Producent
2010-02-13 03:14
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2010-02-13 03:21
kan även tillägga att testet är ganska svåruppfattat, eftersom det finns frågor som kanske stämmer in lika mycket åt båda hållen, i olika sammanhang. men man måste tänka efter riktigt noga innan man svarar, och inte utgå från det humöret man för tillfället är på. hjälper gärna till att förklara frågor om ni skickar meddelande i gästboken.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Vet inte hur bra de där testen är egentligen. Jag har gjort de flera gånger genom åren när jag stött på de. Vissa gånger är jag INTP, senast i somras var jag ESFP. Har även scorat som ESTP, ENTP. Det enda som verkar vara konstant i min personlighet är väl just P dvs att jag är slarvig som satan. Det är ju lite som astrologi, alla passar in mer eller mindre, fast här är ju skillnaden att du själv påverkar din beskrivning.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Jag är tydligen ESFP, men jag läser enformiga saker slarvigt och i fel ordning. har även en ADHD-diagnos, vet inte om just de två vanligtvis hänger ihop.
Ah, det verkar stämma rätt klockrent nu när jag wiki'ade lite. Iaf med dagsformen kanske
Producent
2010-02-13 05:59
psyjunta då gör du ju uppenbarligen fel, kanske gör testen baserat på ditt humör just då? för människor ändras väl inte från introvert till extrovert bara sådär? är ju inte alls som astronomi. haha! har läst om det. och det är klart att alla delar passar på någon, någon gång. men är ju faktiskt inte oftast det är TYPISKT för personer, som dom svaren som jag har fått. men jag har ju mer eller mindre vart samma person hela livet så, va ganska lätt att göra testet också. detta stämmer iallafall till punkt och pricka, med utsvägningar såklart. men det är prick sådanhär jag är i dom flesta fallen, så det är ingen astronomi eller bullshit. det är sådana test dom använder ibland i bla kognetiv terapi för att lättare framställa behoven hos människan som mår dåligt. och för det enklare för människan som jobbar med dom. * I – Introversion preferred to Extraversion: ISFPs tend to be quiet and reserved. They generally prefer interacting with a few close friends rather than a wide circle of acquaintances, and they expend energy in social situations (whereas extraverts gain energy). * S – Sensing preferred to iNtuition: ISFPs tend to be more concrete than abstract. They focus their attention on the details rather than the big picture, and on immediate realities rather than future possibilities . * F – Feeling preferred to Thinking: ISFPs tend to value personal considerations above objective criteria. When making decisions, they often give more weight to social implications than to logic. * P – Perception preferred to Judgment: ISFPs tend to withhold judgment and delay important decisions, preferring to "keep their options open" should circumstances change. 100% sant. och även det mesta av förklaringarna runt själva personligheten stämmer, som jag länkade innan. PAC-MAN vad va det du tyckte stämde med det resultatet du fick?
Producent
2010-02-13 06:04
ps. kognitiv skrev jag egentligen! bara ni som läste fel
Producent
2010-02-13 06:09
ISTJ - The "Examiner" Introversion - Sensing - Thinking - Judging.
Intressant test.
Läst på lite och det mesta stämmer faktiskt in rätt bra på mig.
ISTJ Info
One Day.
Producent
2010-02-13 08:05
MiboLineBeats - dom har sjukt bra info på wikipedia annars. är ofta länkat till utvecklingar och andra teorier, inom samma typ av psykologi också! kolla länken om myers briggs type indicator i första inlägget så finns det mycket länkar om din typ att trycka dig vidare på.
Vi fick göra ett sånt test på jobbet (Posten är en skrämmande plats att jobba på) och där fick jag ENTP. Har även gjort på ett annat ställe på nätet och fick ENTP. Det här var några år sedan, nu när jag gjorde testet fick jag INFP. Det känns som att det stämmer, på senare tid har jag börjat lita mer på känslan än på intellektet samt blivit mer introvert då min extroverthet (hitta på ord är kul) inte uppskattades alla gånger. Men jag är ändå skeptisk till testet. Det finns väldigt många liknande frågor och många svar skiftar mellan ja och nej beroende på dagsform.
