Om du fick spränga vad du ville?
Du väljer sprängämne. Du väljer mängd av ovanstående. Du väljer pryl,byggnad,person du vill spränga. Du väljer vart, och hur utförandet önskas se ut. Du motiverar varför, gärna utförligt. Är en stor explosion alltid bättre än en liten? Är det roligare att spränga Egyptens pyramider än att spränga en melon i grannens torktumlare? Eller vill du kanske bara att varje gång din bästa kompis ska ta en klunk öl så avlossas en patron varpå hela glasets innehåll flyger i ansiktet på han? Möjligheterna är oändliga! Tiden är även helt rätt, mannen som personifierade stora explosioner har blivit skjuten av Mr Usamabama, så vad hade du sprängt? (Ja jag kollade precis på en alldeles för frän actionrulle)
Jag vågar inte riktigt svara på den här frågan då jag har mellanösterskt påbrå (dock är jag utav judisk bakgrund, men det hjälper ändå inte när jag flyger) har inte lust att få min dörr insparkad insatsstyrkan. Hände i Göteborg, kan definitivt hända mig :(
At the gates of Eternity...
Åh... nu vill man ju ännu hellre veta vad du skulle vilja spränga!
Producent
2011-05-03 21:39
skulle gärna återuppliva en gammal klassiker, thunderking i postlåda!
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Vikkan : Du vet sånna jack in the box? Vill ha en sådan fast med en boxhandske som kommer ut och punchar folk hahahha! :D Men jag antar att det inte räknas hehe?
För er som kanske inte vet vad jag snackar om hehe :)
BC99, som min dude så fint sa: jag vill ha skägg men då kommer fan alla på stan tro att jag ska spränga mig när som helst. Halvlibanes är han. Och tillbaka till ämnet. Jag är mjukis deluxe... typ spränga en manet, en melon, kasta jättemånga kinapuffar i en brasa, göra homemade-smällare som funkar sådär, spränga en kudde så det blir massa fjun överallt. äh, där tar fantasin slut. men jag är lite inne på matkrig liksom, spränga mat och sedan äta upp allt :D
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Pajson : Yeah jag hade också velat ha privilegiet att kunna ha helskägg. Men det är bara att glömma för mig också hehe
Har man skägg kan man ju annars kombinera det med BC99 's Boxing Glove! Jag tycker helt klart en Pandoras Boxing Glove räknas, det är smällen vi är ute efter :)
Jag kom på vad jag vill nu... Slänga en påse med vatten från 10e våningen!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
En tårta hade ju varit kul att spränga, en skitstor tårta då, med en klassisk gammal rund svart bomb med lång stubin. Eller om man fyller en pool med saccosäckkulor och kastar ner en dynamit. Hade nog sett intressant ut.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Vikk : Då vill jag ge en sådan till tyskarna i Merci reklamerna! Hatar den jävla reklamen!
Ni vet såna där stora fina valar som ibland flyter upp på en strand? En sån vill jag spränga! Den ska inte leva då när den sprängs såklart, hallå, jag är inte sjuk?
Battlerappare
2011-05-03 22:21
Hahaha nej det vore awesome
GAIA : Haha what the fuck? Varför haha? :)
Kommer man undan med det?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag tror man kommer undan med det... I annat fall, får man spränga allt som kommer i ens väg?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jag vet inte.. De ser så passande ut att spränga i småbitar liksom, svårt att sätta fingret exakt på vad det är. Fast jag blir också väldigt hungrig om jag ser kossor på en åker, de ser så mumsiga ut. Älskar att äta snabbmat till såna där grymma slowmotionjakter på animal planet där lejonen fångar den lilla gasellen och sliter den i småbitar medan den ylar i fasa. Jag kanske inte är helt normal..? :/ Men missförstå mig rätt, jag är en djurvän av högsta rang! Kan dock bli lite småhungrig av att titta på ett par av dem, typ kaniner, lamm osv, :S
YEAH!!! YEAH!!! :D :D Det var lite coolt faktiskt! :)
Vad är normal? :) Jag sitter också gärna och kollar på diverse djurprogram när jag äter och det gör mig inte mkt om det är något som slits i stycken eller hyenor som borrar in huvudet i magen på en levande antiloop. Kan se lite osmakligt ut, men inte tappar jag matlusten för det. Det vore intressant förresten. En sprängladdning i magen på en antiloop, en hyena borrar i huvudet och börjar äta och utlöser därmed en explosion.
