Freaky tatoos
Min väninna berättade för mig igår, om en snubbe hon dejtade ett par gånger som hade en riktigt pinsam tatoo. Det finns ju tre saker man bör tänka på när man gaddar sig - motiv, budskap och placering. Snubben hade inte riktigt tänkt igenom sin kan man tycka. Motiv - sitt eget namn, Andreas, i old english styyyle. Budskap - hybris? Placering - svanken. Så whoa, har ni eller era vänner och bekanta några ogenomtänkta tatoos? Hit me!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min kusin har sin bästa (manliga) väns namn på röven. Detta gjordes under en dödlig fylla såklart... När jag gjorde min tatuering i Thailand i en liten stuga på stranden (inte det smartaste för övrigt), så kom det en dräggigt full dansk snubbe fram och började skryta om sin tatuering han gjort någon annanstans för 100 spänn av en drake över hela bröstet som va så ful så att jag knappt kunde hålla mig för garv. Helt katastrofal verkligen, bara en outline av helt skakiga/kantiga linjer, och sen röda ögon på draken. Såg ut som att en femåring hade ritat den... över hela bröstet också... Kontentan är, vänta tills ni är nyktra innan ni tatuerar er, haha.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag har en stor tribal i svanken. tack för det, 16-åriga jag.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
La_Latina : hahaha känner en snubbe med exakt samma tatuering, är det samma tro? Kan ju inte finnas två snubbar i samma land med ett sånt misstag!?:P
En gammal arbetskamrat var utomlands för några år sen. Han och hans kompis hade tillbringat dagen med att dricka kopiösa mängder alkohol på en strand under en regnig dag. På kvällen kom de på att "vi borde tatuera oss!". Det lät som en jättebra idé och de frågade bartendern (eller någon ur personalen, men vi säger bartendern) om han kände någon som kunde tatuera dem. De var ju redigt överförfriskade så att gå till en riktig studio var nog aldrig aktuellt och jag gissar att bartendern såg chansen att tjäna lite mer pengar på de här packade svennarna. Så han tar med dem till en frisörsalong. De blev lite misstänksamma men blev försäkrade om att här inne kan de tatuera. Väl inne dyker en gammal liten gumma upp. Jodå, hon kan tatuera får de höra. Då är frågan vad de ska ha? Gumman kan knappt ett ord engelska men säger "tribal?" och viker papper, klipper några hål och vecklar ut konstverket. "Nja, inte vad jag vill ha" säger kompisen. "Har ni några schysta bokstäver? Kanske lite stjärnor". Självklart kan gumman göra old english. Så de skriver ner på pappret vad de vill ha intatuerat, slår sig ner och bjuds på ännu mer sprit. Dagen efter vaknar kompisen upp på hotellrummet. Går in på toa och upptäcker en massa kladd på armen. Då minns han frisörsalongen, får en chock och försöker skrubba bort kladdet men det här kladdet är permanent. Det ser kort sagt ut som att någon skrivit med tuschpenna på armen (felstavat) och "stjärnorna" är iofs så som vi ser stjärnor på riktigt: blurriga prickar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution : Ush jag fick verkligen ångest när jag läste det där...haha :(
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Evolution P27 Bra story bro
Ska väl läggas till att han snackade om att täcka den med nåt annat när han kommit hem, men tiden gick och när jag slutade hade det gått kanske två år och tatueringen var kvar. Jag tror han började gilla den till slut. Så ful, så fel men ändå ett minne med en rätt skön historia bakom. Blir inte förvånad om den får stanna livet ut.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
von-simon hahaa. True, det borde vara samma. Den här snubben bor i Örebro. Where ya at? :Pmisery Ja, borde vara förbjudet att tatuera folk i svanken. hehe. Har en själv. ;( Dock blir det laser på den när man get cash.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Evolution hahaha. såå bra!
