I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vilken typ av person är du? Diskussion och test!
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
yet_schooled P39
2010-03-05 14:43
fyra F26
jag blev också isfp, så du kan känna dig trygg ^^
Borttagen
2010-03-05 15:33
Är det ingen mer på whoa som är INFJ? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2010-03-05 15:39
Testet var bra för mitt ego. Jag hamnade i samma grupp som Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Nelson Mandela , Albert Camus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dundermannen P31
2010-03-05 16:06
Gjort det här innan, dom stämmer aldrig riktigt när det är två karaktärsdarg som står i motsats till varandra, tex introvert och extrovert. Jag brukar få introvert, men det brukar bara vara en eller två poäng som skiljer, dvs hade jag svarat en fråga annorlunda hade jag plötsligt haft en extrovert personlighet.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Gogaku P40
2010-03-05 18:54
Blev INTJ
Det som stog på wiki stämde faktiskt sjukt bra in på mig, inte allt, men mycket va verkligen spot on. Nästan lite läskigt, haha.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Borttagen
2010-03-05 19:57
Fick ENFP. Stämde riktigt bra det där.
Inspiratören.
ENFP
: Är mycket individualistisk och den kanske mest entusiastiska av alla typer (när de mår som bäst). De ägnar sin kreativa förmåga åt människor och är mycket skickliga på att få andra att må bra. Liksom sin nära släkting visionären är de väldigt bra på att ta initiativ och att följa sina kreativa impulser, men inte lika bra på att fullfölja dem. Deras liv har en benägenhet att handla om det ena projektet efter det andra. Och de blir stimulerade av att hitta lösningar på problem allre helst om de har med människor att göra. Den primära drivkraften är de inre impulserna, snarare än stark koncentrationsförmåga. De är ofta mycket entusiastiska lärare, säljare eller markandsförare. De har en fantastisk förmåga att få sin vilja fram med andra människor. Deras goda personkännedom och förmåga att inspirera andra gör dem ofta till utmärkta ledare.
fyra F43
Producent
2010-03-05 20:36
yet_schooled P22
vi är bäst! eller hur!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Borttagen
2010-03-05 21:21
Länk till http://keirsey.com/handler.aspx?s=keirsey&f=fourtemps&tab=3&c=champion
läste precis på den här sidan om ENFP också. HELT STÖRT vad ALLT stämde in i minsta lilla detalj! Helt sinnessjukt verkligen. TACK som fan för att du (trådskaparen) delade med dig av länken! Riktigt jävla intressant må jag säga!
Henkso P42
2010-03-05 22:20
Jag har läst att människor inte är typer och att alla kan känna igen sig i nästan vilken allmän beskrivning av en personlighet som helst.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Bjäär P37
2010-03-06 00:40
ENFJ -så jag ska lära er ;)
//Yde - rätt skoj
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Borttagen
2010-03-06 01:00
ingen mer som fick ISTP?
GlenOne P38
2010-03-06 02:17
ISTJ
Jag och Clintan gaddar ihop oss.
Tycker att iaf 70% Stämmer väl med hur jag uppfattar mig själv. Finns vissa delar som absolut inte stämmer, så som att "
Under stress, ISTJs may fall into "catastrophe mode
"
Roligt test, har gjort ett snarlikt test tidigare och fått ungefär samma svar
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Fridan F39
2010-03-06 12:38
INTP
"On the other hand, their ability to grasp complexity may also lead them to provide overly detailed explanations of "simple" ideas, and listeners may judge that the INTP makes things more difficult than they are. To the INTP, however, this is incomprehensible: They are merely presenting all the information"
"At their most relaxed, INTPs can be charming and outgoing among friends, or when they have a clearly defined role in the group. When under stress, however, INTPs can feel disconnected from the people around them, unable to use their extraverted Feeling to reach out to others"
Stämmer sjukt bra!
Hänger med 5 presidenter, Einstein & Darwin.
http://www.lastfm.se/user/fridanigen
Skissen F41
2010-03-06 16:38
INFP blev jag
http://keirsey.com/handler.aspx?s=keirsey&f=fourtemps&tab=3&c=healer
stämmer faktiskt ruskigt bra.
Coke P41
2010-03-06 17:22
Måste man inte ha en enormt bra självkännedom för att kunna veta om dessa tester faktiskt stämmer?
ENPF- the champion. Stora delar av det som står där stämmer bra in på den person jag uppfattar mig själv att vara men samtidigt så står det att jag har många vänner vilket inte alls är sant. Jag har många bekanta men bara ett fåtal personer som jag skulle kalla för bra vänner. sedan beror det iofs på hur du definierar en vän. Jag fick även intrycket att denna personlighetstyp ska ha helt galna sociala egenskaper som jag inte alls ser hos mig själv.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Fatcaesar P39
2010-03-07 11:05
Jag fick ENFP
Länk till http://www.keirsey.com/handler.aspx?s=keirsey&f=fourtemps&tab=3&c=champion
Stämmer in något ganska sjukt på mig, rätt intressant test
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
p-m
2010-03-07 22:26
* moderately expressed introvert
* slightly expressed intuitive personality
* moderately expressed thinking personality
* moderately expressed perceiving personality
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/
Document
2010-03-08 10:31
I
N
F
J
Idealist:
Counselor
Efter lite mer ingående läsning och efter att gjort om provet några gånger blev mina karaktärsdrag oftast förknippade med,
Counselor,
Teacher
,
Mastermind
och
Fieldmarshal
Efter att läst om dem, skulle jag främst kategorisera mig som
Counselor
Skitkul test Btw!
Master of Irony
Tillbaka till forumet
««