Redline!
fyra F26 Faktiskt så svänger jag rätt rejält mellan introversion och extroversion. Inte bara ytligt utan i hur jag bearbetar världen. Och jag kan säga att mellan varje gång jag gjort testen och fått olika resultat har testen passat in i mina beteenden och de gamla resultaten kändes konstiga och passade inte alls i hur jag var. Jag tror att testen mäter något , men inte min definitiva personlighet. Jag känner spontant att jag är lite mer komplex än så och omständigheter runt omkring mig kan ändra mina beteendemönster ganska hårt. Jag har ju bevisat för mig själv att så är fallet genom åren.
Det här testet visar ju också hur många procent åt de olika hållen, och man får ju en någorlunda kvalitativ bild - "moderately S" etc. fyra: Det mesta. Alltså, det var inget på wiki som inte riktigt stämde överens med mig, i förhållande till procenten jag fick/hur jag känner mig själv. Mitt E låg på 25%, men I/E går rätt hårt i perioder för mig, insomnia som gör att dagsformen kan variera rätt mycket. Med ingen eller lite sömn håller jag mig hellre för mig själv, eftersom min erfarenhet säger att jag kan vara en aning för labil för mitt eget bästa. Borde egentligen hålla mig från internet också, men men.
psyjunta: Håller med, men jag tror å andra sidan inte att nåt öht är definitivt, allt måste ju förhålla sig till något, och saker förändras.
Det stämde skrämmande bra tycker jag och jag fick INFP. Jag tror man måste tänka igenom hur man agerar i olika situationer, eller utgå ifrån vad man oftast gör.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
jag har nu läst lite mer, ligger verkligen på gränsen mellan i/eSFP där. Båda stämmer ungefär lika mycket, relation till miljö tror jag är betydande.
INTJ kodnamn "Mastermind".
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
INTP.... "INTPs are one of the rarest types, accounting for about 1–5% of the population" Tror jag lika gärna skulle kunna vara INSP...visste inte riktigt vad jag skulle svara på de frågorna.
Jag fick den bästa, och det stämmer nog bra det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skrev fel...menar såklart INFP inte INSP. 3rdsoul...vilken är den bästa då? :]
Den som beskriver mig bäst såklart!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ENFJ "The teacher"
Amazighen will remember
App: /high5
Jag fick
INTJ och det stämmer rätt bra. I sällskap med Isaac Newton och Chevy Chase.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
INTJ blev det tydligen. "Introverts are more concerned with the inner world of the mind. They enjoy thinking, exploring their thoughts and feelings. They often avoid social situations because being around people drains their energy. This is true even if they have good social skills. After being with people for any length of time, such as at a party, they need time alone to "recharge." Detta stämmer väldigt bra på mig åtminstone.
Producent
2010-02-13 17:23
väldigt många introverta människor här på whoa! jag tänkte en ganska konstig sak förut. när jag har läst på sidorna om min personlighetstyp, så har det mesta stämt mer eller mindre. och det känns sjukt att sådana saker som jag liksom har trott var personliga, tex att jag vill bli psykolog, att jag är kreativ och gör både musik och ritar, redan har vart nerskrivna långt innan jag föddes. alltså har en stor del av min personlighet redan funnits. det är alltså dom intressena/yrket som var nerskrivet som ideelt och klassiskt för min typ. sjukt, men intressant, tror man kan lära sig själv bättre än förr om man forskar i det, och har lite beteendevetenskap i bakfickan.
ENFJ "The teacher"
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Your Type is ENFJ Extraverted Intuitive Feeling Judging Strength of the preferences % 56 25 12 1
ENFJ jup jup, stämmer utmärkt, det jag jobbar och utbildar mig till finns med på listorna osv...
http://www.earforcefm.blogspot.com
INTP Det mesta verkar stämma sjukt bra
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
En del grejor stämde bra, medans andra stämde dåligt.. Men jag ska nog prova testet igen senare när jag har mer tid o ro att tänka igenom svaren.
Fast man kanske kan vara en personlighet, men man har vissa saker på glid pga omständigheter runtomkring?
