I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Reggaesamling säljes

Övrigt - Köp & Sälj

2009-11-03 12:21

Reggaesamling säljes

Jag har bestämt mig för att sälja min skivsamling och undrar om ni är intresserade.
Samlingen består nästan enbart av Reggae (Dancehall), 139 st 12” och 769 st 7” (bland 12:orna är det lite mer hip hop). Det är för många för att jag ska kunna lista alla, men jag har bläddrat igenom och skrivit ner några av artisterna och rytmerna (observera att det är långtifrån en komplett lista). Alla skivorna är i bra skick.

Hör gärna av er om ni är intresserade eller vill veta mer.

Jag inte intresserad av att bara sälja delar av samlingen. Finns i Stockholm på kungsholmen.

Mvh
Anders

[email protected] 0707-35 99 21

Artister
Bland annat:
Harry Toddler, General B, Kiprich, Lexxus, Spragga Benz, Barington Levy, Tenor Saw, Frisco Kid, Sean Paul, T.O.K., Baby Cham, Danny English, Looga Man, Hawkeye, Anthony B, Sizzla, Early B, Super Cat, Jah Mali, Pliers, Lady G, Lady Saw, Delly Ranks, Cutty Ranks, Red Rat, Mr Vegas, Tanya Stephens, Future Trouble, Terry Ganzie, LMS, Chico, Degree, Cobra, Luciano, Bushman, George Nooks, Chronicle, Alley Cat, Bounty Killer, Burro Banton, Nicodemus, Half Pint, Jr Kelly, Elephantman, Spragga Benz, Ward 21, Mr Easy, Wayne Wonder, Bling Dawg, Capleton, Red Rat, Goofy, Alozade, Merciless, Beenie Man

Rytmer
Bland annat:
20/20, Thugz, Crab Claw, Intercom, Orgasm, Full Moon, The Bounce, Stress, Shag-a-delic, Pepperseed, The Bug, Bellyas, Nowthing, Answer, Stalag, Gun man, Silencer, Gerls dem sugar, Di Blade, Splash, Sectour, Matrix, It´s raining, Thang you father, Things and Time, Just Cool, Shank-I-Shenk, Black Widdow, Bushy Bushy, World Talk, Buy Out, Showtime, Blue Drawers, Punaany, African Rock, Real Rock, Bun Bun, Heavy Metal, Sleng Teng, Sick, The Arrow, Narrow Escape, Stalag, Nanny Goat, Stormy Weather, Stink, Heatwave, Ice Pick, Hurricane, Triple Spin, Highway, Intercourse, Yard Bounce, Internet, Right Now, Superstar

Hip hop
Bland annat:
Jurasic 5, Snoop, Group Home, De La Soul, Ja Rule, Coca Brovaz, Outkast, Jay Z

Övrigt
4 st Scratch-skivor

(Inlägget ändrat av Rallare 2009-11-28 00:33:56)