I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur attraherar man tjejer egentligen?

Övrigt - Blandat

2010-04-16 14:13
Måste jag liksom ta av mig tröjan på festerna och dansa loss med min vältränande kropp? NJA, det har jag provat ett x-antal gånger.

HAHAHA, fyyyyfan vad torrt :p

Är det att vara sig själv? NJA, eftersom jag är en lugn kille så vill väl tjejen ha någon som kan vara cool.

Nehe? Hur i helvete hade du annars tänkt att det skulle gå till då?
Hade du tänkt att låtsas vara någon annan eller?

Är det fel på självförtroendet är det väl bara att slå in ett leende på läpparna och tala om för dig själv att det är du som är bäst.
Gå ut och ha kul, va social, skiter det sig så finns det 3 miljarder andra tjejer i världen.

Ödmjuka hälsningar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-16 14:28
Inget säger "Du är snygg, och jag vill ha sex med dig" bättre än en slap på rumpan!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2010-04-16 18:20
Måste jag liksom ta av mig tröjan på festerna och dansa loss med min vältränande kropp? NJA, det har jag provat ett x-antal gånger.

hahaha.

Men helt ärligt, våga utmana tjejerna på ett intellektuellt plan utan att för den delen tjata ihjäl dem. Tänk på att de ska få komma till tals också så kör helt inte över dem för då går de därifrån eller kastar en sko i huvudet på dig eller ngt motsvarande otrevligt.

Och tjejer tar ofta första steget det måste de, killarna jag springer in i är alldeles för rädda för att verka påflugna och/eller framstå som vandrande kukar med siktet riktat; för att kunna få ur sig mer än ett hej om ens det. Killar har ju känslor också, de flesta bryr sig ju faktiskt om hur de framstår inför någon de är attraherad av. Jag blir alltid lika förtjust när jag möter människor, tjejer som killar som vågar bjuda på sig själva. Självdistans är sjukt sexigt och humor, att våga driva med en given situation och bara visa att man inte behöver ha näsan i vädret hela tiden, det är sexigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-16 22:48

2010-04-17 11:37
Hej junkgirl man generaliserar pga att "sådana som du" avslutar inlägg med: ^_^

2010-04-17 11:51
Rent generellt ska du ha en karaktär, personlighet, och du ska tro på dig själv. Thats it.
 http://www.myspace.com/murderdem

2010-04-17 20:23
hmm, jo en talang är galet sexigt! och det tror jag alla tjejer håller med om, tex (dansa, sjunga, måla/rita, tatuera, sport, instrumentspelande osv.) egentligen måste de nog bara vara måttligt, men visa det du kan så ska du se att du fångar intresset hos någon. om det så är att klippa pappersfigurer

2010-04-17 20:42
jag skulle säga att en talang kan vara imponerande, men det behöver inte vara sexigt.

2010-04-17 20:53
Inte bara talang, intresse för något i allmänhet tycker jag. Folk som brinner för något är intressanta att prata med... Håller dock med junkgirl om att det inte behöver vara sexigt. Skulle jag tycka det skulle jag gå omkring och vara kåt på alla mina polare typ.. sjukt jobbigt.

OT
Vad tjejer attraheras av beror naturligtvis på vilken typ av tjejer du vill attrahera och om du vill ha en sängvärmare för natten eller långvarig love?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2010-04-20 19:00
Många tjejer tar faktiskt initiativ, tro det eller ej. Det låter som att du generaliserar oss tjejer när du säger "Varför vill ni inte ta första steget?", Jag själv har inga problem med att ta första steget men har hört tjejkompisar säga att det ÄR killar som ska göra det, därför tar dom inte första steget för det ska vara killens uppgift. Det tycker jag är bull och vill man ha en person så får man väl se till att visa det och försöka också!

När personer säger att självsäkerhet är dragande menar dom inte att du måste slita av dig kläderna eller skryta utan att du ska tro på dig själv & inte ha ett alltför dåligt självförtroende. Att tro på sig själv och låta andra se det är något som jag iallafall tycker är lite "tändande" och som får mig intresserad. Är du däremot alltför självsäker och skryter och skriker att du är bäst osv så ryker du direkt!
Som någon skrev innan så är charm någonting som absolut är attraherande :)

2010-04-20 20:37
Som alla säger, slappna av lite... Sen brukar väl tjejer gilla om du kan få dom att skratta. Det finns olika typer av tjejer, och alla passar nån.

