I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oväntade goda groggar?

Övrigt - Blandat

Rappare

2011-07-04 15:57
Testa hembränt med tandkräm. Smakar precis som minttu!

Annars finns en annan jävligt soft fattigversion, släng i lite halstabletter i en 70is, skaka skiten och låt den stå en dag. Ännu godare om halstabletterna smakar lakrits. :O

Är man fattig så är man. ^
Wurrup?

2011-07-04 16:31
southern comfort och lite mjölk :D

-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-07-04 16:40
jäger och redbull förfan.. relativt vanligt men vet att många missat den.. smakerna gifter sig riktigt bra!!

2011-07-04 21:06
d-beck, för att vara väldigt sen med svaret (som jag nyss upptäckte haha): vitt vin. rödvin går ju inte att dricka :P
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Rappare

2011-07-05 07:08
CRIBBE Southern Comfort är på allvar den äckligaste jag druckit, och jag är den som tycker Fernet är gott. Men om den är drickvänlig med mjölk får ja la ge det ett försök.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-07-05 07:27
Jag kom på att bananlikör kan fungera med mjölk. Fast det finns risk för att det blir en aning slibbigt(som med alla mjölkdrinkar?). Ifall man blandar med Pisang Ambon blir den läskigt ljusgrön...
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2011-07-05 10:46
sincedayone P21

Okej, :D jag kan halsa direkt ur flaskan :D no problem. Annars Kapten morgan och vanilla coke :). Men antar att det ska vara nått åt det beska och bittra hållet som får dig att le.. Grapefrukt drinkar kankse ?

2011-07-05 11:18
en del banalikör, en del apelsinjuizzzz och en (mer individuel) del vodka. det e godis. godis dammit!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2011-07-05 13:11
Incredible Hulks nigga!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-05 16:04
Southern Comfort är på allvar den äckligaste jag druckit

Samma här, nån beställde in ett helrör när jag och en kompis firade våra födelsedagar tillsammans... fyfan va äckligt det va!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2011-07-05 16:59
it wasnt me