I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky tatoos

Övrigt - Blandat

2011-08-04 15:10
Eller hur, varför inte bara tatuera in en bajskorv på insidan av munnen isf

2011-08-05 00:22
Det här med tatueringar och dess betydelse är snedvridet tycker jag.

Jag har min beskärda del skittatueringar, faktiskt ganska många. men ALLA snygga som fula bär en historia om något som varit. En del av mitt liv, något som format mig till den jag är idag.

Ja faktiskt till och med den där lilla spermien i ljumsken jag gjorde som skitbränd 16åring. De flesta skrattar lika mycket som jag åt den, ibland är den riktigt söt faktiskt ;)

Att tatuera någons namn är i mångas ögon skitdumt.
Jag undrar varför då?
Har jag varit tillsammans med någon varit kär som fan och tatuerat människans namn. Så var det förmodligen en god tid i mitt liv - även om vi hatar varandra senare?
jag är förvisso inte den svartsjuka typen heller, jag skulle inte ha några problem med att framtida partner hade ett ex's namn tatuerat på kroppen. Det är väl då hans historia?

En sak som jag tycker är tråkigt att se ( forutom sitt eget namn på armen då ) är när föräldrar tatuerar sina barns namn följt av födelsedatum

Ser ut som dödsrunor ffs :S

Tribaler, stjärnor, trampstamps whatever - visst finns det skräckexempel. men i vissa fall kan det vara både smakfullt och snyggt!
Ad astra per aspera

2011-08-05 01:41
Mok

Dom flesta grejorna jag har betyder ingenting, tycker mest dom är skyssta and that's it! Om folk kunde släppa Miami INK-tänket och inse att du inte behöver komma in med ett manus när du kommer in i studion och förklarar vad du vill ha för motiv. Just do it.

vad betyder ordet budskap - förkunnelse, innebörd exempelvis. Om du tatuerar en skorsten på din kropp - kanske det inte betyder annat än att du velat provocera din omgivning (ett budskap) eller att du inte bryr dig om vad du bär på din kropp bara att du ville tatuera dig (också ett budskap). Likt jag fastställde i föregående inlägg då jag använde mig av ett hakkors i min beskrivning kommer en tatoo väcka olika associationer hos olika människor. Hade inte ens Miami Ink i åtanke, det är bara väldigt många i tråden som irriterar sig över just dessa människors val av tatoo (budskap). Dock måste jag nog tycka att Miami Ink som serie är underhållande och de människor som väljer att tatuera fina motiv som betyder något speciellt för dem är jättefint och i mina ögon bättre än en random tatoo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-05 02:27

Jag har en vän som har ett W på båda sina skinkor. Han verkar dock inte ångra det för fem ören, för varje fest är han mer än glad att kommentera kvinnors hyllor med ett "WOW!" genom att visa sin fina tatuering.

Nu vill jag skjuta mig själv.
Det här är alltså en människa du frivilligt umgås med?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-08-05 11:51
^ hahaha

Har en polare som nu är 24 ungefär vid 18-19 års ålder så valde han att försöka måla på sig själv och då ritade han ett litet hjärta sen skulle han rita en streckgubbe som skulle va en tjej men han glömde klänningen sen tänkte han försöka igen men då fick bara huvudet plats så nu har han en streckgubbe som är transvestit?? på vristen, ett skitfult litet hjärta och en random skalle.

Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-08-05 17:10
Inte direkt en tatuering men en vän har bränt in ett upp o nedvänt kors med en lödpenna på ovansidan av sin vänstra hand.
Han höll på att bränna av sin tumme i samma veva, rena undret att de lyckades rädda den.
Slutade med ett synligt ärr på handen som nog aldrig går bort och lite räkningar från sjukhus och psyk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-05 17:36

2011-08-06 01:08
Jag vaknade upp oerhört bakis i Bulgarien med en smilegubbe på penis.. Väldigt nöjd med den idag.
Högt liv
Poet

2011-08-06 15:24
Jag har en polare som har massa skit på benet, t.ex en teckning av sträckgubbar, sträckhus, sträcksol, sträck-sträck-sträck. Sen så är vi nog en 5-6-7 av hans polare som var och en av oss har tatuerat in våra egna namn på hans ben.
Han har "HEJ" tatuerat i handflatan, ett kors på foten, sen så har han nog massa skit på armarna med tror jag.

Vi i hans umgängeskrets är fortfarande chockerade över att hans ben (det värsta) fortfarande inte börjat ruttna.
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-06 18:41

HighFive?
Don't!

2011-08-06 20:41
får vell dela med mig här jag med :P , det här är ingen polare som har gjort eller rättare sagt han gaddade . va en dag / kväll / natt med för mycke att dricka så satt polaren å gaddade en annan polare på armen , så väl när dom va klara så tänkte ja äääh låt mig prova köra med den där skiten så blev Tom (en polare)s namn +ett hjärta, skysst nog gjorde han lika med mitt namn , vaknade dagen efter med någonting mer än mega huvudvärk det sved som fan på hela knät så kollade ner och skrattade tänkte va fan hände, aja jobb veckan kom och gick så satt man hemma hos polaren som gaddar och drack , så fick man fin besök av en polare från sthlm å han kom på den magiska iden att gadda hellokitty i svanken , full dum och ah u know :P
så idag bär man stolt och är medlem i hellokitty klubben ;) finns bevis om någon inte tror hehe....

TÄNKT EFTER INNAN NI GADDAR ER!
Make Peace Not War