GAIA & D-Beck : Suck ... finns en speciell plats i helvetet för er haha!UncleSam : I'd watch that too! Både zombiefilmen och pastorerna! Ta han fucking Joel Osteen först.
At the gates of Eternity...
Ä vadå, vi bara spånar lite :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Mhmmm, så här seriemördare föds :P
En dansk värdetransport, Behöver dock inga sprängmedel. I värsta fall 2 kg c4. Placerar det på rutan vid förarna, öppnar de inte spränger du skiten ur dem och gittar. De kommer inte sitta kvar o riskera sitt liv för den keffa lönen dock..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BC, jag vet, men fan, vi har ju en slogan för filmen där: "There are 6 milion ways to die, but only one way to kill a zombie: destroy the brain!" och sen ett klipp där vi förstör zombiehjärnor på löpande band, med diverse utrustning. I'd watch it! Vill se, omedelbums!
Jag skulle vilja spränga Vita Huset Independence Day-style, det hade vart riktigt fett! Eller demolera ett hus, bara trycka ner den och BAM, ras, bom.
Det med en strandad val låter roligt också :) Haha, sjuka alla är ändå, riktigt skoj :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Gillar helt klart Doktordöds förslag. GO BIG!
En tråd om att få kunna spränga vad som helst med vad som helst och hur som helst, och GAIA vill tjafsa med och örfila en åsna. :D- "SA'RU NÅTT ELLER?!" - "IIIH-AAAAH!" *SMACK!!* För övrigt är jag förtegen över allt detta djurvåld, inte för att det inte skulle vara "häftigt att se", men ska man decimera djur till atomers beståndsdelar ska man göra det med bravur, för om nu djur måste blandas in kan man väl pressa ihop 500 stycken halvt komposterade hästlik (gärna några som vunnit några travlopp i sina dagar - med tillhörande flugor som cirkulerar dom likt ankor runt huvudet vid skallskada) smockfyllda med krut och fyrverkeripjäser i en gigantisk kub av glas, placerad mitt uti Sahara. Kubens center är en utlösande enkel mekanism av något slag som antänder stubiner till de intilliggande hästliken för att utlösa hela lunchbuffén. Och på min signal... GOTT NYTT ÅR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hade sprängt någon byggnad av historisk tyngd så som colosseum eller frihetsgudinnan mest för att få största möjliga reaktion och bli ihågkommen som den där killen som sprängde den där byggnaden.
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Du väljer sprängämne. c4Du väljer mängd av ovanstående. 60g kanskeDu väljer pryl,byggnad,person du vill spränga. bankomatDu väljer vart, och hur utförandet önskas se ut. nåt random ställeDu motiverar varför, gärna utförligt. pengar
Moderator
2011-05-04 19:44
Scenario: En massa småungar sitter och kollar på teletubbies(STAVNING?!!?!?) sen kommer jag in i rutan och spränger alla teletubbies(STAVNING?!?!?!) en efter en =)
//TW
Well, skulle väl spränga bort större delen av myndigheterna i USA.. okej kanske låter illa hehe.. inget anti-usa nu utan enbart för att sedan kunna gå runt och rota i deras top secret files och knalla in i area51 utan att något händer.. i samma veva vill jag inte att någon ska dö, utan snarare att jag ska ha fritt att få gå runt och rota! JÄVLARNNNS vad skoj! =D titta på dokument om 9/11, WWII (mer ingående), area 51 osv osv.. allt sånt där som låter så smaskigt att lägga vantarna på ;d
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
GAIA, du är nog min nya whoa-favorit. Whats up med att örfila en åsna? Only the sky is your limit och du väljer att örfila en åsna? Sprängd val är jag med på, även om det är sjukt taskigt mot valen... Men åsna? Nä? I så fall får åsnan göra något roligt ljud efteråt. III-OHHH!! Jag skulle inte bli ledsen om någon sprängde en chokladfabrik, jag skulle snarare stå där med öppen käft och bara mumsa i mig. Spränga majskolv skulle nog också vara underhållande, blir ju flygande popcorn :D Där jag växte upp var det några grabbar som envisades med att spränga bankomaten hela tiden, det var skoj!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Haha, asså jag vet inte.. Jag gillar inte deras uppsyn! De ser lömska och arroganta ut! Bara letar efter en anledning, - va sa du? - .. .. .. - varför stirrar du på mig sådär, ska vi slåss? - .. .. .. iiieååååh? - SMACK! Inte så man knockar den stackars åsnan eller så, bara så den får en rejäl örfil och får skämmas efteråt.
Dra åsnan i svansen istället, verkar roligare!
