Caliber bara så du tolkar mig rätt nu, jag är inte ute efter att bråka, jag bara irriterar mig på folk som hävdar sig ha något utan några belägg mer än att "nån sa att jag troligen har..." det urvattnar begreppet. som att "alla" numera har dyslexi när de bara är lata idioter som inte lärt sig skriva i skolan. självklart vet jag att det finns gradskillnader, men ett av kriterierna är att man har ett handikapp av sina symptom. bara så du vet. så om du fungerar och kan sköta din hygien, ditt ätande, dina relationer (någorlunda) och din ekonomi så har du med största sannolikhet inte AS. har du problem med något av det där så tycker jag att du ska gå och få diagnos på det så att du kan få hjälp med det du har problem med. läs även vad jag säger till Dr.O nedan om hur man skaffar sig en utredning.Dr.Octagon man kan ju ha drag av det fast inte ha det. känner du att du inte behöver en diagnos så är det ju bra liksom men har du problem att hantera ditt liv (läs ovan) så har du kanske AS. och om du har problem så föreslår jag att du går och skaffar dig papper på det så att du kan få bättre stöd och hjälp av samhället. börja på närmsta psykmottagning så bör de göra en bedömning av om du bör ha en utredning eller ej. bedömer de att du ska ha en utredning så har du rätt till socialt stöd under tiden du får vänta innan de har plats för dig. ingen sa det till mig nämligen. därför jag säger det också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.