Producent
2010-02-11 21:09
liksäcken, fäster stenar/betong i liksäcken så kan den omöjligt flyta upp till ytan. Fast iofs så när en människa dör så utsöndra ( heter det så? ) kroppen en gas..allså kroppen sväller upp pga av gaser. Inte helt säkert på detta men tror det blir så...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag tror iaf det är bättre att elda upp kroppen, skotta upp resterna(alla ben o grejor som inte brann upp), dumpa det med en låda i havet. Sen får man dölja brasan på något snyggt sätt. Det blir dessutom inte så grisigt, och inte så bökigt heller att släpa med en liten låda ut på havet som en hel kropp.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Producent
2010-02-11 21:32
sen får man ju inte glömma fotspår. Ska man elda upp nån så gör man nog det i skogen ( i dom flesta fall ) så forspår finns ju av en då om man skulle planera att elda i skogen....men om man e duktigt, har grym balans så kan man alltid använda styltar att gå ut i skogen med. Men det kan bli ganska stora problem då en människokropp väger 70kg i snitt =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
bara att byta skor efteråt, troligen byter man kläder och bil och allt som kan kopplas med mordet efteråt
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
kan ha plastpåsar runt om skorna när du går också.. Lämnar bara ett fyrkantigt fotavtryck.. Och går du i lera kan de knappast lista ut vilken skostorlek du har äns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-02-11 21:42
nån form av syra tror jag e det bästa sätter att komma undan ett mord.
Angående att dumpa folk i havet så är det mest praktiskt att linda in dom i fisknät innan; detta förhindrar att delar lossnar pga förruttning och flyter upp till diverse nyfikna personer samtidigt som fiskarna kan kalasa på kroppen. Angående om curare syns i blodet; Ja, det gör det. Detta är anledningen till att man inte ska ge dom en anledning att undersöka eventuella preparat i kroppen - egentligen blir badkarsdrunkningen lite risky pga detta men i ett hav/en sjö/en större vattenpöl lär det inte vara några problem. Annars kan man alltid injicera dom med curare och hugga dom en sisådär trettiotolv gånger så har du 1, ett lite roligt mysterium för dom att ta reda på hur det kommer sig att personen inte skrek och 2, ingen anledning att söka igenom kroppen efter gifter då det är ganska uppenbart att det var plötslig knivhuggsallergi som var själva dödsorsaken. För övrigt kan man dö av bara curare då det i större mängder förlamar även andningsorganen - problemet är att folk då skulle börja leta efter dödsorsaker.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Det bästa såfall skulle då varit att: Mörda personen som är förlamad/avsvimmad på en avlägsen plats. Slå ut tänderna och mala ner dem, Samma med bena efter du bränt kroppen. Städa upp efter sig och sedan dumpa askan av kroppen/de ner malda bitarna i havet. Röja undan bevisen i form av att städa undan snyggt där du grillade/tända en ny brasa över så att "bevisen" blandas. Sedan bränna kläderna/skorna och liknande du har haft på kroppen på en annan plats. Sanera hela kroppen, Fixa till naglarna och andra ställen där hud vävnader kan samlas eller annat.. Raka av dig håret och sätta fyr på det med. Dumpa bilen du kom till platsen med och sedan vara tyst om det för all evighet. Eller helt enkelt bara ta sig in hos någon, hänga dem och sedan påstå att de begick självmord. Läste om någon tjej som blev mördad(Vilket jag tror) men ingen blev dömd. Hon var på ett mentalsjukhus och hade rymt och hängt sig ute i skogen.. Men hennes fötter va rena och de va rätt långt å gå barfota från där hon var.. Ingen dömdes för de mordet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det e sånthär som gör oss till människor, sitta i trådar på nätet å spekulera om hur vi ska häva ihjäl varandra. Man får ju hoppas på att det inte finns en gud för då är vi brända allihop haha
mama said knock you out
Producent
2010-02-11 22:55
det e många som kommer undan brott...kolla bara på zodiac mördaren som härjade på 60-70talet. Han har inte än åkt fast sina mord...endå ringde han in till en nyhetskalan i direktsänding =)
Ja, verkligheten är inte CSI direkt. Det hade blivit ÄNNU lättare utomlands, om man nu skulle hamna på en resa med en person man verkligen inte tycker om
1: ja 2: armborst / jaktbåge verkar spännande. Sen kört kroppen genom en flismaskin och sprutat ut skiten i någon sjö eller havet så fiskarna tar hand om sörjan som blev kvar.. :P Nej, jag skulle nog aldrig kunna döda någon om det kom till kritan.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
För övrigt är djurkrossarmaskiner underskattade för att bli av med folk, fanns en video uppe på youtube förut. Förvandlar en kossa till småpartiklar på 20 sekunder.
