Så går det när människor visar vara sig kräk.
man måste ha träffat ett kräk för att senare kunna känna igen ett kräk på flera mils avstånd.

tillåt aldrig någon att göra något med dig som du inte vill. spring, säg nej, ring polisen, eller tryck in fingrarna i ögonen på dem. (beroende på situationen, som du säkert förstår).

put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-05-24 23:23
snorty f20.

me like you... bra skrivet.

ni andra: se hur lätt det kan vara...

2004-05-24 23:36
Miss_V joo der är nog sant, men det e ju sant med, fattaru?

2004-05-24 23:37
abez P19

tack!

2004-05-25 01:51
varsågod... och tack själv.. eller nåt. :)

2004-05-25 18:44
katt_ F15: du är 15 år gammal!! varför blir du ens packad?, varför umgås du med folk som sysslar med droger?
Ja du har ju svaret själv i det du har skrivigt, och du har säkert lärt dig en läxa, så jag förstår inte var du vill komma?

2004-05-25 18:47
snorty F20:när du spydde ner hela east n west så va du nog över 18..
denna tjej är 15 år gammal , chocken över att saker/personer inte är som man tror är nog snäppet värre än en fylla på east n west..

2004-05-25 19:10
Rap_Queen F14

är du begåvad med något annat än förakt för sverige?

2004-05-25 20:14
starang:

Jag "började" inte umgås med folk som höll på med droger.
Jag visste inte att dom pysslade med sånt.
Man måste lära känna en person till viss del iallafall för att kunna dömma hur han eller hon är. Exakt VAD får dig och tro att jag hängde med dessa personer för att de höll på med droger? Det BRUKAR finnas 2 sidor i det hela. Man kan heller inte veta vilka personer som är fel innan man träffat dom. Så jag vägrar att se det som "mitt fel" att jag träffade dessa personer. Sen kan jag ju säga såhär: Det jag skrev om i början utspelade sig inte på en 1 kväll. Det pågick något längre än så.. Och kvällen jag kom hem och kvällen jag skrev så var jag inte packad, Bara knäckt. Och det var inte konstigt.

Demento:

Jag BEGÄR inte att bli behandlad med respekt. Jag begär inte ett skit av någon av er. Men att SÄGA att det är "för mycket begärt" att kräva respekt tycker jag är lågt. För ÄVEN om det var så att jag tyckte en människa var det mest patetiska jag någonsin stött på så är det ändå på sin plats att visa respekt. Respekt är DET MINSTA man kan begära. Visar man ingen respekt så förtjänar man heller ingen.

Miss_V:

Tack.

2004-05-25 20:25
"Så går det när dom gör saker med en som man inte vill." kan te x vara fula ord såsom dummerjöns eller mes.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2004-05-25 20:41
har_du_hasch: ..men så var det inte.

2004-05-25 23:39
Starang:"du är 15 år gammal!! varför blir du ens packad?"

Vadå blev aldrig du packad när du var 15 år eller? Om inte så måste jag säga att du nog var en tämligen ovanlig tonåring..

2004-05-26 00:36
starang P21

det var bara ett exempel på meningen "så går det när man blir lite väl packad" - jag kommenterade fler meningar, vilka finns att läsa i mitt första inlägg.
(dessutom var jag ute med mitt falskleg, och absolut inte 18 år fyllda, men det är en detalj).
jag har varit lite väl packad även som 15-åring, plus fått reda på vad mina s.k. vänner egentligen gick för, och den chocken är säkert likartad hennes. jag önskar att någon hade berättat för mig att jag var värd något bättre, och, well, nu har jag chansen att säga det till henne. men läser man bara första meningen så framgår inte det.

2004-05-26 00:45
Bättre att vara ung och dum än att fortfarande vara det som gammal...
Nu menar jag förståss inte att hon på något vis skulle vara dum, för jag tycker ingenting hon skrivit i den här tråden tyder på det.

2004-05-26 00:47
asså det jag inte fattar bruden har du blivit penetrerad eller har du träffat på några flummiga ekollon som är taskiga o bjuder på flödder.. ?
BURN USA BURN

2004-05-26 11:54
katt_ F15
respekt visar man öga mot öga...allt jag säger är att man inte ska tro att man blir bemött med respekt på internet. så funkar det inte. jag sa aldrig att det var något bra.

2004-05-26 12:42
jag är fövirrad
BURN USA BURN

2004-05-26 15:33
men vad är det ni inte förstår?! ja man visar respekt i alla lägen om man är mogen, det innebär inte att alla är mogna och visar repsekt. hur blev jag ens inblandad? jag konstaterade att det är så det fungerar och jag fattar inte att du ens orkar säga emot när det är pinsamt uppenbart att många tänker precis på det sättet. damn...