I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behovet av Irland?

Övrigt - Blandat

2010-03-20 22:58
marvingaye:
Ingen har skrivit Bono heller. :)
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-03-20 23:04
haha ja, skont det.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-03-21 04:37
"Jag tänker fan inte sitta på verandan och dricka morgonkaffet och kalla igelkotten jag precis fått syn på för ett piggaso."

Hehehe

2010-03-21 08:09
MrSandman
Tror att du inte riktigt vet vad vetenskap är för något. Vetenskap är inte kommersiellt framgångsrika företag. Vetenskap är studien av naturen och dess fysiska miljö. Man försöker helt enkelt förklara naturen och dess egenskaper. Förklaringarna används i sin tur av företag för att uppfinna manicker som folk kan tänkas ge en slant för.

Lord Kelvin har tillfört väldigt mycket i vetenskapen och tack vare honom kunde Sverige uppfinna all skit du nämner.
:D
Rappare

2010-03-21 12:42
Kom på att det heter pinnaso, jag ber tusen gånger om ursäkt.

2010-03-21 21:02
joyce, wilde, shaw, beckett, yeats.

tänker fö på denna scen:

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-22 11:24
Intressepenisen hårdnar!

2010-03-22 12:01
Irländarna är jävligt bra marknadsförare också. Kolla hur de fått ut whiskyn, ölen, pubarna och musiken till större delen av västvärlden. De har förvisso ett rykte om att vara alkisar som inte kan annat än supa, slåss och knulla (och spela lite bonde-musik), och nästan alla älskar dem för det! De har infiltrerat oss!

Snart kommer dessa jävla potatisätare kasta av sina masker och ta över den industrialiserade världen. I for one welcome our new leprechaun overlords!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2010-03-22 12:22
Ställ dig och säg dina åsikter på vilken krog som helst på irland så ska du se att vi bevarat det hederliga gamla krogvåldet!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

Graffare

2010-03-22 13:01
Irländska tjejer är inte så mycket att hurra för. Det gäller båda de brittiska öarna.

Hur kan ni ha glömt Westlife?

förresten, anledningen till varför Irland har fått så mycket utrymme på världkartan är snarare för att majoriteten av irländarna bor i USA. 1850 bodde det 8 miljoner på irland, idag 5,6 miljoner. Majoriteten utvandrade till USA pga svälten "The Great Irish Famine" och således har deras kultur spridits i USA. Eftersom att USA utövar kulturimperialism så har vi haft det stora nöjet att få inblick i denna ruttna del av världen som kallas Irland.

Förresten, sinnebilden av irländaren som rödhårig är bara bluff, det finns fler rödhåriga i Danmark än på Irland.

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-03-22 13:06
Ingen har något behov av Irland idag rent ekonomiskt. Vi behöver ett land som Ukraina för att få ihop ett bra pris på sockret och andra betor.

2010-03-22 14:24
BC99:
Allt fran ol fran Zimbabwe, Sri Lanka till Kurdistan. Forlat om jag later styv i korken

Hur smakade det lankesiska ölet?
Märke, modell?

Poet

2010-03-22 15:36
Kommer inte ihag namnet (det var skrivit med tamilska bokstaver och jag drack det hos en tamilsk van) men det var ett helt ok ol faktiskt. Inte det basta jag haft, men langt ifran det samsta.
At the gates of Eternity...

2010-03-22 17:52
Fanns ju en bärs från Sri Lanka på systemet förut. Lion Stout heter det; var rätt nice.
:D

2010-03-23 22:15