Det finns dom som vill ha en kille dom kan ta hand om, banka in vett i.
Det finns dom som vill ha nån som kan försörja dom
Det finns dom som vill ha nån konstig för att provocera osv

Det finns folk för alla.

2010-04-20 22:19
Gillar antagandet om att det finns ett hemligt knep för hur man kan attrahera alla tjejer och att det alltid funkar. Som om alla tjejer gillar samma sak.

Minns en tjej jag läste marknadsföring med på universitetet som tydligen tände på öronhår, ölmagar, axelfjun, mönstret från ärftligt manligt håravfall och andra typiska gubbdrag som annars ses som rätt fula och ej så åtråvärda haha. Och ja, det var inte bara snack utan det märktes på hennes lite udda val av sängkamrater att det verkligen var sånt här hon tände på. Det sorgliga är att hon själv var en 8a, på gränsen till en 9a. Riktig bombshell.

Mitt tips är att du ska sluta haka upp dig på vad du tror tjejer gillar. Många av dem gillar inte alls vad du tror att dem gillar, i många fall gillar de inte ens det dem påstår sig gilla.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-04-21 01:22
marvingaye

Haha, lite "How do I get all unlockables on (insätt spel)?" och "Vilken buss ska jag ta för att komma från (stad) till (stad)?.

Det är inga givna formler, det är inte matematik inblandat. Kan tolkas som jobbigt, men det är så enkelt. Kör bara. Tänk inte, kör. Gör DIN grej.

2010-04-21 12:29
Han kanske är bög också, man vet aldrig, tjejer känner sånt på sig och låter såna killar vara. Mr Sandman kanske utstrålar homosexualism helt enkelt

2010-04-21 14:21
easyskanking

jag kan inte identifiera bögar utan att de är sjukt uppenbara eller säger det rakt ut. känner du på dig när du pratar med en flata?

2010-04-21 15:56
junkgirl, ja ibland

Rappare

2010-04-21 16:15
- Anser ni att det är svårt att skaffa killar? Ibland, det går upp och ner
- Varför vill ni inte ta första steget? För att jag har gjort det för många gånger och tycker att det är killens tur nu
- Om ni tycker om en kille, det enklaste vore väl bara att gå dit och säga det? Man vill inte skämma ut sig

Själv så tycker jag hiphopare är attraktiva(!)
sedan dethär med deras personlighet; cool, lugn, självsäker och har medkänsla
om jag träffar en kille på nån fest eller liknande så vill jag inte att han ska vara för på, även om han verkar cool och självsäker så betyder det inte att han får göra vad han vill, om han var för på så skulle jag bli osäker och vill bara gå därifrån, alltså, jag föredrar att han är social med mig först, sedan kanske han kan börjar närma sig mig om han nu vill det

DET är en perfekt kille enligt mig, sån vill jag ha :)
Jag sa hiphop inte kåtbock!
Rappare

2010-04-21 16:21
först till frågorna:

- Anser ni att det är svårt att skaffa killar? Ibland, det går upp och ner
- Varför vill ni inte ta första steget? För att jag har gjort det för många gånger och tycker att det är killens tur nu
- Om ni tycker om en kille, det enklaste vore väl bara att gå dit och säga det? Man vill inte skämma ut sig

Själv så tycker jag hiphopare är attraktiva(!)
sedan dethär med deras personlighet; cool, lugn, självsäker och har medkänsla
om jag träffar en kille på nån fest eller liknande så vill jag inte att han ska vara för på, även om han verkar cool och självsäker så betyder det inte att han får göra vad han vill, om han ändå var det så skulle jag bli osäker och kanske gå därifrån, alltså, jag föredrar att han är social med mig först, sedan kanske han kan börjar närma sig mig om han nu vill det

DET är en perfekt kille enligt mig, sån vill jag ha :)
Jag sa hiphop inte kåtbock!