Tror de har rätt smutsiga svansar, sen kan de nog horse-kicka dig rätt hårt om du drar i svansen, hehe.. Men ärligt, tycker ni inte åsnor ser lite sådär arroganta ut? De står och hånskrattar åt dig inombords men säger inget. Lite pundiga ser de också ut att vara, står och hänger med huvudet, orakade, sömniga ögon osv.
Haha, jag förstår inte vad du menar? Åsnan pundig? (har jag länkat rätt?)
Jag har sterila handskar + handdesinfektionsmedel som du kan få låna om du är rädd för svanssmuts. Du behöver ju inte stå precis bakom åsnan när du drar i svansen, du kan ju liksom stå längst åsnans sida och sträcka dig efter svansen. Eller dra och snabbt skutta undan. Jag kan se det framför mig, sjukt kul!
Stackars åsnor. Det djuret sliter fan som mest i bondgården och allt den får är skit av sin ägare. Den drar, sliter, puttar och blir behandlad som skit!
Tycker de är hur söta som helst! Såg en åsna en gång på Blocket för 3000 smackaroner. Försökte övertala mitt ex att vi skulle köpa den! Men hon sa nej :( Tänkte ha den på balkongen och på dagarna tänkte jag ta den till parken och låta ungar få klappa den och rida på den för en tia! :) Giving back to the community!
Checka denna! Hur söt som helst! :)
http://www.blocket.se/malmo/Asnor_32517621.htm?ca=23_11&w=3&last=1Eller dessa! Två för 10 000! Som hittat! :D
http://www.blocket.se/helsingborg/Asnor_32314520.htm?ca=23_11&w=3
Om jag inte får äga en åsna en dag, så är mitt andra alternativ en lama/alpacka! :) Sjukt balla djur! Finns en alpacka farm mellan Ystad och Tomelilla som jag alltid ser från Pågatåget på väg till mina föräldrar! Fast lamor/alpackor är lite dyrare än åsnor :( Fast det kanske man tjänar in ganska snabbt med tanke på att man kan sälja deras ull :)
http://www.blocket.se/vastmanland/Alpacka_33071823.htm?ca=23_11&w=3
BC99 Ska vi dela på en åsna? :) Även om jag vill dra i åsnesvansen så är jag med i ditt åsne-lag. Åsnan sliter för skit och är hur söta som helst. Laman är också cool, tänk att rida runt på en lama? Haha, lama-hoppning!
pajson Exakt som bilden! Nä, jag gillar inte åsnor, du får be någon annan dra den i svansen, haha..BC99 Fast det där var typ inga såna där vanliga knarkaråsnor, såg mer ut som några fjällåsnor eller liknande. Typ bohemåsnor som softar.
Pajson : Hade vi bott nära varandra så hade jag lätt investerat i att bli delägare av en åsna med dig! :D Lamor/alpackor kan man tyvärr inte rida på. Eller ja, ett barn kan, men en vuxen människa orkar den stackaren inte hehe :)GAIA : Knarkaråsnor haha. Vad sägs om zebror då?
- varför stirrar du på mig sådär, ska vi slåss? - .. .. .. iiieååååh? - SMACK! Hahaah!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
BC99 Vi bor la rätt nära varandra? Vi kan ju rida till varandra, fett jööö. Jag är för övrigt nästan lika liten som ett barn, jag kommer säkert kunna rida laman! GAIA min bror kallade mig alltid för åsna :) åsnor är bäst!
BC99 Zebror? Även kända som snobbåsnor? Det är liksom bara en snyggare typ av åsna egentligen. Dessutom tycker jag att hästar är lite obehagliga.. De är skitstora, 3 meter höga, muskliga och har värsta flabben. Jag får för mig att de kan bita huvudet av en vuxen man ganska enkelt. Eller jag trodde det som barn iaf. Om du står rätt bakom en häst så kan den säkert sparka rätt igenom din bröstkorg utan problem. Jag litar inte på dem helt enkelt, haha!
GAIA : Snobbåsnor hahahaha. Lyssna, är du man nog, gå och örfila en bisonoxe! :P
Haha, den skulle inte känna ett skit, du skulle kunna stå och round-house kicka den i ansiktet och den skulle bara vifta på öronen och tugga gräs. Åsnor har ansikten gjorda för att örfila i timmar utan att man tappar intresset.
Min Himalayahäst var jättefin, såg nästan ut som en åsna men var en häst. Sådär liten och gullig! Bergshäst?
Lite fluffig var den också, om jag minns rätt.
