850 kostar dom
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
det finns en affär i Linnegatan minns ej vad den heter.. där säljs det helt ny Aqua kepsar för 600 kr. Ebay har bra priser på SI tröjor hur säkert det är vet jag inte jag har iafall bästellt en SI tröja från england därifrån den är på väg (hoppas jag) för övrigt finns ju casualclothing.dk där finns det fina grejer. ajo föresten. du ska köpa en SI tröja och en Aqua keps fast du kör inte? en fråga bara.. är du ens redo att stå för SI patchen? för du kommer nog få göra det ett par gånger;)
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
skaoi P15 Jag har redan en SI tröja. OCh jag känner många som kör, men jag kör inte..och ja, jag står för SI patchen. eftersom det bara är ett märke som är snyggt och många har det.
nice on bravva
get-yours P0 nu kommer ju alla som inte kor men ha SI va tuffa ta bort den, vilken spoiler ^_^ snyggaste burberry kepsen e den med en diskret flik pa framsidan och monster inuti ..
när man ändå är inne på ämnet, nån som vet var man kan köpa burberry pikés? dom där med rutmönster på insidan av kragen. dom är fresh.
äh märken som är casual är så jävla old news.. det är skönare med de dyra exklusiva märkena som inte är "casual" i folks ögon.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
burberry tillverkar visst kepsar fortfarnade, finns på nk i sthlm kom med vårkollektionen, dock e det lite märkligt med tanke på att dom har gått ut med att dom ska sluta tillverka kepsar pga att alla casuals har minst 1. jag har en burberry trench i storlek medium, inköpt i london för ca 16 000 kr med dagens valuta. säljes flr 6000 kr. en stone island rock för ca 9000 kr säljes för 3500 kr. plus 3 aqua shortor. inköpspris 1700 kr st. säljes för 600. är du intresserad av burberryskärp så finns det också. inköpt på nk för 1299 säljes för 500.
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
VAFAN Darin har en SI jacka, så stå upp för sitt märke?
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
så nötigt att klä sig i märken som man vet retar gall feber på vissa..visst säkert schyssta kläder och klä dig som du vill men jag tycker inte en stickad si tröja är specielt fin??,sluta snacka ni köper det endast för märket..sedan burburry är vad min farmor går runt i men men vad gör man inte för märket..
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
du kanske inte tycker att dom tröjorna är fina, men jag plus många andra tycker att dom är fina. Och burberry är snyggt för att det är en egen stil. Det är inte många som gör kepsar/kläder som har ett rutigt mönster. Det är vad jag tycker iaf. Jag köper för att dom gör snygga kläder, men visst finns det dom som köper bara för märket.
nice on bravva
Demento P19 har en, e nog den skonaste pikeen jag har .. ^_^ get-yours P0 e faktiskt osaker pa namnet, men snygga e dem ^_^
aa box fan
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
luktar "yyy".... :S
nice on bravva
AMN P17 Och burberry är snyggt för att det är en egen stil. Det är inte många som gör kepsar/kläder som har ett rutigt mönster . haha! oj oj, du har nog aldrig varit inne i en klädbutik förr va? herrejösses..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
get-yours P0 hah, jag med ^^ bb pikeen koptes i barcelona deras affar dar. bb affaren i sthlm har mest damklader och paraplyn
get-yours P0 jag bor i umeå, vi har inte NK :) tänkte snarare på internetbutiker inom EU, hittade nån sida förut men tappade bort adressen QanA P20 thanks for rubbing it in :)
get-yours P0 Jag ar faktiskt osaker, bor inte i sthlm langre, sa jag kan inte kolla det heller. Men om du har hort det, stammer det sakert, finns en del reko butiker runt dar. Demento P19 Ingen fara :) Iofs e det inte en exakt san, utan kragen e helt checkad, o resten e "bone" fargad ..
seriöst, kolla på myrorna dom har fedt med Burberry till grymma priser. en äkta rock för 700:- iställer för 8 papp.
"i never risk the fat-man"
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
vafan e SI?
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303
Ett systerbolag till bagheera jaha1..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaha1 P31 ett italienskt märke, stone island,
ja herregud.
nice on bravva
Kul hobby. Att hålla koll på hur uttråkade överklassbritter klär sig när dom slåss. Verkar ju vara en hel vetenskap.
Better active today than radioactive tomorrow