INFP children often exhibit this in a 'Calvin and Hobbes' fashion, switching from reality to fantasy and back again. *skrattar* Själv fick jag ENTJ men är tveksam om detta verkligen stämmer. Gör om testet om en vecka när jag glömt det här och ser om jag får samma igen. Jung > Freud.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Graffare
2010-02-13 19:31
tog mej den tid de krävdes att göra testet. översatte ord jag inte förstod osv. osv. och jag blev en ENFP . har tydligen samma som oprah winfrey. vad gör man av detta nu då?
http://beltontorsk.tumblr.com/
ENTJ . Nu vet jag ej fan om hela varldens befolkning kan buntas ihop till 4 personligheter...
At the gates of Eternity...
väldigt många introverta människor här på whoa! Uh.. DUH! Hehe det ar ett internetforum haha. Jag kan inte ens rakna hur manga manniskor jag traffat i verkligheten fran Whoa som varit knapptysta blygisar som inte ens vagar kolla en i ogonen. Men val har inne sa kaxar de och har sig! :P
Blev ENFJ som Barack Obama och Oprah Winfrey. Yeay! ;)
ESTJ - "The Guardian" PersonalitPage ESTJs are take-charge people. They have such a clear vision of the way that things should be, that they naturally step into leadership roles. Stämmer bra på mig!
"Visst är det vackert.."
INFJ - The "Counselor" verkar som jag är bra på att trösta folk hehe
Nu vet jag ej fan om hela varldens befolkning kan buntas ihop till 4 personligheter... 2^4 = 16. 16 personlighetstyper.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
jag blev ENTJ. Stämmer sådär.. Gjorde däremot ett liknande personlighetstest när jag pluggade (fast det var mycket mer omfattande och tog ett par dagar) och det stämde läääskigt bra.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Graffare
2010-02-14 11:59
Det verkar som om Oprah Winfrey har dubbla personligheter. jag förstår egentligen inte syftet med att veta sin personlighet? är ni inte medvetna om hur ni är? jag vet till punkt och pricka hur jag är som person och stämmer inte alla dessa olika persoligheter någolunda in på alla? är iaf lite skeptisk gentemot syftet. känns som någon typ av facebookquiz bara lite mer omständigt.
http://beltontorsk.tumblr.com/
GreAt_rEtarD F22 Det är ju precis så. Folk verkar impade över att testet får fram ett svar som de nån minut innan matade in. Typ: "Tycker du om att duscha", svar ja och i resultatet står det typ "Du är renlig"
Blev ENTP vad det nu betyder...
Producent
2010-02-14 16:08
great retard & psyjunta. för att man kan bli mer medveten om personlighetsdrag som man inte har lagt så mycket tyngd på innan. samt analysera vissa delar man aldrig har tänkt ingående på. är iallafall därför jag tycker det är intressant. sedan får man ta det med en nypa salt. men är fascinerande att saker och ting kan vara så slående. och det är inte alls som du säger psyjunta. är snarare så att du skulle få en förklaring "till varför du gillar att duscha". om man ska jämföra.
Mitt resultat blev ENFP - "The Champion". Any soulmates?
här får du lite kärlek
shit azz! blev också Mastermind. Ska vi hooka App?"Perhaps the most fundamental problem, however, is that INTJs really want people to make sense." True to motha! Ska det vara så svårt att använda huvudet?
:D
Your Type is INTJ
För er som har svårt att förstå vissa frågor så hittade jag en bra sida som förklarar de svårare orden i varje fråga. Hjälpte mig att se att jag missförstod vissa frågor.
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK!
Producent
2010-02-15 14:57
är jag den enda ispf i hela världen eller :(
INFP hehe stämmer bra med mitt stjärntecken också, fiskarna. Men man ska nog inte läsa in för mycket i såna test, Jung var ju inte direkt en vetenskapsman. Även om han hade intressanta grejer för sig.
Caliber : Aha ok, jag som misstolka det. Trodde det rorde sig om 4 typer enbart.
fyra F26 klart du inte är ensam. det finns mellan 339,5 miljoner och 679 miljoner människor i samma kategori som du.