köpes: SI Jacka / Burberry/Aquascutum keps
Om ni har något av det och vill bli av med det...så är jag intresserad av att köpa.. Tack
nice on bravva
Kolla på myrorna eller dressmans herravdelning.
hahaha
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Skivsamlare
2006-03-01 16:38
Kanske detta är fel forum?
tror knappast nån här äger en SI jacka..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ailo P17 jag äger tre stycken SI jackor så visst finns det folk som har kläderna.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
själv äger jag också en SI jacka..fast vill ha en till...bara för att man är inne på whoa så betyder det inte att alla har baggypants eller klär sig som en jävla hippie din jävla luffare, det finns folk som klär sig med snygga kläder också..
nice on bravva
www.yoox.com
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
dom har inte rätt grejer.. :P
nice on bravva
Du får nog sikta på en aqua keps, burberry tillverkas inte längre, har inte gjort det på sjukt länge så det blir nog lätt en kopia. Yoox har helt okej priser men lite tråkigare modeller. Satsa på en fresh från affären istället.
Dry P21 Jag vet att dom inte görs längre, men om någon har en äkta och vill sälja den så finns jag.. :P Yoox har inte det jag vill ha, och om jag ska köpa en Si jacka blir det från bbclothing.co.uk...dom har snyggaste modellerna tycker jag... Men jag tänkte att det borde ju finnas någon här på whoa som har en SI jacka och kanske vill bli av med den och är i behov av pengar..och då köper jag den gärna..
nice on bravva
vem fan bär en burrberry eller AS keps 2006 rutor är så fel. Även patch är såååå fel
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Hahaha. Vad fan har hänt? The casuals is on the run!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
R0feman P20 Skulle man göra allt som är "inne" hela tiden så skulle man inte få mycket fritid.
okej men helrutig burberry är fruktansvärt fult och ingen med självaktning skulle någonsin bära en. Och sen så skulle man kunna fortsätta disskutionen om det finns trender och stilar inom casulkulturen men den pallar jag inte. Casual handlar om att ligga steget före vilket hälften av alla muppar verkar ha missat
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Rutigt är najs, Go burrberry haha
"dyra kläder är snygga kläder" fuck yall
----------------------
jag har en SI jacka Burberry piké Prada mössa MEN INTE TILL SALU så fel forum vet jag MEN JAG E RAPPARE JAG ÄGER
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"BB" gör visst kepsar, men man har slutat med den helrutiga. (Tacka gudarna för det)
dingrinn.blogspot.com
Jag har en Si jacka till salu, och en y-3 / yohji yamomoto rock/trench liknande sak till salu.
New job. New Life. Good life
yoox ligger dessutom alltid en säsong efter, dom köper det som inte sålts. Typ barkaby outlet fast med dior och gucci.
theoldone här är rätt casual..hör med han om han vill sälja någon av sina..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
R0feman P20 casulkulturen Kan du nämna när den här killen sagt något om casulkulturen. trimmad P19 Jo men tror att det är den helrutiga han syftar på, tar hellre en aqua än en såndär med rutor under skärmen etc.
Fan de e casual att tjacka begade kläder..kamma dig
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
"baggypants eller klär sig som en jävla hippie din jävla luffare" inte luffigt att köpa begagnade kläder? :D
jo lite..men det va inte så jag menade...det va bara ett uttryck, och bara för man är på whoa så har inte alla såna kläder..
nice on bravva
Dry P21 Ja faktiskt tar jag häldre en aqua än en burberry, men det är ju lite pris skillnad på dom bara.. :p
nice on bravva
nesticle..."Fan de e casual att tjacka begade kläder..kamma dig " När sa jag att jag va casual?
nice on bravva
AMN P17 slå upp casual i en ordbok....nesticle kan göra dig sällskap...