På tal om att sparklyfta en anka: Jag har i några år velat binda en Chihuahua runt en lyktstolpe i koppel och sen.... you know.
pajson Fluffhäst? Nej men det finns inget du kan säga, hästar är för mig för alltid och evigt otäcka varelser, :/ Kanske om jag lärde känna en häst så skulle jag ändra min åsikt men hur lär man känna hästar liksom? Det växer liksom inte hästar på träden här i Oslo. Ser en och annan sån där rottweilerhäst ibland på Karl Johan som rids av snuten men de ser nazi ut.
transporten... spikat
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Hahaha, detta är helt jävla underbart, tack!!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
GAIA Mina fluffhästar hade du gillat, tho... Hahaha, rottweierhästarna måste ju vara robotar eller något, ser helt galna ut. Å andra sidan är det kanske svårt att inte se galen ut när man har en polis på ryggen hela tiden! Höhö!
Vilket djur har fittan på ryggen? höhöhö Nej men jag vill gärna fortsätta med den här idén att fixa en giant mikro. Stoppa Herr Åkesson där typ. Finns mycket man kan tänka sig att stoppa in en mikro.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Giant pizzas! :D
En stor tunna fylld med ål och C4 som står i Reinfeldts badkar. Duschskynket är fördraget så han inte ser tunnan sen när han sätter sig för att lägga en redig jävel så KAAAAABOOOOOM. Det ska vara lagom mycket C4 så Reinfeldt överlever
aswad_qahwa: 60 kg c4 på en bankomat?Ja, du kommer få ut mycket... brinnande papper! blåser hål på hela byggnaden med 60 kg HAHAH om inte hela centrum
en atombomb.. washington d.c... i rest my case
KungBuddah Han kanske gillar att bränna pengar... höhö!
Det finns ju nästan material till en ny tråd här: "Vem/vad skulle du vilja örfila" Jag skulle örfila Pernilla Walgren, eller vafan hon nu heter? Den hysteriskt leende kärringen som gör reklam för hårfärg. Örfila henne så hårt att hårfärgen landar i yttre mongoliet. Sen kunde en åsna få sparka henne i huvudet eller kanske magen. Sen skulle jag vilja spränga radiotjänst och SVT. Hur fan vågar de ta betalt för att man äger en TV, och sen använda pengarna för att producera melodifestivalen??? Det är som att Jimmy Åkesson skulle få införa en koncentrationslägerskatt! Precis samma sak faktiskt, eftersom både koncentrationsläger och melodifestivalen används för att samla upp homosexuella och utvecklingsstörda! Missförstå mig inte, om hysteriska fjollor utan musikalisk talang vill ställa till med cirkus så ska de få göra det (fast kan de inte bara släppa sin jävla falsksång på nätet och kalla det "mixtapes" som alla andra efterblivna horbarn gör?), jag vill bara inte behöva sponsra det. Just det, jag vill spränga melodifestivalen också!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
När jag såg valen sprängas kom jag på att jag vill testa och spränga en kameraman. Varför? Glöm alla vältränade atleter, glöm alla Navy Seals och vad de nu heter, glöm He-Man och glöm allt vad ni vet om hårda snubbar. Kameramän slår dem. De är förmodligen injicerade med Chuck Norris-DNA. Kolla på t ex naturfilmare. När krokodiljägaren har brottats klart med den där stora krokodilen eller giftiga ormen så springer han iväg och tar skydd. Men kameramannan rör inte en fena utan går snarare närmare och zoomar in gapet lite extra. Eller kolla på någon dokumentär (som Earth eller Life där man även får se lite behind the scenes). Om de inte leker med döden så ligger de i ett tält ute i djungeln eller i nåt berg i 25 dagar och tittar på en fläck för att det KANSKE kommer stanna en fågel där i 30 sekunder. Det jag vill ta reda på är om kameramannen försöker lösgöra dynamiten runt benet eller zoomar in den.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Haha evo! Bra idé :)
Jag skulle lätt vilja köra en dynamit under stadens julgran som så fint står på torget.. Varför vet jag inte, men jag antar att en flygande julgran skulle kunna klassas som den ultimate norrländska rymdraketen?
Wurrup?
Producent
2011-05-06 08:26
Har alltid hatat Big Ben , så att se det där klocktornet och dess tillhörande borggård gå i femton miljoner delar hade varit... ja, urkul . - Haha! Bra förslag också.
Själv hade jag nog släppt en atombomb över Manhattan, oh the irony!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Så skulle jag vilja spränga den där jävla bocken. Spränga den ordentligt. Eller typ sätta fast raketmotorer på den och den flyger iväg, sen sprängs i luften eller så.