2010-04-21 16:30
- Anser ni att det är svårt att skaffa killar?

nej.
- Varför vill ni inte ta första steget?

jag har hittills inte haft en enda pojkvän eller tillfällig knullpartner där det inte varit jag som tagit första steget, så för min del stämmer det där inte alls.
- Om ni tycker om en kille, det enklaste vore väl bara att gå dit och säga det? Tvivlar starkt på att många killar skulle titta snett på er om ni tog lite mer initiativ.

jäpp. det är pretty much vad jag gör. säger "hej jag tycker du är attraktiv, vill du knulla" eller liknande. det funkar ganska bra men folk brukar bli väldigt förvånade över någon som är fullkomligt rak och inte orkar med allt bullshit och hintande som brukar valsa runt mellan två personer som vill knulla varandra. lär ju vara för att jag har asperger som jag är rak på det där sättet.

dock irriterar det mig att en del människor tror att jag vill knulla med dem bara för att jag säger att de är attraktiva eller vackra eller så. vill jag knulla med någon så säger jag det. vill jag bara informera om att jag tycker att personen är fin så säger jag bara det.
jag är hjärtligt trött på er normala människors jäkla hattande och hintande. ärlighet varar längst och fungerar i de fall man råkar flirta med vettiga människor. de som feltolkar mig brukar jag ändå tappa intresset för rätt fort. vem vill ha en idiot liksom.

dock är min raggningsmetod absolut inget jag kan rekomendera till folk som förstår hintande och sånt. men för mig som aspietjej funkar det utmärkt.

2010-04-21 18:39
junkgirl

jag är hjärtligt trött på er normala människors jäkla hattande och hintande. ärlighet varar längst och fungerar i de fall man råkar flirta med vettiga människor. de som feltolkar mig brukar jag ändå tappa intresset för rätt fort. vem vill ha en idiot liksom.

Jo för det är ju omöjligt att de kanske helt enkelt inte tycker du är attraktiv och inte vill knulla. De måste ju såklart vara idioter. Att få fram till någon att man faktiskt inte vill ha sex kräver ibland lika mycket rättframhet och ärlighet som att fråga någon om de vill.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-04-21 18:47
marvingaye

jag menar inte de som rakt säger nej. dem har jag inga problem med. feltolkare och folk som helt enkelt inte vill knulla är oftast olika personer. iaf vad jag märkt.
snarare menar jag de som blir jävligt onödigt nedlåtande eller rent av elaka för att de verkar tro att jag inte fattar att de inte vill annars. ett enkelt nej räcker.

2010-04-21 20:46
Paradoxen är att ju mer du vill attrahera, desto mindre kommer du attrahera. Människor (både killar och tjejer) som hemskt gärna VILL knulla eller "bli ihop" eller bara ragga/hooka up avger en sorts aura av desperation som andra människor rent instinktivt känner av.

Så om du kan koppla bort lite viljan att attrahera, och känna uppriktigt att du är ute mest för din egen del (för skojs skull) så är du en bra bit på vägen med att ustråla större attraktion. Lättare sagt än gjort kanske, men försök ha ett "mindset" i början av kvällen som mer säger ett charmigt "whatever" med ett leende och en axelryckning, snarare än ett nervöst "ok ikväll MÅSTE jag träffa nån".

En tidlös men sann klassiker är ju att "vara sig själv". Ok, är du en finnig dataspelande joltcoladrickande asocial jävel funkar ju inte det, men å andra sidan - att vara nån ANNAN än sig själv lyser igenom av fejk (och eventuella partners flyr), och om nån mot förmodan går på ditt påklistrade låtsas-jag så lär det bli oerhört krävande och tröttsamt i längden att upprätthålla skenet av att du är den där stekaren/gangstern/stuntmannen du har låtsats vara. Och när fasaden faller, lär ju partnern dra iom. att han/hon gillade fasaden och inte dig. Tänkvärt.

Annat som går igen men som är eviga sanningar, av helt förklarliga skäl är ju det klassiska SJÄLVFÖRTROENDET. Det är oattraktivt med killar/tjejer som har en "buhu det är synd om mig"-attityd. Grejen är att man ska vara LAGOM kaxig, men utan att verkar förnedrande eller leva i en illusion om att man är guds gåva till mänskligheten och att man står över alla andra. Ett visst mått av självdistans behövs, gärna av det humoristiska slaget.

