I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför ska alla bry sig så mycket?

Övrigt - Blandat

2010-01-09 19:43
hade min polare hånglat med en ful brud på fest hade jag fan också undrat vad fan han höll på med , inte rätt ju.
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Poet

2010-01-09 19:48
det roliga med de här är ju att du Angest bryr dig för mycket... sluta bry dig om vad andra säger?

ghostface haha ord. skandal !
"life's a garden, dig it."
Moderator

2010-01-09 20:35
GhostfaceKillah
Han skulle sagt att han var full efter det isåfall också va? Brukat låta så, man tar den fula bruden och skyller allt på fyllan.

Tycker annars Chub sammanfatta det bra, fyra har poänger lite här och där i sina inlägg.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-09 22:48
tänk om ingen skulle bry sig då, tänk om alla bara skulle sköta sitt eget o skita i vilka konsekvenser det får för alla andra?

2010-01-09 23:46
ramuz - Mina vänner tänker bättre än sådär även vid onyktert tillstånd. Därför vore det konstigt om de gjorde något med en ful brud, sluta ta åt dig,
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2010-01-10 04:27
046:

hur skulle världen se ut om alla alltid lyssnade på vad andra sade?

"Vad sade du Benjamin Franklin? Elektricitet? Du är ju dum i huvudet, skaffa ett vanligt jobb och gör som du blir tillsagd, stearinljus och vedugnar duger fint."

säger inte att man inte ska bry sig alls, bara att man borde respektera hur andra människor valt att leva sitt liv. jag tvivlar på att något DU har att säga kommer att övertyga någon att ändra sin livsstil och sina åsikter.
vill angest satsa på musik och strula med fula brudar, fine, det betyder inte att du behöver göra samma sak. skulle nu din polare helt plötsligt bli rasist och spöa invandrare om dagarna så vore det inte mer än rätt att försöka göra något åt saken(t.ex. ge honom en slap och fråga vad fan han håller på med), men i allmänhet borde människor ha rätt att göra vad de vill göra utan att någon bitter/avundsjuk jävel ska komma och säga att det är fel.
Hehe...

2010-01-10 17:31
Jag tycker direkt att du ska lägga ner drömmarna om att slå igenom och att bli känd.
Som Fyra säger så kommer det förmodligen inte hända och hon talar med erfarenhet, så jag tycker du ska ta orden hon säger och inte vara så ignorant för det är faktiskt väldigt sant det hon säger.

DÄREMOT tycker jag inte du ska ska sluta med musiken! så länge du själv tycker det är roligt så är det klart att du ska köra på, men du måste förstå att du aldrig kommer tjäna några pengar på det, inte ett skit. Däremot kommer du tjäna på inre lycka om du gör det du vill göra, men se till att leva i stunden och njuta av det du gör just nu och ha inga ignoranta drömmar om att bli känd.

Och om du verkligen är seriös med musiken tycker jag du faktiskt ska lära dig hur musik fungerar och hur man skriver den, börja ta pianokurser och lär dig teori för det är verkligen något som kommer vara ovärderligt. Sen om 20 år när det inte gick vägen kan du jobba med musik som lärare eller något, för det är ju musiken du brinner för ;)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-10 17:56
Jantelagen
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2010-01-10 18:17
jag ville bli fotbollsproffs när jag var yngre, och jag säger er, det GÅR inte. zlatan har bara utnyttjad sina kontakter, jävla bracka
http://www.kommandot.se/wp/

2010-01-10 21:54
bperb - Hans fars kontakter, kthxbye
Skivsamlare

2010-01-11 01:04
Du har satt en ribba, du vill stå på scen. Hur mkt pengar tror du att du får för ett gig på en fritidsgård egentligen?

Lorentz, Newkid, Ri-Fa mm (vet inte om Fonky Fresh bör nämnas)

Tror inte dom tjänar några stora slantar heller faktiskt. Hälften av dom lallar väl fortfarande runt hemma hos mamma och pappa.

Sen en fråga; hur hade du tänkt ha råd att både försörja dig själv (jag antar att du tänker flytta hemifrån?) + ha råd med att komma igång med din karriär? Det krävs faktiskt en del utgifter med, innan pengarna börjar rulla in.

Jag vill inte vara någon jävla glädjedödare, men lyssna på dina vänner, hoppa inte av plugget, utbilda dig, håll på med detta på sidan, så får du se efter plugget vad som händer. Men jag lovar dig att du kommer ångra dig om du inte utbildar dig klart.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Skivsamlare

2010-01-11 01:06
+ att jag håller med testie :)

Sluta inte med musiken! Det finns tid för musik även om du pluggar och jobbar, jag gör det själv!

Lycka till
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2010-01-12 10:14
tycker du har fett kassa vänner
bättre att byta vänner som vill eller är som du.
då är det ingen som snackar.eller vist alla snackar .

det värsta är att folk närmar sig 30 å skaffar barn det är ju skit kul på fredakvällarna=)
csavargo från ruff runkers

2010-01-13 15:33
Jag tror folk reagerar negativt för att när du använder orden "slösa bort sitt liv på ett skitjobb" eller liknande tar dem det som en provokation mot deras livsstil eller deras framtids planer och så blir dem sura,det är väl helt enkelt ett typ av försvar?
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2010-01-14 03:33
det verkar ju vara du TS som bryr dig mest av alla, var dig själv bara och gör vad du vill och bry dig inte. Hur svårt kan det vara