Hahaha, sitt egna namn i old english i svanken på en snubbe... släng in lite tribals runt om den så har han har gjort alla fel!! minns när jag var i ayia napa för några år sen, vi går runt på bargatan och precis under nån klubb fanns det en tatuerings studio så vi kollar in genom fönstret lite snabbt men jag fortsätter gå efter typ 5 sekunder.. När jag gått kanske 15 meter ropar min kompis på mig och säger åt mig att komma tillbaka, jag ser redan från långt håll hur han verkligen dör av skratt så jag går dit och ser han stå med en stor britt som precis kommit ut ur studion och visar upp sin tatuering... Han hade tatuerat en fet kuk med pungkulor och 3 droppar över hela biceps/triceps området hahaha.. Det bästa med det hela var att man verkligen märkte hur fucking skön han kände sig just då "kolla på mig, jag e så tokig", undra om han tyckte att han var lika skön 12 timmar senare :)
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
La_Latina jag låter min sitta, den är lite för stor och kompakt svart för att det ska gå att ta bort eller täcka över snyggt tror jag, jag hade aldrig i hela flygande helvete gjort den nu men den gjorde mig glad då, så vi är kompisar, jag och mitt tramp-stamp ^^
Moderator
2011-08-01 17:47
svank-tribalerna är en klassiker på tjejer haha. Men sen så finns det väl en massa som skriver sitt namn stort på armen eller så, förstår inte riktigt det ja. Men sen så tycker jag det är överdrivet att tatueringar ska ha ett "budskap" osv. Jag har en sleeve som har ett inslag av kristendom, men jag syndar nog varje dag ska ni se. Nämen ni förstår vad jag menar =)
//TW
Skulle gärna höra någon med sitt eget namn tatuerat hålla ett försvarstal. Varför i helvete vill man göra det?
Men sen så tycker jag det är överdrivet att tatueringar ska ha ett "budskap" osv. WORD!! Hatar Miami ink för man måste lyssna på deras depphistorier tio gånger innan deras jäla dussingaddning är klar..
Skulle gärna höra någon med sitt eget namn tatuerat hålla ett försvarstal. Varför i helvete vill man göra det? Jag har för o efternamn på olika ställen och födelseår.. tror det är för jag gillar mig själv helt enkelt simple as that.. har även min flippersignatur kom jag på.. hehe men den sitter vid ett flipperspel så den kanske är legitim?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Moderator
2011-08-01 20:58
Jag är rätt säker på att dom flesta som tatuerat in sitt namn hade otroligt dålig fantasi när dom skulle gadda sig.
//TW
Misery haha. Men det är bra. Om den får dig att må bra så. Jag är dock glad över att jag aldrig kollar min rygg - därför ser jag aldrig min. :P Den är också stor och dessa är svåra att tatuera över - kanske ersätta den med en stor lotusblomma? Därför är laser mitt enda alternativ. Dock hade (bitchen?) tjejen som tatuerade mig tryckt håårt så min buktar ner. nice. :S Shitmannen Allt bär ett budskap. Om jag tatuerar en swastika har den ett budskap av hat - om jag istället väljer en blomma så är den fin och positiv för många (eller negativ för en allergiker kanske). Get my point? :)
En tatuering symboliserar ju också att du har gjort en tatuering, och att du har gjort just den tatueringen.
Producent
2011-08-02 13:56
jag har en död smilegubbe på min vänstra arm. och den är inte så jävla översnygg alltså :/
Alltså, är ni alla dumma i huvudet... man tatuerar in sitt namn för att inte glömma bort det på fyllan...? Haha, skämt åsido. Har själv ännu inga tatueringar just av anledningen att jag inte vet vad jag vill ha. Simple as that.
Wurrup?
Vill göra en halv slev, men håller på fram och tillbaka om jag kommer tycka det är lika coolt om 5 år. Har annars en på benet, den är helt okej.
Don't!
Producent
2011-08-02 14:37
en sån? nja, den är nog inte så cool om 5 år.
Moderator
2011-08-02 15:21
Bröt du sönder din slev bara för att få göra det skämtet?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2011-08-02 16:01
scrotum Vad snackar du om? What ya say does'nt make sense, dude. Som jag sa, allt man väljer att skriva eller rita ger en bild i huvudet på den som läser/ser det, därav blir det en symbol för något. En swastika för en nazist är inte samma för den munk som bär den på sin kropp - ibland symboliserar samma sak helt olika saker. Det var min poäng. Vad var din?