Framförallt bör man ha SOCIAL SKILLS, alltså att kunna hålla ett samtal igång mer än 30 sekunder utan att det blir pinsamt tyst eller tomt och tråkigt.

Och TALANGER som andra har nämnt har alltid fascinerat människor. Även killar gillar detta hos tjejer. Någon som kan sjunga, dansa, teckna, spelar i nåt band, behärskar 4 svåra språk etc. är ju helt enkelt INTRESSANTARE än någon som inte utmärker sig på något speciellt sätt alls.

Se bra ut, ha pengar och ha stor kuk / stora bröst är såklart sätt att få det andra könet (eller samma för den delen) att flockas kring en, men dom sakerna jag tagit upp innan här är dom äkta grejerna att tänka på om du vill att attraktionen till dig ska vara längre än för kvällen.

2010-04-21 21:05
Hellspawn

hur ska tjejer flockas runt en för att man har stor balle? ska dra helikoptern eller vadå?

2010-04-21 21:18
Människor (både killar och tjejer) som hemskt gärna VILL knulla eller "bli ihop" eller bara ragga/hooka up avger en sorts aura av desperation som andra människor rent instinktivt känner av.

Ehm.. Bullshit. Det handlar om kroppsspråket, det finns inget som säger att man inte kan tänka "ikväll ska jag fixa ett strul" men samtidigt behålla ett lugn. Knappast så att man måste glida runt skitnervös bara för den sakens skull.

En tidlös men sann klassiker är ju att "vara sig själv". Ok, är du en finnig dataspelande joltcoladrickande asocial jävel funkar ju inte det, men å andra sidan - att vara nån ANNAN än sig själv lyser igenom av fejk (och eventuella partners flyr), och om nån mot förmodan går på ditt påklistrade låtsas-jag så lär det bli oerhört krävande och tröttsamt i längden att upprätthålla skenet av att du är den där stekaren/gangstern/stuntmannen du har låtsats vara. Och när fasaden faller, lär ju partnern dra iom. att han/hon gillade fasaden och inte dig. Tänkvärt.

Man får alltså inte dricka? För då är man ju absolut inte "sig själv". Oerhört dumt tankesätt förövrigt, som att någon måste vara samma person i alla lägen. Jag fungerar olika beroende på situation och umgänge, men du kanske är en liten robot som visar samma sidor hela tiden.

I övrigt var det du skrev inte givande alls.

2010-04-21 21:34
Men herredude, jag hoppas att detta är ett skämt.. Det finns ingen mall som ALLA tjejer(/killar) följer... Vi är alla individer, alla människor, med olika referensramar och erfarenheter som i sin tur är grunden i våra val i livet.

Jag tycker du ska köra på, var inte rädd, fånga tjejen, carpe mulier! Man ska aldrig ta någon eller något för givet.

Sedan finns det ju psykisk och fysisk attraktion, den psykiska ta ju betydligt längre tid än att bara se på någon, men som under denna tid kan utvecklas till en fysisk. Medan den fysiska kan ha en tendens att avta med tiden, om det nu är så oturligt att respektive inte hade den psykiska potential som man eftersträvar.

2010-04-22 03:20
jeppehehe P20

Ehm.. Bullshit. Det handlar om kroppsspråket, det finns inget som säger att man inte kan tänka "ikväll ska jag fixa ett strul" men samtidigt behålla ett lugn. Knappast så att man måste glida runt skitnervös bara för den sakens skull.

Det var ju skrivet riktat till en person som änglsar sig för ämnet ifråga, det gäller ju i högre grad den personen än dig, som man får förmoda är lite mer stabil på den fronten.

Man får alltså inte dricka? För då är man ju absolut inte "sig själv". Oerhört dumt tankesätt förövrigt, som att någon måste vara samma person i alla lägen. Jag fungerar olika beroende på situation och umgänge, men du kanske är en liten robot som visar samma sidor hela tiden.

I övrigt var det du skrev inte givande alls.

Jag syftade ju dock på att "spela" nån annan, vilket du inte gör om du dricker - eftersom du omedvetet och automatiskt förändras till en lite öppnare person när du dricker. Men du spelar inte någon "roll". Förstår du vad jag menar?