GAIA : Haha fetisch?
Nä, hungrig, :Pd-beck Jag tror iofs att alla möjliga djur som sprängs skulle vara intressant att se. Fast man ska ju som sagt inte spränga dem när de lever, det vore ondskefullt, hehe..
Hehe ja man skulle känna sig lite för morbid av att spränga saker som lever :) Öht stora djur och saker känns som att det vore kul att spränga. Någonting jättestort fullt av slem hade ju varit kul, se slemmet flyga åt alla håll.
Battlerappare
2011-05-03 22:50
Man vill ju hellre se en val explodera på en strand än en jävla kanin på ens bakgård. Elefant vore soft också! Size matters!
Elefant vore helt klart kul. Ha typ djur liggande på rad i storleksordning och en jävla smällfest.
Fyll Globen till bristningsgränsen med "något okänsligare" nitroglycerin, rulla upp den sen varsamt i en supergigantisk katapultslev och skicka skiten över land och hav och se fanskapet landa, multiexplodera och totalförstöra Big Ben (och säkerligen något annat tråkigt och fint intilliggande kvarter). Minutrarna innan och efter nedslaget ska dessutom dokumenteras med slowmotionkamera och upplevas i direktsändning via pay-per-view världen över. Har alltid hatat Big Ben, så att se det där klocktornet och dess tillhörande borggård gå i femton miljoner delar hade varit... ja, urkul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo men asså, det beror på! Det är lättare att se ordentligt på bakgården än att stå långt ifrån valen, typ en kilometer eller så. Ett djur som skulle vara lite spektakulärt att spränga är t.ex. en igelkott. Här snackar vi en spikbomb! Man skulle nästan kunna träna dem och använda i terrordåd eller ngt..
Hahaha tränade igelkottar fulla med sprängämnen. Där har du framtiden :) Jag skulle vilje se ett stort berg sprängas med, och inget fuskande med nå mesiga stora gummidukar på. Det ska flyga grejer åt ALLA håll.
Battlerappare
2011-05-03 22:57
Stor arena, landminor, massor av möss, profit.
Varje gång det är en massa högljuda fjortisar på spårvagnen så skulle jag vilja spränga en av dem. Mest som ett socialt experiment, för att se om de andra fjortisarna blir: 1. Glada över att få en halv folköl till att dela på. 2. Ledsna över att deras flockmedlem nu är lågkvalikativt hamburgerkött. 3. Arga för att deras festkläder är förstörda. 4. Börjar dyrka någon närliggande sten (jag har hört att det är vad primitiva kulturer brukade göra när någon spontant exploderade, fast man undrar ju lite hur någon tog reda på det...)
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Annars är i en alternativ värld så är jag ganska säker på att jag och UncleSam hade sprängt zombier dagarna i ända! De säger att de finns 6 miljoner sätt att dö på. Med andra finns det säkert 6 miljoner sätt att ta kål på en zombie! ;)
Vore kul att ha en jättestor mikro, typ stor nog för en blåval.
Battlerappare
2011-05-03 23:24
Som scenen med ugnen från kickass fast... stor!
Lägg ner det här med djur, kommer ringa WWF snart! Så kommer ni läsa om er själva i Aftonbladet imorgon.
"Här diskuteras djurplågeri öppet!"