Min poäng var nog lite mer ironisk än din.
Svanktatueringar är det mest avtändande som finns. Jag har inte många allergiska reaktioner mot saker men svanktribals på brudar är ta mig fan en utlösande faktor. Att som kille skriva sitt eget namn på svanken är EFTERBLIVET haha. Må jag slänga en sten på han
http://www.myspace.com/murderdem
Scrotum ... och du lyckades verkligen (är inte alls ironisk nu).
Moderator
2011-08-02 21:26
Konstigt, hahahahahahahahahahhahahahahaahaha Känner en kille som tatuerade in sitt namn på armen (på fyllan antar jag), såg ut som nåt en femåring gjort. Han har tatuerat över det nu dock, till min skadeglädjes förlust.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
"en polare" har en stor svamp på arslet, som en annan polare gjorde när vi en gång satt och söp i en studio. Ett riktigt artistiskt mästerverk...
Säger alltid till mina kunder som mer än ofta vill ha hjärndöda grejer. Dom brukar komma in och säga att dom vill ha följande: Sitt egna namn i Old English på typ insidan av underarmen. Jag säger; -Det där kommer du garanterat att ångra, och det verkar som att du inte riktigt tänkt igenom det riktigt noga, det finns så mycket annat man kan göra, och jag hjälper dig gärna, för jag vill inte att du ska komma in här om ett halvår och vill göra en coverup över det där. Innan jag begav mig in i yrket så brukade jag alltid undra varför tatuerare var så sura o griniga nästan hela tiden.. Folk inser inte vikten av innebörden med att applicera en permanent förändring på sin egen kropp.
Brought to you by Carl's Jr
True story, på midsommar för ett par år sedan tog jag med en tjejkompis från sthlm till en fest hos en vän. Hon i sin tur tog med sig 4 polare från around her ways varav en hade de värsta tatueringarna jag sett (och i ett fall hört) om. Bland annat hade hon tatuerat in, med spretig kråkstil, höger på vänster handled och höger på den vänstra. Den värsta av hennes tatueringar upptäcktes inte förrän en kompis hade sex med henne. Med samma slarviga kråkstil hade hon tatuerat in "Feed me" ovanför hennes vagina.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
höger på vänster handled och höger på den vänstra. hoho
hahahaha en feed me tatuering e ju as sexigt! haha fy fan //Yde - vilket stycke idiot xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Det här med tatuering och betydelse, screw it! När jag va 17 skulle jag ha en tatuering med betydelse, jävla failtatuering. Den betyder bajs för mig nu, däremot så är alla andra av mina tatueringar som saknar mening fina. Så jävla Miami Ink skadade människor som skaffar tatuering med väääärsta bakgrundshistorien. Get over it. Vill du ha en fjäril i svanken så behöver den inte symbolisera frihet och din döda kusin. NU till ämnet; Dom fulaste tatueringarna är inte hur de är målade, utan vad som är målat. Tassar, kristna symboler på 18åringar och vikingar. Slut.
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv
nä allt måste inete vara så jäkla djupt, den skönaste tatuering jag vet är en snubbe som har "fuck the clock" tatuerat på handleden, över det har han en klocka, som står still. <3
hrm ja lite trött var jag allt igår. *och vänster på den högra* skulle det ju självklart stå.
