I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Spottat någon i ansiktet?
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2010-10-21 12:42
here we go...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CapKillah P48
2010-10-23 21:54
Choppa P36
2010-10-24 05:32
jag har brottat ner en kille och spottat honom i munnen en gång.. han hade kastat snö på mig så jag blev lack, så låg han och skrek när jag hade honom i underläge så drog en loska i käften på honom.
Min bror brukar spotta på mig rätt ofta, eller kasta disktrasor, coca cola eller rostade mackor eller nåt sånt på mig..
En tjejkompis har fått betalt av en gubbe för att spotta på honom en gång, sen ville han att hon och hennes kompisar skulle sparka honom i skrevet men då blev de rädda och sprang..
SeanPrice
2010-11-23 11:59
Jag har gjort det två gånger, senast för någon månad sen då en snubbe skulle få en fin smäll men jag blev fasthållen så en spottloska fick fungera lika bra :) sen fick jag iofs spö senare den kvällen hehe men det glömemr vi.
Sen i nian la jag en sköning på en snubbe som vi alla hatade, min polare hade hans polare i ett strupgrepp och han skulle komma och bryta in men då fick en en loska, den var skön.
Hypnoz
Supporter
2010-11-24 00:58
Tailor.Made P25
Det är inte svårt att hitta en nasse att döda om du nu vill det, men du bör tänka på att det är fullständigt kontraproduktivt.
Jag säger inte att jag skulle sörja över en nasses död, men jag skulle inte vara nöjd med att vara orsaken till det heller. En käftsmäll eller två delar jag gärna ut, men där går gränsen. Då visar jag var jag står och nassen i fråga får sig en tankeställare.
"Det är tydligen inte så enkelt att vara nazist..."
Hej
Simba
2010-11-24 10:29
Haha, sjukt att spotta någon i ansiktet. Skulle nog aldrig sänka mig dit, det ligger absolut ett par nivåer under att sopa på personen en smäll i min åsikt.
Känns lite högstadiefjortis att spotta på någon.
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
AngeliC F41
2010-11-25 08:14
Jag spottar alla jag inte gillar i ansiktet.. trodde det var normalt..liksom att alla gjorde så
AngeliC F41
2010-11-25 08:16
killar som spottar varandra i ansiktet är fett gay
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»