Att jag alltid har ett par söta flickor som vill slå ihjäl tid med mig är ganska trevligt, även om jag numer väljer att spendera den med en specifik (vilket i sig är fruktansvärt trevligt det med). I övrigt har jag bara artistiskt lidande och lyxproblem, inget att klaga över liksom, och det är ju ett stort plus här i livet.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Wrong,wrong,wrong. Och vill du ha det tillämpat i tex en verklig situation kan vi lyfta upp och granska styckmordet på Christian Larsson i Bollnäs för ett par år sedan. Men fundera först hurvida du tycker det är en bra idé att öppna den här dörren, för utan en stadig frukost kommer du få en väldigt jobbig dag. Just i sådana situationer blir "ledartyper" och våra flockdjurs mentaliteter väldigt tydliga. +1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brb2009 Så! har du något att vara glad över, eller är du alltid sur och bitter? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2012-11-13 10:16
brb2009 skrev: Wrong,wrong,wrong. Och vill du ha det tillämpat i tex en verklig situation kan vi lyfta upp och granska styckmordet på Christian Larsson i Bollnäs för ett par år sedan. Men fundera först hurvida du tycker det är en bra idé att öppna den här dörren, för utan en stadig frukost kommer du få en väldigt jobbig dag. Just i sådana situationer blir "ledartyper" och våra flockdjurs mentaliteter väldigt tydliga. Jag åt faktiskt precis en väldigt stadig frukost men jag tycker inte det är nödvändigt att ha en OTdiskussion i tråden. Starta gärna en tråd där du definierar begreppet alfahanne och öppnar för en diskussion kring det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Börja med att läs lite grundläggande psykologi då utöver "a-kurs" på gymnasial nivå, annars kommer du skämma ut dig duktigt.
Hepp. Jag antar att du alltid är sur och bitter då!
kan ligga när jag vill kan röka hash kan ligga efter jag rökt hash kan spela nya datorspel
tical Det låter som... inspirerande typ :P
- jag är förlovad med världens bästa kille. - jag har världens bästa katt, Sune.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Sofia. Där är en massa annat också såklart! Men värderar det mest nu, speciellt eftersom jag inte kan ligga efter jag rökt hash längre
tical Som sagt. Vääldigt inspirerande liv du har :P
- jag har partner jag älskar - vi har just köpt hus tillsammans - jag har ett jobb som jag trivs med. - jag klarar mig bra trots att jag jobbar långt ifrån heltid, och trivs med det. - jag lever i ett land och i en tid där jag har tillgång till de mediciner och den medicinska hjälp jag behöver utan att gå under ekonomiskt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
sofia: Jag är 23 år, vem ska jag inspirera? Haha, satsar långt & pluggar när jag jobbar så jag kan inspirera ungt folk när jag är tillräckligt gammal för att veta ens hälften av vad som pågår i världen.
Jag är 23 år, vem ska jag inspirera förringa inte dig själv unge man. det finns många själar att inspirera oavsett ålder.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
misery_chick Härligt att höra :)Tical Nu tror jag att du delvis driver, men att tycka att livet blir drägligare för att man får ligga och röka på låter rätt sorgligt för mig. Ungefär som att säga "jag är lyckligt lottad, för min kille slår mig bara en gång i veckan. Vissa andra tjejer blir slagna varje dag." Men sen har det väl att göra med betraktarens ögon, så om du gillar det livet så är det ju great!
- har världens gladaste dotter som jag älskar mer än allt! - två busiga fåglar som förgyller min vardag - en underbar pojkvän som har allt jag kan önska mig
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag får sällan slut på toapapper och skulle det hända brukar det finnas en gratis metro till hands
SofiaBayo Haha, vafan? Varför skriver du så till Tical? Ah, i så fall tycker jag att du är sorglig som dissar hans lista sådär. Låt han ha sin lycka, så kan du ha din...
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson F26 Jag tycker inte du ska ta min och Ticals diskussion på jättestort allvar :)
Nej, föfan, inget allvar... blev bara förvånad. Inte bara dissar du hans lista, du jämför braj och sex med misshandel?! Framkommer inte tillräckligt tydligt att du driver, så jag får bli förvånad och garva.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Ja. vart ska jag börja. Girls loves me, but Girls loves my butt och förut var jag schizofren men nu mår vi bra och jag rakar mig alltid. För kan han inte stå upp ska han F*n inte ligga bekvämt häller.
Min signatur är inte så viktig
Jag är sjukt lycklig över att min fd sambo för massa år sedan skall bli inneboende hos mig*skratt* moahahahaha stackars grannar... Sedan är jag jäkligt glad över att jag bara har ett år kvar på universitetsutbildningen... Har varit ett rent H-vete med press o stress, även att jag läser det jag älskar (robot och mekatronik). Detta har fått mig att inse att livet inte är en dans på rosor, med om du står stark när stormen viner och fortfarande rör dig framåt kommer du till sist till solskenet....
Jag är inte som alla andra men jag är mig själv...
att jag som hemlös ändå alltid lyckas styra tak över huvudet. att jag tagit mig ur ett nioårigt benzomissbruk helt själv! saarvi
"att jag tagit mig ur ett nioårigt benzomissbruk helt själv!" Not bad,sir, not bad! Har en underbar familj, har en nära vän/boss som hjälper mig med otroligt mycket.