I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Julrea! Mängder av retro tees! (svarta & vita tees)

Övrigt - Köp & Sälj

2005-12-13 17:28
en till sak, angående storlekar! är det dammodell på vissa tees eller är det vanlig typ unisex? vilka storlekar finns att välja mellan?

2005-12-13 17:50
phatie
De där previewbilderna är gjorda ganska snabbt. Trycket sitter på bröstet och är ungedär 20cm brett. På de långsmala är det ca 25 cm högt. Det är större än vad det låter, ta en linjal och testa vettja:)

Det är herrmodell på samtliga tees. Jag kan styra upp kvinnligt skurna tees för 30:- extra. De kvinnligt skurna är i sifferstorlekar. 32, 34, 36 osv.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-12-14 12:30
Nästa vecka börjar jag jobba heltid och kommer checka whoa en sväng på morgonen och sen på kvällarna. Så ni vet varför ni inte får svar på privatmess förrän runt kl 18-19.
www.eyegasm.se

2005-12-15 12:27
Ni som betalade igår kommer få era tees idag eller imorgon. Eventuellt att det tar en dag extra nu när posten cepas sönder av julkort.
www.eyegasm.se

2005-12-15 16:41
Hade det varit e-bay hade det bara blivit +. snabb leverans, skön kvalitet på t-shirt o tryck och priset kan man verkligen inte klaga på, speciellt om man köper fler än 2.

Big up!

2005-12-15 17:52
Tack själv för en snabb och smidig affär:)
www.eyegasm.se

2005-12-16 12:56
Jag har lagtt till måtten för XL uppe i tråden nu.
www.eyegasm.se

2005-12-16 17:19
tack så jättemycket. skitsnygga tees (+ tygkasse). smidigt köp med snabb affär och en snabb leverans. woonderful!

2005-12-16 18:31
Tack själv för snabb betalning och för att du hjälper mig att få råd med julklappar, mat och hyra:)
www.eyegasm.se

2005-12-17 12:58
Tänk på att det kan ta upp till tre dagar för mig att se era pengar på kontot om ni har annan bank än FSB. Vill ni ha tröjorna innna jul bör ni beställa och betala snarast. Måndag är i senaste laget.
www.eyegasm.se

2005-12-17 17:44
Det börjar ta slut på Nicks World. De jag har kvar är Medium. Övriga storlekar kommer ersättas med Plaza, som är något mindre i storlekarna.
www.eyegasm.se

2005-12-19 09:42

Idag är sista betalningsaden om man vill ha sina grejer innan julafton.
www.eyegasm.se

2005-12-20 21:43
Priserna gäller månaden ut, men jag kommer inte kunna leverera före första veckan av januari pga jobb, förutom i vissa fal, tex om folk vill ha svart small eller vit medium. Har några såna kvar men hinner inte köpa andra storlekar eftersom jag jobbar så mycket.
www.eyegasm.se

2005-12-21 18:00
Jag vill bara säga att jag rekommonderar EYEGASM till 100%.
Fick hem min andra beställning igår, lika smidigt som vanligt. Trycket är grymt snyggt gjort för en hundring alltså.

Big ups.

2005-12-21 18:33
jag är sugen på ett pat t-shirts men skulle vilja ha dem isamma färg som ramen på trycket so to speak.

tex denna, denna och denna
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-12-21 19:05
Coke
Det är tyvärr inte möjligt.
www.eyegasm.se

2005-12-27 21:51
Jag ville bara påminna dig om att rean slutar på lördag.
www.eyegasm.se