En snubbe här i GBG som fick följa med på fest ute på HA-gården där den låg förr. Han var 17 då och nu är han nog ca 26-27. I vart fall killen (nämner inga namn för det är så jävla synd om honom) vaknar nästa morgon efter en hård natt och har ont som fan i pannan. Har någon HA-member slagit honom? Det svider och blöder lite grann och alla han möter på hemvägen tittar på honom märkligt. På den tiden bodde han i Hjällbo (för er som inte vet, en ganska invandrartät förort) och när han nästan var hemma så passerade han en granne som skrek ”det trodde jag inte om dig, jävla nasse!”. Han förstår så klart inget alls. Sen när han väl är inne i lägenheten för att titta på sitt ”sår”, då inser han att det är ett stort jävla inristat hakkors dränkt i bläck. Han skrubbar förtvivlat men inget hjälper. Killen bär keps i flera månader, långt nerdragen tills han har råd att tatuera över den. Smart som han är väljer han ett jävla happy face så nu ser han ut som en syrahippi med ett gult happyface med ett hakkorsärr mitt i som syns ganska tydligt trots allt. En annan lite mindre hemsk story. En god vän till mig var på någon partystrand i något land (minns inte vilket) och gjorde ett riktigt stort Superman/Stålmannen märke på sin axel. Den var ful och han skämdes grymt så han dränkte den i laserstrålars magiska ljus och den försvann. Han är syrian och är oftast ganska ljus i huden på vintern men så fort han solar på sommarn så blir han riktigt brun. Hans stora S-märke framträder då, hans hud får inget pigment där han har laserbehandlat sig. Så han förvandlas till fula superman på sommarn. Haha det är så jävla roligt och han hatar det och försöker alltid ha t-shirt istället för linne osv.
Äger dig som staten
Skivsamlare
2011-08-03 11:57
Kunde inte hålla med BRÅNX mer.. Första tatueringarna jag gjorde skulle va dom mest planerade och jag skulle gå till dom dyraste av dom dyraste.. Nu såhär 7-8 år senare har jag allt från varsin bobble bubble på röven till mitt ex namn på vaden, fyllegrej givetvis. Men det är fan fortfarande inget jag ångrar speciellt mycket.
Haha hur kan du inte ångra att du har ditt ex namn på vaden?
Don't!
jag gaddade mitt namn på min polares röv. Detta också under påverkan av alkohol. Kan meddela att hans tjej va begränsat förtjust i den gadden.
----------------------------------------------------------------------------
jag gaddade mitt namn på min polares röv. Detta också under påverkan av alkohol. Kan meddela att hans tjej va begränsat förtjust i den gadden. Haha!
Jag har en vän som har ett W på båda sina skinkor. Han verkar dock inte ångra det för fem ören, för varje fest är han mer än glad att kommentera kvinnors hyllor med ett "WOW!" genom att visa sin fina tatuering.
En annan tatuering han har är en kamel på hans stortå.. lite humoristiskt i alla fall. :P
Wurrup?
Producent
2011-08-03 16:59
blir lite svårt att tatuera en klocka som rör sig ^.-
Klockan var nog inte en del av tatueringen.
Moderator
2011-08-03 18:25
Kan ju iallafall säga att mitt ex har en tatuering som jag skissat, STÄMPLAD AV MIG 4 LIFE!!!!!! Haha närå, men rätt kul att någon har något tatuerat som man har ritat =)
//TW
Konstigt P23 ah nejnej, han har en riktig klocka som står till över, lite det som gör den så jävla skön, tycker jag ^^
hahahaha! konstigt , att bryta av sin egna slev för att få till ett skämt (ett bra sådant) visar stor dedikation
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Inte läst igenom tråden men att du säger att alla tatueringar bör ha budskap tycker jag är pure bullshit. Dom flesta grejorna jag har betyder ingenting, tycker mest dom är skyssta and that's it! Om folk kunde släppa Miami INK-tänket och inse att du inte behöver komma in med ett manus när du kommer in i studion och förklarar vad du vill ha för motiv. Just do it.
mok vurban
bör även tilläggas att jag söker en riktigt bra motivering på varför folk väljer att klämma ur sig:
"ja, men tänk hur du ska se ut när du sitter där på ålderdomshemmet och huden bara hänger" Ge mig en bra anledning till varför ja ska bry mig om det när jag ändå bara väntar på att dö. Nä, screw that! Risigast vid mållinjen vinner.
mok vurban
Om man nu ser det som en mållinje, borde man inte då rimligtvis vara först över den för att vinna? Dvs dö snabbt så vinner du...?