I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kompis slutar höra av sig, hur får man tillbaka intresset?

Övrigt - Blandat

   

2012-03-08 16:48

Kompis slutar höra av sig, hur får man tillbaka intresset?

Det krånglar ganska mycket med förhållandet med tjejen osv, och jag känner att det inte kommer hålla så länge till. Jag är deprimerad, och tänker varje dag på hur ensamt det kommer bli och hur mycket jag kommer ligga och sakna henne. Jag kommer få panik helt enkelt. Jag har läst lite i forum osv hur man kommer över sin flickvän på bästa sätt, och ett alternativ var såklart att göra mycket saker med kompisar, som att gå ut och festa osv, allt för att inte tänka på sin flickvän.


Problemet är att jag inte har så jättemånga kompisar, i alla fall inte som jag umgås med. Jag har en festpolare, vi har gått på nästan alla fester tillsammans sen flera år tillbaka, och vi hörs nästan bara när det är någon fest vi ska gå på. Men det är alltid jag som får fråga om vi ska på krogen i helgen osv, han hör nästan aldrig av sig. Men jag trivs i hans sällskap, och har nästan alltid roligt när jag festar med han.

Nu när det går mot sommaren så kommer också möjligheten att hitta på mycket kul med mina kompisar. Därför vill jag gärna ha min festpolare kvar eftersom det är han jag gör det mesta med. Men jag vill inte vara den som skriver till han hela tiden och frågar om det är nåt på gång..


Därför vill jag veta hur jag kan få min polare att höra av sig till mig, hur jag kan få honom att bli mer intresserad av att umgås med mig. Tack på förhand!