I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Springpojken för evigt!!!!

Övrigt - Blandat

   

2011-10-04 01:12

Springpojken för evigt!!!!

Jag blev mobbad i högstadiet, det handlade om ganska extrem mobbning. Krokben framför trappor, muggdoppning med min spya i toan, och dem kastade mjölk i mitt ansikte varje dag på lunchen i skolan. Dem tyckte det var roligt för att det enligt dem såg ut som sperma. Orsaken till mobbningen var att jag har OCD, och en av mina tvångstankar bestod i att springa istället för att gå, och det var jämt bokstavligt talat, jag sprang alltid, vart jag än skulle. fick inte gå enligt regler jag satt upp. kunde cykla i början men sen blev det förbjud på det oxå. åka bil riktigt långa sträckor fick jag eftersom man blir tvungen. minns dock en gång när jag frågade min morfar om jag inte fick springa sträckan från umeå flygplats till holmsund, förstår att det inte var speciellt realistiskt såhär i efterhand. det tär i mig att dem kallade mig för springpojken. har oxå att göra med att jag i mellanstadiet pendlade mellan olika "flickvänner" om man nu kan kalla det för det med tanke på att vi inte gjorde något. därför tyckte dem att jag var billig och skulle kalla mig för springpojken.

är medveten om pinsamheten i det hela, men inser att detta endå är relativt anonymt. problemet är att jag omöjligt kan gå vidare från detta. dem skrek det efter mig och sådär och ibland saker i stil med "spring .....(mitt namn)..... spring!!!! jag blev även mobbad i gymnasiet men inte lika extremt. jag försöker gå vidare från det men jag är så djävla förbannad på dem. framförallt med tanke på att det gick bättre i livet för mobbarna än för mig. jag har inte speciellt mycket av värde i mitt liv, dem har gjort karriär de flesta av dem.

jag fick efter gymnasiet depression med psykotiska inslag. det var det djävligaste jag har varit med om. fick även mot slutet innan tvångsintagningen panikångest ibland. det var oxå riktigt djävligt. sen blev det LPT och PIVA där dem behandlade mig som skit och alla som jobbar på piva är utan tvekan mobbare med stora bokstäver. det mesta dem gjorde gjorde dem för att jag hade hävt ur mig något och då skulle dem sätta mig på plats och visa vem som bestämde.

mitt problem är att jag har varit djävligt förbannad senaste tiden, eller snarare i flera år, men det har blivit värre senaste tiden. jag är oroligför att jag bara ska flippa ur och misshandla ihjäl någon eller döda någon. är orolig för mig själv lixom, tänk om jag flippar? hur ska jag göra för att INTE begå våldsbrott och låta min vrede ta över?