I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Nintendo 8-bit, Super Nintendo osv.

Övrigt - Köp & Sälj

2009-07-22 23:25

Köpes: Nintendo 8-bit, Super Nintendo osv.

Hej!

Jag köper gärna spel (och maskiner) till följande:

* Game & Watch
* Nintendo 8-bit
* Super Nintendo
* Nintendo 64
* Game Boy / Game Boy Color

Ja, äldre spel.

Köper helst av någon inom Stockholm.
Skriv gärna ett meddelande till mig vad ni har osv.
Kan vara så att jag missar att kika i tråden ibland :)

Hör av er!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-22 23:37
jag har nintendo 64 som bara står hemma & dammar. har några spel till den. bland annat formula 1 spel m.m
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-23 12:41
Jagh ar ett SNES över, detta har jag:

SNES Baskonsoll + 1 kontroll (& alla sladdar)
Breath Of Fire II (Komplett)
Illusion Of Time
Super Mario World
Starwing
USA-Konverter (så du kan spela dina USA-imoprterade spel på svensk maskin)
Super Mario RPG (USA)

jag har några spel till, men kommer inte på vilka just nu. tror jag har Mega Man X (USA)och nått mer

spelen (förutom BoF2) är enbart kassett

bor i GBG, men det går ju alltid att posta (iaf spelen är lätta att skicka, men maskinen skall väll gå den med)

skicka ett medelande med prisförslag om du är intresserad

2009-07-23 14:20
har en game boy advance också.

2009-09-16 20:55
Leta nu på vinden! :)

2009-09-16 21:24
Jag har en originallåda med manualer till Nintendo 8bit. Vill du ha en sån med? Cool att ha på hyllan.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-09-17 12:49
super nintendo med orginal kartong en kontroll och ett par spel kan tänkas säljas =)

2009-09-17 14:52
Har ett Super Nintendo med två handkontroller (men den saknar adapter och strömkabel). Har ej testat maskinen, men s så du kan få den för 50 kr + frakt.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2009-09-20 15:22
har ett snes över med alla kablar + en handkontroll kontakta på [email protected] vid intresse