Oj.. dåså!
Dieallot grattis men du faller tyvärr inom kategorin "ej funtad" som jag så vackert beskrev det. Var det något mer?
också, med dagens dna teknik och mord som Ulf Olssons borde ni fatta bättre än att ens sitta och diskutera det här, för ingen här inne skulle komma undan med ett mord idag.
Snubban ovan är ett exempel på snubbar som ser för mycket på csi.
nej jag läser kriminalhistoria. hört talas om Ulf Olsson? Prova Google annars
Ja, alla som studerar något blir ju givetvis proffs på det direkt. Jag tror inte någon fått för sig att genomföra ett sexmord här direkt... Helénmordet var ju för övrigt inte direkt ett av dom mord som haft lägst profil här i sverige. Det är varken diskret eller smart på något sätt då han bland annat höll henne levande i fångenskap i flera dagar och utsatte henne för våldtäckt innan han mördade henne. Dessutom var Ulf inte direkt vid sina sinnens fulla bruk, vemfan dumpar en kropp i en skog helt öppet invirat i lite plast? Dom 3 viktiga du missar är att 1, alla lämnar inte kvar en kropp. 2, alla lämnar inte kvar bevis på kroppen om dom lämnar den. 3, alla har inte misstankar mot sig och i motsats till vad du verkar tro finns det ingen Databas*TM som man bara matar in dna i och jämför med alla i hela världen. Anledningen till att så många åker fast är att det snarare är hastiga dråp än faktiskt uttänkta mord dom utför
1) Spelar ingen roll huruvida jag skulle åka fast för det eller ej, mord är aldrig lösningen. Jag anser att det är handlingen i sig som är fel, således är det inget jag skulle få för mig att göra. 2) Irrelevant :)
Look with your own eyes - See with your own mind
"Mord är aldrig lösningen" Fast mord är ju en egentligen en rätt rejäl problemlösning, no man, no problem.
Ja, för det framkallar så klart inga problem på egen hand. Givetvis inga hämndaktioner eller något sånt.
Look with your own eyes - See with your own mind
Om folk vet att det var du, visst. Tror inte jag direkt hade gått runt och skrytit om att jag mördat någon om jag nu fått för mig att göra det, känns lite risky va?
shyffert för det första bor jag i dalarna, så jag har inget att frukta. för det andra är det oplanerade mord som aldrig blir lösta, och ännu fler planerade. Ta en titt på "försvunna personer" i sverige de sista åren. Tvivlar på att alla dom gått vilse.. Konsigt att vi har brott öht eftersom man enligt dej inte kan komma undan med något.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
App P20 han åkte dit på dna 18 år senare, det var det jag menade såklart. jag är inte expert men vet garanterat mer än nötet som skrev till mig om csi tidigare
Ja, just han åkte dit på dna, kan du ge fler exempel (förutom mijailovic) som åkt dit på det i sverige? Att sedan säga att "ingen här skulle komma undan med det" för att en snubbe blir tagen på dna när han våldtagit och mördat en brud på ett korkat vis är ju lite lite väl naivt.
App P20 finns massor med fall, bara att googla, och väldigt få uppklarade mord idag just
1. Alla empiriska upplevelser är väl bra? haha word!
jag skulle nog kunna döda någon, även om jag belv straffad. det beror ju på orsaken. om någon tillexempel hade kollat snett på stan eller nått skulle jag bli VILD! :P... ne okej då, kanske inte.
men om man skulle döda någon så går jag nog på de linjer här ovan med ödeplatser och försvinnanden.
