I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utomjordiskt liv?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-05-09 11:41
nej :(

vad sa de om allt? :D
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-05-09 12:20
Typ att NASA mörklägger hela grejen men att det finns flera hundra UFO:n kring jorden as we speak :)

Det var häftigt som faen.. Frågan är vad dom vill
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein

2004-05-09 12:22
whoa d skulle va coolt :)

jag tror nog de skulle vilja ta kontakt med oss, och bara väntar på våran utveckling

ELLER så är vi Homo Sapiens Sapiens ättlingar till de första människorna som tillhörde en stor big brother-liknande satsning, där de skulle se hur några av sin ras klarade sig om man satte ner de på en planet, utan sin high-tech, sedan delade de upp sig i lag som genom årens lopp blivit länder :|
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-05-09 19:48
Livet på jorden tycks ju ha uppstått genom en ren slump och därmed så måste det ju ockaså finnas andra ställen där liv uppstått av en slump. det finns ju så fruktansvärt många planeter.

om vi nånsin kommer träffa på dom, det är en annan femma.
siom någon sa, om solen låg en millimeter från jorden skulle det ändå vara 2mil till närmaste stjärna. såvida vi inte lär oss komma upp i ljusets hastighet så kommer ingen människa under sin livstid att kunna resa ens till den närmaste stjärnan!

så antagligen är vi totalt fast här på jorden. och det kommer vi att vara tills vi antingen utrotar oss själva eller människan som art tar helt nya dimensioner. eller om vi skulle mot all förmodan bli vettiga och göra oss kvitt tekniken.

2004-05-10 08:41
feenposhleen.

Om jag kommer ihåg det rätt så sa jag nog att eftersom universum är oändligt stort så borde det faktist finnas annat liv någonstans.
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!

2004-05-10 08:45
stämmer :)