Jag tycker direkt att du ska lägga ner drömmarna om att slå igenom och att bli känd. Som Fyra säger så kommer det förmodligen inte hända och hon talar med erfarenhet, så jag tycker du ska ta orden hon säger och inte vara så ignorant för det är faktiskt väldigt sant det hon säger.DÄREMOT tycker jag inte du ska ska sluta med musiken! så länge du själv tycker det är roligt så är det klart att du ska köra på, men du måste förstå att du aldrig kommer tjäna några pengar på det, inte ett skit. Däremot kommer du tjäna på inre lycka om du gör det du vill göra, men se till att leva i stunden och njuta av det du gör just nu och ha inga ignoranta drömmar om att bli känd. Och om du verkligen är seriös med musiken tycker jag du faktiskt ska lära dig hur musik fungerar och hur man skriver den, börja ta pianokurser och lär dig teori för det är verkligen något som kommer vara ovärderligt. Sen om 20 år när det inte gick vägen kan du jobba med musik som lärare eller något, för det är ju musiken du brinner för ;)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.