//Yde - nog ingen mördare va...
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Snubblade över den här tråden, och måste uppa bara med att strypa någon med rep och sen hänga upp kroppen i en snara av samma rep efteråt måste vara en rätt clean metod
Producent
2011-04-29 00:03
jag hade slängt i någon en jädra massa lsd lappar och svampar, sen kört ut den i skogen mitt i natten och gett den en ryggsäck med knivar och rakblad i. sen åkt hem.
nej det hade jag inte.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
1. ja, om det var i överlevnadssyfte. 2. dränka
Beror på.. Jag kör snarare på idén att jag kan åka fast, men hur ska jag göra för att inte göra det bara för det är det roliga ;P Så.. om det var planerat skulle jag försöka undanröja det hela med att få det att se ut som att det var ett stökigt och spontant, som att det blev bråk för att polisen ska gå på villovägar och leta folk som hade något emot h*n. Skulle troligtvis använda en kniv som finns i praktiskt taget varje hem i Sverige, mora kniven eller bara en ordinarie kökskniv. Jag skulle inte ha brutalt mördat han, dvs stuckit i han flera gånger utan 1-2 gånger för att polisen fortfarande ska tro att detta var spontant och inget hat mord. Skulle använda plast/skinn handskar för att inte lämna fingeravtryck.. skulle även använda någon slags mask för att vara på den säkra sidan, och för att eventuellt hår ska finnas kvar på plats. Sedan skulle jag nog ha placerat kroppen i ett badkar fullt av is, eller vilken plats som helst men nedkyld så den blir bevarad och så dom inte riktigt vet när personen dog.. fast det skulle också förstöra min grundplan, att få det att se spontant ut.. svårt
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
1: Om ni vet med 110% säkerhet att ni skulle kunna komma undan med ett mord.. Skulle ni då gjort det? om jag kände att jag hade en anledning att göra det så ja2: Om ni visste ni kunde åka fast men endå mördade någon med vilket vapen/undanröjande av bevis hade ni valt då? det vet jag inte. hade jag tillräckligt stor anledning till mordet skulle jag antagligen sticka kniven i fanskapet och tagga därifrån och hoppas på det bästa
Till er som vill fräta bort kroppen, så finns det kungsvatten. 1. Nej 2. Skulle va något som tog några sekunder, sen hem och fixa maten.
Ett perfekt tillfället skulle vara efter en blöt festkväll om man lyckas smyga efter personen ifråga om dom ska pissa utomhus, spruta i halsen och en knuff ner i en närliggande vattenmängd och vipps så har vi en drunkningsolycka. Alternativt ut på en båt och dumpa dom med ett ankare runt fötterna. Kollat på Dexter lite väl för mycket? ;)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Tror jag slutade efter säsong 3, orkade aldrig riktigt ta upp tittandet igen
Producent
2011-05-28 17:30
hade jag mördat någon (igen) så hade jag nog fan velat åka dit för det också. tror det hade varit en lättnad.
https://soundcloud.com/jakkthemixer
1. Absolut inte. 2. Om jag var tvungen skulle jag glida upp med med en kniv, händerna i plastpåse och släppa kniven på plats. Sen skulle jag länsat plånboken på pengar. Påsen eldar man upp självklart. Ser mer ut som ett rån gone wrong. Bra om man känner personen som man mördar...
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
1: Om ni vet med 110% säkerhet att ni skulle kunna komma undan med ett mord.. Skulle ni då gjort det? Givetvis. Skulle ha haft ihjäl mina egna dåliga sidor. Men en människa? Nä. Möjligtvis då kanske valfri diktator vars styrkor hänsynslöst attackerar demonstranter, men annars så... svårt att säga.
2: Om ni visste ni kunde åka fast men endå mördade någon med vilket vapen/undanröjande av bevis hade ni valt då? Om jag visste att jag skulle komma undan med ett mord oavsett så hade jag aldrig tänkt ut en vidare genomtänkt plan för huruvida mordet skulle gå till (varför anstränga sig om man ändå vet att man kommer undan?), så, ja, då hade det förmodligen blivit en stekpanna i huvudet och lugnt gå därifrån.