Om du ska se något givande i nånting får du justera brillorna lite ;)

2010-04-22 23:26
Det här kanske låter dumt, men jag kanske borde ta och "marknadsföra" mig lite bättre? Liksom ingen vill väl köpa en produkt om man inte skriker "Köp mig!" utan man tar det lugnt så kanske någon köper produkten. Vara sig själv alltså, det fungerar nog. Men det är två saker som jag anser kan stärka mitt liv, ett jobb och träning.

2010-04-23 10:40
Så du menar att om inte regeringen planerar sin budget så är det också desperat och patetiskt?

om du ska dra sådana paralleller så kan jag förstå att det blir svårt för dig ibland.
egentligen finns det inget svar eftersom det varierar från person till person, vad som anses vara attraktivt och så vidare. men du kan ju ta en titt på normer och stereotyper och försöka klura ut något, men då beror det också på t.ex. vilken miljö du befinner dig i (för att hålla det enkelt).

men ofta hittar du ju riktigt intressanta personer (och därmed lättare att attrahera) på ställen som har något med dina intressen/värderingar/ambitioner att göra. går du på värsta vegan-get-together för att du är vegan så lär du träffa en och annan veganbrud och då har ni åtminstone ett och annat gemensamt.

jag har iofs inte så jävla mycket att säga till om eftersom jag har en flickvän (snart tre år tillbaka) och det har fungerat alldeles obehindrat, egentligen.

2010-04-23 10:42
sen behöver ju såklart inte likheter vara det BÄSTA, olikheter kan också vara jävligt trevligt och skoj, men då får det gärna vara olikheter som är kompatibla med varandra. inte optimalt för en avdankad VAM-snubbe att dejta en RF-brud direkt...

2010-04-23 14:13
MrSandman ja, om inte annat så stärker det iaf din självkänsla

2010-05-06 20:24
Hej!

Nu har jag fått en jobb, så då har jag något att göra på dagarna och jag orkar mer nu.

Återigen det där med tjejer, jag tror att det inte har med själva kontakten att göra som det krånglar utan HUR man håller kvar den. Tex så skrev en rätt så vacker och cool tjej till mig på en datingsida, har henne på msn och har chattat med henne två gånger. Vi snackade allt mellan himmel och jord, men det kanske spårade ur då hon började prata om hennes pojkvänner, jag brydde mig inte så mycket direkt men kanske det var ett test för att se om jag skall visa känslor på en gång? Vad vet jag.

Sitter nu på msn inloggad och hon med, känner att hon får skriva då hon känner för det.

Är tanken att man kanske skall skriva till varandra kanske varannna dag eller var tredje? Jag tycker att hon är en intressant person och jag vet inte hur jag skall gå tillväga för att på ett logiskt sätt utan att bränna någon chans få hennes mobilnummer så man kan börja ringa. Jag vill så gärna träffa henne, eller nja, men jag är lite intresserad och eftersom hon tog kontakt först så borde hon åtminstone ha ett intresse hos mig.

Fan alltså att jag hela tiden inte fixat något. Jag följer alla regler som behövs, jag undviker ja/nej frågor, jag undviker att prata för mycket om mig själv, jag undviker att spela någon annan och jag undviker att vara för påflugen. Låt jag nu få lite hjälp så jag kan fixa en träff med henne. Någon gång måste jag lyckas. Jag är mig själv hela tiden och har självdistans.

2010-05-06 20:37
MrSandman

jag tror du gör dig själv en otjänst som håller på och tänker på regler och att framställa dig på ett visst sätt hela tiden, blir väldigt lätt onaturligt och underligt då.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2010-05-06 20:44
för det första, det är bra om jobbet ger dig bättre självkänsla men i praktiken ger det dig bara mindre tid att ragga brudar. så... +-0.

träning vetefan, inte min kopp te men det verkar ju raggas loss rätt friskt på de där sk gymmen. har dock aldrig varit där själv. i joggingspåret händer dock inte så mycket kan jag meddela.

gällande kontakt så är det klart att man inte får vara psykopat-på, sas. det skrämmer livet ur vem som helst. men annars är väl huvudregeln att ligga på så mycket som möjligt men då också att ha något att komma med. humor räcker ganska långt men utseende och hjärna är också bra att ha.

angående att styra en irl-dejt så är det bara att föreslå att ni ska hitta på nåt, förslagsvis något som ni båda (el åtminstone hon) är intresserad av. någon konsert, utställning, marknad, sportevenemang eller vad som helst. just do it!

sen får du ju aldrig glömma att ständigt vara öppen, bara för att du har nåt på ska du inte sluta flörta med allt och alla jämt. själv är jag lite för dålig på det men försöker arbeta på att slänga lite mer spontana kommentarer på folk här och där. iofs så tycker jag väl att det är lättast att ragga på vänners vänner eller så, det känns naturligt att ta kontakt och man umgås för att ha kul (på nån fest, middag, fotbollsmatch eller var man nu träffar dom).
vadå? jag dyster?