Annars är i en alternativ värld så är jag ganska säker på att jag och UncleSam hade sprängt zombier dagarna i ända! De säger att de finns 6 miljoner sätt att dö på. Med andra finns det säkert 6 miljoner sätt att ta kål på en zombie! ;) Nej, bara ett sätt: destroy the brain!
Men vi skulle bli ett jävligt bra team i en splatterfilm. Ägna halva tiden åt att förgöra de levande döda, och andra halvan att bråka om ifall motorsågen eller kofoten är att föredra.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Hur kan man plåga döda djur BC99?! :P
Exakt, vi har redan kommit fram till att det vore hemskt att spränga levande djur. Därför tar vi vad vi hittar, typ uppspolade valar, roadkills och annat.
Jag sitter och kollar den här; (Sjukligt cool)
och kom fram till att det hade varit rätt coolt att spränga ett hav. Poof så regnar det sjöodjur a la sashimi i en vecka
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Battlerappare
2011-05-03 23:37
ja tycker vi struntar i allt förutom valar, tror de blir svårt att slå en exploderande val
Alltså, det mesta är ju coolt att spränga om man har en höghastighetskamera :) Havet lät kul.
GAIA & D-Beck : Ok, men ni skändar deras lik! Vad hindrar er sen att gå efter levande "sprängoffer" när ni väl har fått smak för spränga strandade djur? Hur ofta strandar liksom valar? Och som sagt, skändning av lik haha! Har ni inte sett trailern till den nya "Planet of the Apes" filmen? Ni kommer få sota för det här den dagen djuren tar över! :PUncleSam : Hehe jo, men det finns 6 miljoner sätt att ta förstöra hjärnan på de också :) Pistolskula, bilbåge, tomahawk, kofot, RPG, spik, ångvält, samurajsvärd, lufttrycksborr, skruvstäd... ja you get the point? :)
Tror det kan vara ganska fett att ge en åsna en örfil också? Man kan spränga den efteråt om man gillar sånt men bara att titta den i ögonen och spontant ge den en rejäl jävla hurring (det måste ju vara befogat, typ att den bitit dig eller något), det skulle vara intressant.
Ääh det är ok, ni kan få spränga mig när jag dör som bot för mina synder :D
Producent
2011-05-03 23:44
jag vill inte spränga något, man kan skada sig själv.
Jag tycekr UncleSam är inne på rätt spår. Personligen så skulle jag vilja se ett plan lastad med Sverigedemokraternas partimedlemmar (deras politiska ledning) råka ut för ett tekniskt missöde innefattandes bränsletankar och jet-motorer.
rawr
GAIA : Hehe nu låter du som min syrra, hon har haft en besatthet av att vilja sparka en anka sen hon var typ 5 år gammal. Sen när man påpekar det, så säger hon att inte vill sparka, utan bara lägga foten under den och bara typ "lyfta" (spark med andra ord) upp den snabbt och kraftigt. What's wrong with ya? D-Beck : Hahahaha WTF?
Haha, nu när du la fram det på ett sånt sätt så visst, why not? Jag vill också sparklyfta en anka! :D Sjuka e vi hela bunten, ingen ide att förneka något här inte! :D
Haha sparklyfta en anka. Har någon någon gång fiskat fiskmåsar? Så man får en levande drake? Har aldrig själv gjort det men lekt med tanken ett gäng gånger ;)
BC, jag vet, men fan, vi har ju en slogan för filmen där: "There are 6 milion ways to die, but only one way to kill a zombie: destroy the brain!" och sen ett klipp där vi förstör zombiehjärnor på löpande band, med diverse utrustning. I'd watch it! Jag tror jag har något bättre än valar förresten: feta reaktionära amerikanska predikanter. Typen som påstår att allt dåligt händer för att USA inte avrättar bögar, eller för att kvinnor får rösta, eller något liknande. Tryck ner ett gäng sådana "guds män" i en industriskorsten, sprängämnen i botten. Skjut dem mot himlen och se om gud fångar dem! "Jeebus, why hast thou forsaken me?"