TrallFall P28 Casual = vardaglig...jag vet vad det betyder..men folk tror ju att casual betyder huligan nu förtiden...
nice on bravva
TrallFall P28 casual, det är en benämning bara som nu är relaterat till en stil som huliganer anväder lixom fråga mig inte varför för jag e inte så intresserad heller.. men tycker han det e coolt att klä sig som en huligan så gör gärna det ingen kommer sätta stop men jag tycker det e pajjas varning på sånt bara!!
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
nesticle. Så du menar, om man har ett par vita skor och ett par diesel byxor och en piké tröja eller en vit vanlig t-shirt...då är man huligan enligt dig?
nice on bravva
Jag har inte satt min fot på en fotbollsmatch på 10 år.
AMN P17: Nej då är man bara en hillbilly. Om man däremot frågar efter SI, AS och Burberry-plagg på ett köp/sälj-forum så är man patetisk. Du kan få min SI-jacka om du lovar att aldrig mer göra en sån här tråd.
Vem är du, tjänsteman?
Sogeil P21 haha aa ge mig din jacka eller sälj den billigt så stänger jag ner tråden..
nice on bravva
pah, fattar inte hajpen med SI jackor. CP Company gor betydligt snyggare.
dom har också riktigt snygga jackor...men jag gillar SI mera..
nice on bravva
nu börjar det bli lite offtopic...men jag tycker att burberrys helrutiga kepsar kan vara rätt fräscha. även om jag inte äger någon själv.
har man inte råd ska man inte leka casual, patetiskt ju.
AMN P17 Aqua kepsarna är inte allt för dyra kommer fan inte ihåg men har för mig att dom kosta runt 400-500kr på nittygritty förra året..Men som sagt kommer inte riktigt ihåg
Ett annat tips ar val henri lloyd's kepsar du kan tjacka pa deras hemsida ...
Har en Aquascutum Chesham till salu, en stickad S.I. och en Burberry med novacheck under skärmen. Just FYI!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Men är detta rätt forum för att fråga efter sådanna plagg? Nja, tror inte det.
Pemezia E du dum ? har ju redan nappat på en del .. ska nog inte utala dig.
Power to the Colombians!
kanske är lite efter i diskusionen, men hänger inte särskilt mycket här. men om man skulle hänga här så betyder inte det att man inte har någon stil och klär sig containerkläder. de helrutiga burberry kepsarna kanske slutat tillverkats, men de går ju att få tag på ändå. tex skitbra att kolla forum på olika håll. så ni som klagar på denna tråd kan gärna dra, så blir det lättare för de som är intreserade. SI-jackor är helt ok, men Cp company gör nästan snyggare alltså. och visst handlar det om att ligga före med nya modeller osv, men som nu så är det ju skitcoolt att snacka skit om den helrutiga Burberry. vilken chavs som helst behöver ju bara dissa den så blir man genast riktigt tuff och hoppas att de äldre grabbarna ser att man är cool osv. jag skulle lätt använda den för att jag tycker den är snygg. men så känns det så WEAK, LAST WEEK! man är ju mer sugen på något nytt än något som alla chavs och annat folk använder hela tiden. och ha råd? köper ni alla era finare märken eller???? eller fina märken, man kanske ska säga "casualmärken"????
high fives and stage dives.
om någon får för sig att svara eller dissa mig så feel free. men förvänta er inget svar direkt. hänger inte så ofta här som sagt. jag är hellre ute och målar, producerar musik, går på fotboll/hockey eller vad jag nu gör. istället för att hänga på whoa hela dagarna. tack för mig. AC the real ac crew.
high fives and stage dives.
AlejandroFranco P26 Nej, jag ska inte utt ala mig. Fy på mig, usch. Varför ska jag säga nått när mäCktiga HeIF finns? Shame on me... Luffare!!!!!!!
get-yours P0 Jag tycker att det är snygga kläder. Så jag har det på mig. Så nej, jag kör inte.
nice on bravva
Dry P21 Dom kostar 850:- har jag för mig.. :p eller gjorde det i somrass på nitty gritty.. :) kanske sänkt nu
nice on bravva