Säljes: Julrea! Mängder av retro tees! (svarta & vita tees)
Det är dags för julrea på tees. Frakten är gratis! Pris 1st: 125:- Fler än 1st: 100:- st (vill du ha 2st blir det allså 200:-). Priserna gäller endast de motiv jag erbjuder, inte om du vill trycka ett eget motiv. Jag har däremot extrapris på egna motiv också så mejla för info. Rean gäller även de tees som ligger på min sida. Priserna gäller under hela december månad. Betalning sker i förskott till konto i FSB, Plusgirokonto, Paypal, eller Payson. Din beställning har du inom 1-3 vardagar från att transaktionen registrerats. Vill du ha tröjan innan julafton måste jag ha dina pengar på mitt konto senast den 20/12. Beställning sker via privatmess! Det finns bara vita tees just nu, inga andra färger. Tröjorna är av märket Nicks World. Det går även att få samtliga tryck på naturfärgade tygkassar för 100:- st.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Ungerliga mått på tröjor. (H-M = halslinning till midja. S-S = sida till sida under ärmarna.) Small H-M - 63cm S-S - 50cm Medium H-M - 65cm S-S - 53cm Large H-M - 67cm S-S - 58cm XL H-M - 70cm S-S - 59cm
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Just ja, jag är borta på kryssning hela helgen och svarar inte på mess förrän på söndag kväll. (jag åker imorgon runt lunch).
Mitt i fejjan ja. . . f.ö. eyegasm Storleken på flera tryck skiljer sig ganska så mkt kostar dom ändå lika mkt. och, jag antar att eyegasm-loggan som syns i bakgrunden av flera tryck inte kommer med på tishan va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Carlos_Lopez Det är samma pris för alla tyrck, och de skiljer sig inte så mycket i storlek som det kanske ser ut på vissa bilder. Nope loggan kommer såklart inte med:)
fyfan va klockrena shirts :D
Eyegasm, Jag ställde en ärlig fråga. hur är det med copyright på de där trycken iom att bilderna figurerat på internet i några år nu och jag tror t.om jag sett dem på plåtemalj skyltar i några barer bland annat.
Reespect: Om du gillar dem hittar du även coola magneter, vykort och muggar och grejer här:
Klick it!
NoWice Klart det finns någon som äger upphovsrätten till bilderna. Så är det med precis alla bilder.
Eyegasm: Ok. Då bryter ni alltså mot upphovsrättslagen iom att ni trycker och säljer dem? Eller har ni begärt/köpt tillståndet att använda bilden? Vad skulle du tycka om någon tryckte upp tröjor det stod Eyegasm på och började sälja och tjäna pengar på?
NoWice Exakt. Det vore fresh om nån gjorde det, gratis reklam.
Nowice låt folket va..du är en riktig moraltant.lev livet å klaga inte på allt å alla
-¤one-0-one¤- -¤Varberg¤-
Eyegasm: även om de tjänade pengar på att använda ditt varumärke? Var dte inte du som hade "beef" (notera "" tecknena!) med Montana i tyskland pga utebliven betalning av annonsplats eller nått? Det har inte mycket med saken att göra iof men i alla fall.
NoWice Ja, det är gratis reklam för min site. det var amerikanska montana som inte betalade för sig, och det är långt från samma sak. Nu åter till tråden, det finns trådar om upphovsrätt i Blandat om jag inte minns fel.
Kan passa på att meddela att det nu även finns svarta tees.
Producent
2005-12-07 13:31
eyegasm: du gör inte tryck på linnen ???
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez Mjo det går nog att kirra till samma pris. Ska kolla upp det idag när jag stressat klart. Har 27 tees att trycka och posta under dagen:P
Producent
2005-12-07 13:57
eyegasm: ok...e jävligt sugen på ett linne i rött =) med nått schyst motiv. Man kunnde väl skicka egna motiv till dig va? kostar det extra då??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez Det beror lite på hur det egna motivet är. Sju av tröjorna jag ska trycka idag är egna motiv och priset blir 700 spänn, så det beror på lite:) Du kan ju hojta på msn och visa motivet.
[email protected]
Producent
2005-12-07 14:27
eyegasm : 700 för ett linne o eget tryck??
Fumez Om du vill ha 7st linnen ja. Läs innantill;)
Producent
2005-12-07 14:46
eyegasm F60: aha...såg inte det...=)
Eyegasm: Men det är fortfarande förlorade inkomster iom att det kunde varit DU som sålde de där tröjjorna och dvs du som drog in stålarna.
NoWice Ganska ringa inkomster iom att jag får reklam på köpet. Åter till tråden.
mrwhoo Inom kort kommer jag tjäna på besökare så det är helt fel.
Folk har frågat om tröjorna kan ta slut innan jul, svaret på det blir nej.
tack eyegasm för tygkassen :D den va jättefin ;) :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back Tack själv för snabb betalning och en bra affär:)
;)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Har lagt till bilder på några nytryckta i tredje inlägget, här är de:
Coffee Dads Life Ser de blurriga ut beror det på att din browser inte visar bilden i full storlek om du inte väljer att den ska göra det:)
niin Man måste påminna mig om saker ibland, vad skulle jag kolla upp sa du?:)
Fumez Vita linnen vet jag att det finns nu, svarta med. Rött måste jag kolla upp.
Medlem Mjo fast då måsta man ha tillgång till en fet transferpress osv, det är ju inget gemene man har som står och skräpar liksom:)
fresh shirts dude! jävligt sugen på en "dads" och en "life2"
Medlem Det måste ha varit bra längesen och varit en sämre typ av transferpapper. Trycket är vattenavvisande och spricker inte av att ligga i vatten om du så lägger det i vatten i en vecka. De som jag trycker på vitt med spricker inte öht, utan är av extremt hög kvalitet. De jag trycker på svart med krakelerar med tiden såklart men det rör sig om många tvättar och syns inte speciellt mycket heller. De man stryker på själv är ju helt värdelösa.
fåriapakläder Dads är schysst, tryckte en sån häromdan. Ska precis trycka en Tequila och en Coffee:)
Medlem Ok, de jag testat innan med strykjärnsmetoden har varit riktigt kassa. Speciellt de för ljust tyg som blir lite som glänsig plast och som inte sitter i tvätten speciellt bra.
det rör sig alltså INTE om screentryck?
daniel_ P1 Nej, kommersiell transfer. Du lär inte bli besviken på kvalitén, speciellt inte på trycken på vita tees.
aha, det låter bra. tänkte att dte skulle vara jävligt slitigt att trycka hela skiten med screen när du har ett fåtal beställningar på varje tryck.
daniel_ P1 Hehe ja precis, jag erbjuder ju dessutom cusombeställningar av valfria motiv. Skulle bli tvungen att anlita barnarbetare för att sälja fyrfärgs screentryck för en hundring med gratis frakt:)
niin Lycka till att screentrycka såna här på beställning och leverera dagen efter, till ett rimligt pris:)
sexorcist prefix
niin Jo fast det är rätt orimligt ändå:) anywo, kolla typ affärer för storväxta. Här finns det en affär som heter Klädpiraten, som har hur mycket cepestora tees som helst.
barnarbetare hade inte räckt men en säck chokladbönor och en flock oompaloompier skulle nog löst problemen.
niin Aight lycka till!
angående trycket, är det så litet som det är i proportion till t-shirten på bilderna? jag tycker trycket sitter så högt upp och är så litet, men det kanske är lite annorlunda i verkligeheten?
t.ex. på -
denna .