2010-05-06 21:22
greggan: Jag känner mig naturlig med henne och hon verkar vara intresserad, så jag skall göra mitt bästa. Men jag kör ordentligt mycket med take-it-or-leave it metoden, dvs att jag inte känner mig så sluten med henne. Hon gillar att träna, tråkigt nog så gymmar vi inte på samma lokal så man vet aldrig. Hon är rätt så stor så att säga och hon blev förvånad över att jag tyckte att hon såg bra ut, hon gör det och hon är från en annan ort än mig och hon pluggar här uppe i Umeå.

Jag får avvakta och se , men vill hon något så får hon väl säga till...........tycker man.

Frågan är ju då om det är lämpligt att ge ett förslag på en tid och plats samt aktivitet UTAN att ha pratat med henne via telefon först eller satsa på att få hennes mobilnummer men då ge fan med att sms:a. Vad tror du? Jag menar man kan väl ändå ringa och prata eller fråga något om aktiviteten som båda vill gå på.

VARFÖR är det så komplicerat? Det är ju bara en tjej, i know, men shit vad komplicerat det kan kännas ibland.

2010-05-06 22:32
du läser ju inte vad jag skriver. du ska inte avvakta, du ska ligga på. om alla tänker så där så händer ju inget. vill man ha något får man ta det. dvs, vill du prata med/träffa henne, se till att det händer.

och ang. aktivitet så hade jag gjort något i stil med "du, jag såg att friska viljor kommer till stan på lördag, har du lust att hänga med?" via msn eller hur ni nu för tillfället kommunicerar (extra plus är ju om du vet att hon gillar sopiga fotbollsmatcher/gnällpop (beroende på vilket friska viljor man syftar på)).
vadå? jag dyster?

2010-05-06 22:36
Varför strula till det, kör på klassikerna; är du blatte, typ arab, och tjejen inte alltför gammal så säg att du är italienare och heter Antonio. Din familj driver kafèer också. Wetlook kan vara ett bra drag. Är du svart så säg att du är ifrån Jamaica, den kör 99% av alla 'jamaicaner' i stan med haha Amerika är populärt med. Om du är svensk så säg att du är vegetarian..? Och att du är medlem i greenpeace kanske?

Basic.

2010-05-06 22:59
Greggan: Tack, tex så vinner man ingen match genom att vara inaktiv :)

2010-05-07 11:57
Jäklar.. Jag gillar inte talangjagande tjejer..
Ska alltid hänga runt bögiga "trubadurer" eller kassa bandmedlemmar..
Eller.. Försvenskade invandrare gillar dem också.

"oooh min kille är med i ett: BAND!" vem fan bryr sig?

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-05-07 17:36
Just ja, gitarr.. En till klassiker. Grym ihop med vegetariangrejjen om man har dreads. Dreads är dödligt på tonårstjejer, även om du är ett universum ifrån rasta och Marcus Garvey. Allt Jamaica-relaterat för den delen. Det är som Frankrike på dom andra. Piece of cake.

2010-05-07 20:38
en snygg tjej har hur många killar som helst som stöter på henne... gå in på facebook o kolla nån tjejs profil så ser du hundra killar som kommenterat "du e sååå vacker<3" o ute i verkliga livet är det rätt uppenbart för en tjej om en kille vill ligga me henne. alla försöker imponera på henne, det stärker hennes självförtroende o hon kan leka lite med allihopa...

poängen är att du ska bara chilla, din attityd mot henne ska va att du vill ha roligt... alla gillar nån som kan få dem att skratta! så gå ut me nåra kompisar och ha kul, oroa dig inte så mkt för vad andra tycker... va lite av ett svin, men ingen idiot ;)
va en man rättare sagt. va inte klängig o visa inte att du gör allt för ett ligg... även ifall det egentligen bara e det du vill (kom igen, som att det inte e sant)

2010-05-07 21:45
Sälj dig själv och bli trygg med det helt enkelt. Jag är inte singel för att jag är ful.
 9-1

2010-05-10 21:49
Jag fattar bara inte att jag börjar vara så jävla mesig inför somliga tjejer, jag vågar alltså inte vara mig själv för då blir jag rädd att jag bränner allt så att säga.

