BountyBoo Ja, d-beck har blivit dumpad. Livet är väl det som händer.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Vilken lång historia att berätta :S
At the gates of Eternity...
på ett mall i löddeköpinge, sen hit that bitch up on facebook! Nu har vi varit tsm i 10 mån
tical ett mall? menar du ett köpcentrum?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
don´t ruin his coolness!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Hahahaha
hahahaha wtf! Minns inte att jag skrev mall, trodde ärligt att jag skrev köpcenter.. Wierd, well. Don't ruin my coolness!
lunarstorm, klotter, msn är grejen! sju år tillsammans nu!
Rahamadjan av GU-PA!
Toastare
2012-10-22 19:38
hahhhahaha "Mall i Löddeköpinge" ....CENTERSYD!! haha, jag dör va bonnigt. Slavade på Bauhaus där när jag var mellan 21-24.
"romantiskt" ;)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2012-10-22 19:40
Såg nu att det lät jätte elakt! Centersyd är säkert jättebra att hitta en skånsk doffsing på.
haha! Lite taskigt är det, men ibland pallar man inte köra till väla i hbg om man bara ska chilla någonstans där, där finns ladies liksom! Såg henne bah där, för feg för att snacka direkt. Hittade henne på facebook ;) Men true, där är mega bonnigt i Lödde!
Såg nu att det lät jätte elakt! Centersyd är säkert jättebra att hitta en skånsk doffsing på. Hahahahahaha!
ok jag har uppenbarligen inte bott i skåne länge nog, för här är ett ord jag aldrig hört förut. "doffsing " ?
Toastare
2012-10-23 12:49
haha Väla... som Lundensare får jag väl tipsa om Nova istället ;)
Träffade ett av mina ex via diverse utomparlamentariska aktiviteter. Vi ogillade nazister men tyckte om gräs. Min senaste flickvän och jag träffades på nyårsafton hos en polare. Jag var nykter och skulle börja jobba 04.30 medan hon var aspackad och skitjobbig. Vi åkte från festen tillsammans då hon bodde nära mitt dåvarande jobb. Dagen efter åkte jag hem till henne och drack kaffe och lyssnade på Atmosphere. Sen blev vi inte tillsammans förrän mycket senare, men det var så vi träffades. Shit, längesen jag var på whoa nu. HEJ BOUNTYBOO :D
spliff macht frei
Toastare
2012-10-26 14:01
HEJ BACCE!!! :D
haha! glädje =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Träffades på en fest hos en gemensam vän. Det var karneval och han va utklädd och hade en leksaks pistol. Frågade om han fick en date med mig om han lyckades träffa mig i pannan. Han lyckades, vi gick på date. Några veckor senare fick jag flytta in hos han för jag blev utslängd och en vecka senare blev vi ihop :) På den vägen är det. Har vart tillsammans i 3 år nu och har en dotter på 8 veckor :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Graffare
2012-10-30 19:58
Träffade mitt ex via whoa! vi bestämde träff på medis. vi var ute och gick långt in på små timmarna längs Stockholms bakgator. vi rökte en gås,kramades och det sa "klick". den dagen var 100 gånger bättre än de renaste ecstasy. vi var ihop i nästan 6 år. men även de starkaste lågor slocknar. livet går vidare... :')
http://beltontorsk.tumblr.com/
för
ecstasy är ju verkligen "rent"..............
för ecstasy är ju verkligen "rent".............. ...beror väl på om man menar drogen eller allmän extas...
om meningen var "allmän extas"...then I call bullsjit på hela inlägget
Moderator
2012-10-31 13:38
Blweria skrev: för ecstasy är ju verkligen "rent"..............Renaste ecstasy menas väl så mycket mdma och så lite annat som möjligt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
still a mix...
Men wtf, Blweria. Hon menade ju helt enkelt att det var bättre än ecstacy. Inget konstigt med det tycker jag.
scrotum, ja?
Producent
2012-10-31 14:55
Är ecstacy ens bra?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag har bekanta som föredrar det framför det mesta.
dina bekanta kanske bör söka hjälp?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
x är smutsigt....finns inte så mycket att säga om det :) och extas är väl liksom höjden på välbefinnande...? att vandra högre än det borde inte vara möjligt med den motivieringen. scrotum, och hur hon menat saker på internet är väl hennes sak att förklara? och om hon inte vill göra det så kan väl dörren för egna tolkningar få stå vidöppen?
Din dörr är vidöppen. Peace
Graffare
2012-10-31 22:51
med "rent" menade jag nästan bara mdma? eller vafan ni kom på mej jag är ingen ecstasy expert...
Graffare
2012-10-31 23:07
och varför skulle ecstasy vara smutsigt? höjden på välbefinnande är höjden på välbefinnande och att hamna i extas är väll att lämna kroppen vagt tolkat? till saken är... att knark är inte bra.
Lyricist
2012-11-02 19:11
På lunarstorm. Ganska likt denna sida tkr jag.
Berättar i februari. Komplicerad historia :)
ehh nej Wally, du berättar nu! taskigt att vifta med en stek framför ens ögon och inte tända den fören om flera månader....
Imorgon, är för trött haha :)
du får 24 timmar! :p haha
Jag vill helst inte svara på den frågan, då den är ganska privat.
B
Blweria : Hahahahahaha
Jag berättar i Januari istället :) Bara 6 veckor kvar, so cope with me :)
men....men jag litade på dig :(
Kan skriva till dig privat :)
jaojao_: ja, det har jag :) han skrattade lite och tyckte det var konstigt att han inte hade sett mig ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi träffades genom kompisar när vi skulle ut och klottra! hoho :D Det var 9 år sedan, vi har varit tillsammans ca 7 år!
JMD, Jag Måste Dansa!
Moderator
2012-11-20 23:10
Internet förde oss samman.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Hangaround
2012-11-23 00:00
Gick ut på klubb i Malmö. Dyngrak. Men blev ändå raggad på av världens vackraste tjej. Hon följde med mig hem. Nu ligger jag här, i vår gemensamma säng i vår nya lägenhet, ett år senare. Så kan det gå.
http://matildaberggrens.blogg.se
Hade någon sagt till mig i maj, att jag skulle bli hopplöst förälskad och flytta ihop med min kille, hade jag skrattat åt dom och sagt: yea, riiiiight... och SD öppnar flyktingläger, eller hur! Men vips, här är vi sex månader senare och jag bara vet att this is it och fan vad nöjd jag är med det :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan