I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur attraherar man tjejer egentligen?

Övrigt - Blandat

   

2010-04-14 17:05

Hur attraherar man tjejer egentligen?

Allvarligt nu, alltså allvarligt talat. Det kanske är lättare för killar som har det bra stält eller killar som har attityd från hip hoppen.

Det är två frågor som jag skulle vilja ha svar på, jag orkar inte med det här att man inte vet vad tjejer vill.

HUR attraherar man tjejer rent generellt? Om vi plockar 100 tjejer, vad finner det attraktivt hos killen?

Jag är annars en lugn kille som ibland gillar att vara sarkastiskt.

Attraktion som jag söker skulle jag vilja ha till en relation i första hand.

Jag har en gissning hos tjejer:

- Självförtroende:

Ja...........vad är det med den? Måste jag liksom ta av mig tröjan på festerna och dansa loss med min vältränande kropp? NJA, det har jag provat ett x-antal gånger. Är det att man skall säga att man är bäst i allt? NJA, då anses man självisk och skrytsam. Är det att vara sig själv? NJA, eftersom jag är en lugn kille så vill väl tjejen ha någon som kan vara cool.


En annan fråga som jag skulle vilja få svar hos tjejer.

- Anser ni att det är svårt att skaffa killar?
- Varför vill ni inte ta första steget?
- Om ni tycker om en kille, det enklaste vore väl bara att gå dit och säga det? Tvivlar starkt på att många killar skulle titta snett på er om ni tog lite mer initiativ.


Men återigen, HUR attraherar man generellt i dagens samhälle?