science fiktion bokhandeln.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tel. 08-21 50 52 Västerlångg. 48, Box 2300, 10317 STOCKHOLM
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pragmatic: Jag har för mig att han bara släppte ett "nummer" per år av den där tidningen som bilaga till en annan tidning, kan hända att det var två nummer nåt år. Den enda Rockytidningen som släppts som magasin är den i större format som ges ut nu.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
koko F23 Tackar och bockar :) jumpcut P22 Okej, tack! Då slipper jag leta i onödan, hehe. Ska maila Kellerman och fråga hur många det var per år.
Så här ser Rocky nr.2, 2003 ut
Bild Är även på jakt efter denna :) Så ni som har nummer från 2002-2004 hör gärna av er :)
haha den tidningen har jag åxå ;)
work some magic
Heh... Efter inte allt för mycket letandes hittade jag alla Rocky-bilagor :) Fast jag tänker inte sälja dem :P
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
pragmatic Den du länkade senast har jag! utan affisch dock.
http://www.iamthereasonwhy.com/
Hoppas att Brodin1 P17 kan ge mig ett paketpris :)
jag har nr 1 och 2 från 2002. tror att det bara var dom som släpptes det året. sen har jag dublett på nr. 1 från 2003 också...
HÖSclique, in your face like semen!
hum: I stort sett, det är väl vissa grejer som är med i tidningarna som inte syns i böckerna. Alla feta intervjuer bland annat.
Jag har alla tidningar.... och dom är inte till salu.....
-----Softar ofta------ Klaga inte över min stavning, jag är DYSLEKTIKER!!.....
Är det någon som vet hur omslaget till Nr.2, 2002 ser ut?
JERK1 skrev att han hade den. Enligt Fullstop redaktionen så släpptes 2 nummer år 2003, alltså dessa:
Nr 1, 2003 och
Nr 2, 2003 De skrev även att de inte gett ut några nummer år 2002, vilket blev lite virrigt tack vare att det första numret släpptes då :) Så de verkar inte ha så stor koll.
Varför måste du ha dem? Har du de små pocketarna och böckerna så har du redan alla strippar.
jumpcut P22 Jag är en samlare :)
De tidningar jag söker nu är följande: 2002, alla nummer. 2st? 2004, alla nummer. 6st? Help me!
pragmatic: Har du ens nästan tänkt tanken på att ta dig till någon seriebutik än? :P
jumpcut P22 Hehe, problemet är att jag bor i Norrköping, cirka 2 timmar under Sthlm. Har letat runt i lite seriebutiker här utan resultat.
Rocky nr. 1 & 2 år 2002 köpes fortfarande!
Sieaz P19 Vill du lägga upp en bild på den? Vore underbart.
De tidningar jag söker nu är följande: 2002, nr. 1 & 2? 2004, nr. 1? Help me!
De tidningar jag söker nu är följande: 2002, nr. 2? 2004, nr. 1? Help me!
Skivsamlare
2006-02-18 14:27
Är det någon som vet med all säkerhet att det bara släpptes 2 nummer 2003? Och hur många släpptes 2004?
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan P19 Det släpptes 2 nummer år 2003 och 3 st. 2004.
efter otroligt långt övervägande har jag bestämt mig för att behålla tidningarna.
work some magic
Brodin1 P17 hehe, svin...
Skivsamlare
2006-02-24 11:13
pragmatic , okej tack! då har jag alla :)
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan P19 Ge mig nummer 1 från 2004! :)