Jag skrev tex på msn två gånger "Jag kanske stör dig nu, så vi kanske hörs någon annan dag?" , ja menar wtf beter jag mig sådär. Hon är så vacker och hon är tydligen intresserad av mig , men jag är för dum för att inte orka vara mig själv. Jag vill ju bygga upp mig en bild jag inte våga stå för. Nu jävlar får det vara slut, men jag är så otroligt rädd att gång på gång på gång på gång på gång misslyckas. Kan fan inte säga vad jag tycker utan att de tittar snett på mig.

Min uppväxt var lite annorlunda, det där med att skaffa mig en flickvän var rent omöjligt på alla olika vägar. Det gick bara fan inte att gå fram , bli vän med en tjej och älska henne eftersom jag inte kan förstå NÄR hon gillar mig. Jag kan bara inte, tänk om det bara fanns något som sa "Jajjemen, titta här, hon är intresserad av dig!"

Nu får jag skärpa mig, jag återkommer den dagen då något närmar sig.

2010-05-24 17:25
Nu har jag kommit fram till många bra saker.

För det första, anledningen till att jag har skapat sådana här liknande trådar är för att få hjälp. MEN för att lyckas så gäller det att jag skall bygga upp mitt inre.

Ärligt talat så har jag kompisar , men har bara ingen lust att vara med dem ibland. Jag orkar bara inte med dem. För två år sedan så hade det varit annorlunda, då hade jag varit skitglad.

Det enda som går runt på mitt huvud är bla sex,flickvän och bra framtid. Även hitta nya vänner.

Ibland så vill jag bara fly från Sverige. Det finns iofs värre saker än att må såhär. Grejjen är egentligen att jag inte vet vad jag vill och vem jag är, för två år sedan så visste jag vad jag ville göra och sysselsätta sig med. Men inte idag och idag så är jag trotsallt 22-år, vad kommer liksom att hända då jag blir 25-år? Kommer jag att må bättre eller sämre? Ingen som vet, men jag måste iaf söka hjälp.

Kan anti-depressiva medel hjälpa?
Konsertbesökare

2010-05-25 22:54
Anti-depressiva fuckar bara upp dig rent ut sagt.... du blir en helt annan människa bättre/sämre får du reda på... testa KBT terapi eller någon form av terapi

2010-05-28 01:53
ju äldre du blir fram tills 30 så mår du bara sämre för varje år som går...man blir bara deppigare och bittrare för varenda jävla dag som går för att ingenting i vardagen överaskar en....om du hajar vad jag menar....brudar vill ha smink ny kuk och uppmärksamhet..vi snubbar vill ha mer fotboll ny fitta och mer bärs......och så går det runt i en jävla cirkel tills revolvern åker fram
BOIA CHI MOLLA
Producent

2010-05-29 16:02
ju äldre du blir fram tills 30 så mår du bara sämre för varje år som går...man blir bara deppigare och bittrare för varenda jävla dag som går för att ingenting i vardagen överaskar en....om du hajar vad jag menar....brudar vill ha smink ny kuk och uppmärksamhet..vi snubbar vill ha mer fotboll ny fitta och mer bärs......och så går det runt i en jävla cirkel tills revolvern åker fram

hahaha
http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2010-05-29 17:07
Känns som att du är osäker, sluta tro att tjejer är gudar..

Vänsterhandspimpslappa för att behålla en kvinna

2010-05-29 18:37
Få dom att skratta det brukar bryta barriärerna, sen om det är ölfläcken vid insidan av låret eller något bra sagt är upp till dig.

Sen ska man inte försöka ragga på krogen
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-05-29 19:25
Sen ska man inte försöka ragga på krogen

Why?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!